Kia Sephia pali bezpiecznik i nie zapala

Data: 2009-06-01 00:53:03
Autor: maestro_01
Kia Sephia pali bezpiecznik i nie zapala
Co moze byc przyczyna ze moje auto odmowilo zupelnie posluszenstwa.
Kia Sephia 1.6 96r.
Nie odpala i za kazdym razem po probie zapalania pali sie bezpiecznik od zaplonu.
Czy to moze jakas standardowa przypadlosc czy mam szukac bledu w module zaplonowym badz komp. sterujacym?

Data: 2009-06-01 00:38:46
Autor: slaweks
On 1 Cze, 00:53, "maestro_01" <maestro)01nos...@poczta.fm> wrote:
[...]

A masz CB? Co masz podpięte pod ten bezpiecznik (o ile wiesz)
Ostatnio była jakaś afera o CB podpięte pod główny bezpiecznik i
przeciążenie spowodowało taką awarię.
Czy rozrusznik ma bezpiecznik? Bo może to to?

Data: 2009-06-01 10:12:43
Autor: Agent 0700
Kia Sephia pali bezpiecznik i nie zapala
Nie odpala i za kazdym razem po probie zapalania pali sie bezpiecznik od zaplonu.

Gdzieś ma zwarcie. Szukaj

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-06-01 04:35:52
Autor: slaweks
On 1 Cze, 10:12, "Agent 0700" <koma...@wp.pl> wrote:
> Nie odpala i za kazdym razem po probie zapalania pali sie bezpiecznik od
> zaplonu.

Gdzieś ma zwarcie. Szukaj

Pozdrawiam

Jacek

Może być przeciążony - nie musi robić zwarcia.

Pytanie do autora:
Skoro wiadomo jaki to bezpiecznik to czy pali bezpiecznik przy
zapłonie czy w fazie rozruchu?
Bezpiecznik w komorze silnika czy ten w kabinie?

Data: 2009-06-01 18:20:49
Autor: Agent 0700
Kia Sephia pali bezpiecznik i nie zapala
Może być przeciążony - nie musi robić zwarcia.

Jak działało a przestało to raczej zwarcie.

Data: 2009-06-01 18:57:01
Autor: maestro_01
[...]

pali wlasciwie przy zaplonie, ale zdarza sie ze przy zaplonie jakos wytrzymuje a strzela po 2-3 sekundach krecenia rozrusznikiem
bezpiecznik pierwszy duzy w komorze silnika, niestety nawet nie sa opisane na obudowie
auto jechalo, postawione pod domem na niespelna godzine i juz nie chcialo odjechac

Data: 2009-06-01 11:42:12
Autor: slaweks
On 1 Cze, 18:57, "maestro_01" <maestro)01nos...@poczta.fm> wrote:
> [...]

na obudowie
auto jechalo, postawione pod domem na niespelna godzine i juz nie chcialo

Sprawia wrażenie, że mógł pomóc deszcz. Czy była kiedykolwiek jakaś
ingerencja
w instalacje eketryczna? Mógł się przetrzeć jakiś przewód. To chyba
zadanie dla
"mechanika rowerowego" (to z Monty Pytona) czyli fachowca.

Data: 2009-06-01 18:55:21
Autor: maestro_01
Kia Sephia pali bezpiecznik i nie zapala
Gdzieś ma zwarcie. Szukaj

odpinam kable sterujace cewka i modulem zaplonu przy kopulce i dalej to samo, nie mam pomyslu gdzie szukac

Kia Sephia pali bezpiecznik i nie zapala