Kia Sportage III - najlepszy samochód do 70 000 zł?

Data: 2012-05-03 03:29:06
Autor: koziel
Kia Sportage III - najlepszy samochód do 70 000 zł?
 3 Maj, 10:43, "Mirek" wrote:
Witam

Szukam nowego auta na 5 lat

Witaj!

Wszystko fajnie, ale nie uwazasz ze 1.6 bedzie za slabe do takiej
budy? Auto ogolnie wg mnie dosc ciekawe, chociaz zapewnepms-owi
Koledzy stwierdza inaczej ;-) Swoja droga i tak wzialbym cos 2-3
letniego, z marek ktore nie straca tak na wartosci jak KIA. Ale nie
znam sie na leasingu, wiec to tylko moja opinia. Kumpel przejal juz 2
czy 3 leasing i chwali sobie.

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2012-05-03 12:41:23
Autor: Cavallino
Kia Sportage III - najlepszy samochód do 70 000 zl?

Uzytkownik "koziel" <koziel007@wp.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:

Swoja droga i tak wzialbym cos 2-3
letniego, z marek ktore nie straca tak na wartosci jak KIA.

Uwazasz ze ten Sportage straci na wartosci wiecej niz analogiczny SUV lepszej marki?
Na jakiej podstawie?
Obstawiam, ze procentowo bedzie lepiej, a kwotowo jeszcze bardziej.
Wlasnie z racji tego, ze jest najtanszy (Dacii nie licze, ale jej to by tez dotyczylo, zwlaszcza sensownych wersji), wiec bedzie najlepiej trzymal cene.
Wolalbys kupic za 40 tys 2 czy 3 letniego Sportage, czy za 80 Mercedesa?

Data: 2012-05-03 11:10:54
Autor: to
Kia Sportage III - najlepszy samochód do 70 000 zl?
begin Cavallino
Uwazasz ze ten Sportage straci na wartosci wiecej niz analogiczny SUV
lepszej marki?
Na jakiej podstawie?
Obstawiam, ze procentowo bedzie lepiej, a kwotowo jeszcze bardziej.

Widzę, że nasz grupowy ekonomista znowu zaczął nauczać. ROTFL!

Data: 2012-05-03 13:08:21
Autor: kkk
On 3 Maj, 12:41, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Wolalbys kupic za 40 tys 2 czy 3 letniego Sportage, czy za 80 Mercedesa?

tzn lepsze bo tańsze? Ja bym jakoś merca wolał.

Data: 2012-05-03 23:08:21
Autor: Cavallino

Użytkownik "kkk" <maromk23@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:218b4c3e-5711-4fa9-9911-045f81f0ff8e@m15g2000vbh.googlegroups.com...
On 3 Maj, 12:41, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Wolalbys kupic za 40 tys 2 czy 3 letniego Sportage, czy za 80 Mercedesa?

tzn lepsze bo tańsze?

Stosunek wartości do ceny to najistotniejsza rzecz w aucie.

Ja bym jakoś merca wolał.

Chyba w celu przedłużania....

Data: 2012-05-04 13:09:40
Autor: kkk
On 3 Maj, 23:08, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "kkk" <marom...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> tzn lepsze bo tańsze?

Stosunek wartości do ceny to najistotniejsza rzecz w aucie.

Poważnie?, chyba jak dla kogo

>Ja bym jakoś merca wolał.

Chyba w celu przedłużania....

Możesz sobie to tak tłumaczyć.... jeśli tylko dzięki temu będzie Ci
się lepiej szrotem jeździło (z korzystnym stosunkiem wartości -
oczywiście).

Data: 2012-05-05 00:08:31
Autor: Cavallino

Użytkownik "kkk" <maromk23@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e1e480ea-553d-47e7-a262-3202683fbf34@v1g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> tzn lepsze bo tańsze?

Stosunek wartości do ceny to najistotniejsza rzecz w aucie.

Fakt, głupich nie sieją.

> [...]

Możesz sobie to tak tłumaczyć.... jeśli tylko dzięki temu będzie Ci
się lepiej szrotem jeździło (z korzystnym stosunkiem wartości -

Moim szrotem jeździ mi się całkiem dobrze, choć nie ukrywam, że obawy mam. ;-)
I w tym celu nie potrzebuję jakiegoś germańskiego badziewia udającego samochód.

Kia Sportage III - najlepszy samochód do 70 000 zł?