Kia Sportage czy warto kupić?

Data: 2011-05-08 20:36:15
Autor: to
Kia Sportage czy warto kupić?
begin Agata
Rodzice chcą kupić nowy samochód. Jak wiadomo teraz w modzie są SUV-y.
Na razie szukamy po salonach i wychodzi na to ĹĽe jednym z aut na ktĂłre
byłoby nas stać (i tak niestety z małym kredytem...) i wyglądających
ładnie jest Kia Sportage. Najtańsza wersja kosztuje w okolicach 70 000
zł. Czytałam trochę w necie, oglądałam fotki, zastanawia mnie spalanie.
Jak wiadomo benzyna teraz droga. W internecie piszÄ… ĹĽe wersja 1.6 z
napędem na dwa koła średnio spala 6.4 litra benzyny ( np. tu:
http://kia.dodaj-gazu.pl/2011/01/kia-sportage/ ), mĂłj tata w to nie
wierzy bo obecne auto też miało palić poniżej 7 a spala średnio około
7,5. Czy takie auto nie ma także innych aut, typu awaryjność itp?

Moim zdaniem to auto jest wyjątkowo obrzydliwe, ma "twarz" zarozumiałego buraka i jest mało proporcjonalne. No, ale to subiektywne.

A obiektywnie to 1.6 jest za słaby do takiej krowy, napęd 2WD w SUV-ie? To po co ten SUV właściwie? I jeszcze kredyt na to brać? Jaki to ma mieć cel? Żeby sąsiad zazdrościł?

Jest dużo ładniejszych, fajniejszych, lepiej jeżdżących, bardziej oszczędnych aut w tej cenie...

Data: 2011-05-08 23:04:45
Autor: Lisciasty
Kia Sportage czy warto kupić?
On 8 Maj, 22:36, to <t...@abc.xyz> wrote:

To po co ten SUV wła¶ciwie? I jeszcze kredyt na to brać? Jaki to ma mieć
cel? Żeby s±siad zazdro¶cił?

"Jak wiadomo teraz w modzie s± SUV-y."

:P

L.