Kia Sportage czy warto kupić?

Data: 2011-05-08 20:52:00
Autor:
Kia Sportage czy warto kupić?

Użytkownik "Agata" <bikerka1988@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq64d7$dv6$1inews.gazeta.pl...
Witam

Rodzice chcą kupić nowy samochód. Jak wiadomo teraz w modzie są SUV-y. Na
razie szukamy po salonach i wychodzi na to że jednym z aut na które byłoby nas
stać (i tak niestety z małym kredytem...) i wyglądających ładnie jest Kia
Sportage. Najtańsza wersja kosztuje w okolicach 70 000 zł. Czytałam trochę w
necie, oglądałam fotki, zastanawia mnie spalanie. Jak wiadomo benzyna teraz droga.
W internecie piszą że wersja 1.6 z napędem na dwa koła średnio spala 6.4 litra
benzyny ( np. tu: http://kia.dodaj-gazu.pl/2011/01/kia-sportage/ ), mój tata w
to nie wierzy bo obecne auto też miało palić poniżej 7 a spala średnio około
7,5. Czy takie auto nie ma także innych aut, typu awaryjność itp?

Pozdrawiam

Nazwa wprowadzająca w błąd - auto nie ma to nic wspólnego ze sportem.
O spalaniu na poziomie 7.5l można zapomnieć.
Po cholere auto o wyglądzie karakana? nie lepiej normalne kombi?

pozdr.

Kia Sportage czy warto kupić?