Kia Sportage czy warto kupić?

Data: 2011-05-09 08:23:42
Autor: LEPEK
Kia Sportage czy warto kupić?
W dniu 2011-05-08 15:04, Agata pisze:

W internecie piszą że wersja 1.6 z napędem na dwa koła średnio spala 6.4 litra
benzyny

Jeśli to ten sam silnik, co w Cee'd, to bajki. W Cee'd udało mi się w mieście zejść do 7,0, ale normalnie jeżdżąc pali ponad 8,0.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-05-09 10:43:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4dc7884bnews.home.net.pl...
[...]

Obstawiam, że przekroczenie 10 nie jest jakimś szczególnie wielkim wyczynem.
8 to może średnio by wyszło przy dobrych wiatrach/

Kia Sportage czy warto kupić?