Kia Sorento 2.5 CRDI - warto?

Data: 2010-02-01 18:22:48
Autor: szwagier
Kia Sorento 2.5 CRDI - warto?

Z tego co znalazłem w necie, to należy liczyć się z zużyciem paliwa 10-12 l, dynamika przeciętna, przeglądy co 10 tys? w tym 8l oleju, troszkę mały bagażnik c.a.450l

12 litrow pali 2,5 CRDI z automatyczna skrzynia biegow, permamentny naped na 4 kola.
dynamika przecietna bo to nie sportowy suv tylko klasyczna terenowka (rama, reduktor, stale 4x4)i to wszystko musi zrec, nie ma bata.
nie wiem jak 4-5 latki, ale rocznik 2009 ma przeglady co 15 tys km

może ktoś z Was się zetknął w tym autem w realu i chciałby podzielić się wrażeniami.

Fajne autko :D

A wiecej na forum
http://www.kiasorento.iq24.pl/

Pozdrawiam