Data: 2018-07-06 22:18:47 | |
Autor: ToMasz | |
Kewlarowe opony - praktyczna odpornosc | |
W dniu 06.07.2018 o 19:10, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
A wiec flats! Sa obie przebite. Przednia GEAX SUGARO, a tylna: BONTRAGER XR1. masa 500-600 gram, czyli módl się o to żeby się nie przebiła w czasie gdy Ty wygrywasz wyścig Wedle opisu na sajtach producentow - obie maja kewlarowe wzmocnione antyprzebiciowe.mogą miec, ale co to zmienia? w sensie każdy może napisać "produkt najwyższej klasy" bo to dobrze brzmi, a niczego nie zmienia. Ale detki przebite. Wymieniam obie detki, jezdze sobie pol dnia - i znowu!polecam płatek kosmetyczny, watę i jazda dookoła wewnątrz opony. farfocle zatrzymają się na każdym ciele obcym i fałdce gumy. ZAWSZE tak trzeba robić. Ale PANOWIE! Przeciez kolce roslinne, nawet malutkie calkiem, poprzebijaly material KULOODPORNY!nie. kewlar nie jest kuloodporny, tylko służy do wyrobu kamizelek kuloodpornych. w tym przypadku to bardzo duża różnica. albo inaczej. w tym przypadku zastosowanie kewlaru poprawia sytuacje.... nieznacznie, cene drastycznie. Jak mozna wierzyc producentom? I to dwu niezaleznym?Ja bym Ci polecił myśleć samodzielnie. (wiem, jade po bandzie i próbuje socjotechniki). wystarczy że kupisz jakąkolwiek oponę która będzie ważyć więcej, ja wiem...850 gram (28/29 cali) i odczujesz "nieprzebijalność". Ta guma która dla sportowca będzie dodatkowym obciążeniem, w Twoim przypadku będzie zbroją. jeśli masz stosunkowo niskie ciśnienie, możesz pomiędzy oponę a dętkę dać korek. w sensie taką matę, która przyjmie kolce, wydłuży odległość do dętki. ale korek się prasuje powyżej 3 atmosfer. możesz tam dać starą dętkę. niestety waży prawie 100g i mało daje. ale daje na tyle że możesz to odczuć. szczególnie gdy "coś" w oponie siedzi i nieda się tego "cosia" znaleźć. Poszukaj ładnego bieżnika na kendach, rubenach, mitasach, vee-ruberach ralsonach... normalne, zwykłe opony, po 30-50zł. ToMasz |
|
Data: 2018-07-07 03:40:58 | |
Autor: zbrochaty | |
Kewlarowe opony - praktyczna odpornosc | |
polecam płatek kosmetyczny, watę i jazda dookoła wewnątrz opony. farfocle zatrzymają się na każdym ciele obcym i fałdce gumy. ZAWSZE tak trzeba robić. Chyba raczej dziewczyne na drugim rowerze, na zasadzie jak kiedys trzeba ją bylo wozic w samochodzie - jak strzelil pasek klinowy to zakladales ponczoche :) Facet ma wozic tampon do lasu? Nawet jak pracujesz kilofem to masz na tyle czule opuszki palców, ze po przewroceniu opony na lewa strone wyczujesz najmniejszy kolec. Tylko trzeba to zrobic. Metoda sprawdzania na szybko zazwyczaj skutkuje tym, ze za chwile znowu jest flak |
|