Kia Sportage 2 - 112 czy 140KM?

Data: 2011-01-01 17:37:43
Autor: kml
Kia Sportage 2 - 112 czy 140KM?

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifnkr7$srk$1news.onet.pl...
Przebiegi niespecjalnie wielkie (ok 20kkm rocznie), głównie miasto (DC), ok 50-60km dziennie.
Jeżdzę raczej spokojnie, trochę dieslami jeździłem.
Który silnik wybrać?

CRDI 2.0 112KM zdaje się bardziej odpowiedni: brak DPF, prostsza konstrukcja, dużo pali (widzę że do 13.5l w mieście)

Jesteś pewien, że to było 13,5l?

kml

Data: 2011-01-01 17:46:59
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Kia Sportage 2 - 112 czy 140KM?
Jesteś pewien, że to było 13,5l?

Ogólne maksymalne średnio to 11,3l / 100km, ale widzę żę znalazł się rodzynek z 13.5:
http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=13&modelid=314&bid=567&genid=1475602076&filtr=1&engineid=3333&yearfrom=2004&yearto=2006&trybopinii=1

Czy masz inne doświadczenia?

--
Adam 'Adak' KÄ™piÅ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-01-01 17:49:48
Autor: kml
Kia Sportage 2 - 112 czy 140KM?

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifnlpp$v4g$1news.onet.pl...
Czy masz inne doświadczenia?

Nie mam, ale 13,5l/200km wydaje się być dużo za dużo nawet jak na wAw.

kml

Data: 2011-01-01 17:51:08
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Kia Sportage 2 - 112 czy 140KM?
Nie mam, ale 13,5l/200km wydaje się być dużo za dużo nawet jak na wAw.

Oj zdecydowanie, ale wolę się dowiedzieć przed niż odczuć po ;-)