Kia Picanto - jak "dobrać się" do włączni ka zespolonego ?

Data: 2010-05-10 18:17:05
Autor: Tomasz
Kia Picanto - jak "dobrać się" do włączni ka zespolonego ?
Witam, zachciało mi się zamontować automagiczny włącznik świateł, jednak na samym początku małe schody: nie wiem jak zdemontować dolną i/lub górną osłonę za kierownicą. Jedna śruba jest oczywiście od spodu, ale po wykręceniu nadal dobrze się trzyma, kolejne dwie znalazłem patrząc wprost na kierownicę - ona je przysłania. Pytanie moje w takim razie - czy muszę rzeczywiście zdejmować kierownicę ? Z informacji uzyskanych z ASO wynika, że nie, jednak to była tylko rozmowa telefoniczna. Zatem jeśli nie to jak to zrobić ? A jeśli tak, to czy mogę "bezkarnie" odpiąć poduszkę ? Oczywiście przy wyłączonym akumulatorze ? Wiem, że na podstawie mojego postu można mieć wątpliwości czy sobie z tym poradzę, jednak myślę że jeśli ruszę te plastiki, to dalej elektryka jakoś może pójdzie. Wozidełko mam od krótkiego czasu, dlatego w ferworze zosi-samosi nie chciałbym czegoś połamać, aby potem tragicznie nie skrzypiało. Może komuś z Szanownych zdarzyło się już temat przerabiać, będę wdzięczny za odpowiedzi i sugestie.

Tomasz

Kia Picanto - jak "dobrać się" do włączni ka zespolonego ?