Kewlarowe opony - praktyczna odpornosc

Data: 2018-07-07 10:28:58
Autor: Szuwarek
Kewlarowe opony - praktyczna odpornosc
W dniu 2018-07-06 o 19:10, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
//

ciach

//
Ale PANOWIE! Przeciez kolce roslinne, nawet malutkie calkiem, poprzebijaly material KULOODPORNY!

Widziałem gdzieś materiał, że kamizelki KULOODPORNE z kevlaru nie są odporne na przebicie nożem, więc nie chronią przed ostrymi końcami.
Wniosek był taki, od ostrych końców (nóż, strzała itp.) najlepiej chroni kolczuga.
Wydaje mi się, że te wszystkie wkładki anty-przebiciowe działają na zasadzie zwiększenia dystansu, który jest wymagany do przebicia.
Pozdrawiam.

Kewlarowe opony - praktyczna odpornosc