Kia Sportage czy warto kupić?

Data: 2011-05-09 11:46:08
Autor: Konrad L
Kia Sportage czy warto kupić?
Rowniez zastanawialem sie nad tym samochodem(jak i nad ix35). W sumie nie potrzebuje napedu 4x4 ale wiekszy przeswit dosyc czesto przydaje mi sie.
Szczegolnie Kia, bo ix35 juz mniej mi sie podoba ale jednak po jezdzie probnej ix35 zrezygnowalem z zakupu ze wzgledu na kilka aspektow(podejrzewam ze kia jezdzi sie b.podobnie o ile nie tak samo).

1. Zawieszenie wedlug mnie za twarde i tlucze na dziurach, chociaz samochod prowadzil sie b.pewnie.
2. Wyciszenie... no nie jest to poziom wyciszenia jaki oferuja nawet te lepsze kompakty. Juz nie mowiac o samochodach klasy C5 czy Laguna. Kiedys jechalem fiatem doublo(tak to sie pisze?) i musze powiedziec ze bylo troche podobnie :) Oczywiscie ciszej ale jakos podobnie tluklo i rezonowalo we wnetrzu.
3. Spalanie srednie wedlug www.spritmonitor.de to srednio 8-9 L przy nieco za slabym 1,6 GDI.
4. Wnetrza sa dosyc plastikowe w tych samochodach. Tzn. moze nie jakas przepasc ale nie jest to poziom lepszych kompaktow.

Podsumowujac, doszedlem do wniosku ze nie warto przedkladac lepszego wykonczenia, komfortu, lepszej wersji silnikowej w zamian za ladny wyglad i wyzszy przeswit :) Przynajmniej dla mnie kompakt kombi, a ewentualnie jakas limuzyna wydaje sie lepszym wyborem. Dodam ze wszytsko to jest dostepne w tej samej lub nizszej cenie.

Kia Sportage czy warto kupić?