Kia Venga

Data: 2009-11-08 22:30:18
Autor: Rabbit McCroolick
Kia Venga

Miałem okazję w piątek bliżej przyjrzeć się nowej Kii Venga. Naprawdę jestem po wrażeniem, jaki postęp w designie i jakości dokonała Kia. Już Cee'd był ładnym i nieźle wykonanym samochodem a Venga wygląda jeszcze lepiej. Świetne wnętrze, spory bagażnik jak na segment B. No i ta cena - obok stało Punto Evo, z ceną zaczynającą się od 42 tys. a tymczasem ceny Vengii zaczynają się od 39 900 plus 5 lat gwarancji (7 na zespół napędowy). Myślę, że sukces Cee'da wkrótce prześcignie Venga. Ktoś już nią jeździł?
--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niezależny Portal Żar: http://zary.info/

Data: 2009-11-09 09:36:18
Autor: Jan Strybyszewski
Kia Venga
Rabbit McCroolick pisze:
[...]

2tys to zadna roznica... szczegolnie ze Grande jest tansze.
Ciekawe jak kwestia wielkosci w srodku i silnikow,

Data: 2009-11-09 09:46:03
Autor: krzysiek82
Kia Venga
Jan Strybyszewski pisze:
2tys to zadna roznica... szczegolnie ze Grande jest tansze.
Ciekawe jak kwestia wielkosci w srodku i silnikow,

Ciekawe jak wygląda kwestia części zamiennych i eksploatacyjnych. No i czy kia poprawiła kontrolę jakości nas etapie lakierowania?

--
krzysiek82

Data: 2009-11-09 13:15:49
Autor: maanj
Kia Venga

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:hd8lgt$ej7$2nemesis.news.neostrada.pl...
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Kontrola tu nic nie pomorze trzeba technologie zmienic lakierowania
ale wpadke z tym niezła zaliczyli

Data: 2009-11-09 08:47:58
Autor: TrosleyBoy
Kia Venga
On Nov 9, 12:15 pm, "maanj" <aniu...@op.pl> wrote:
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek...@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomościnews:hd8lgt$ej7$2nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> kia poprawiła kontrolę jakości nas etapie lakierowania?

Kontrola tu nic nie pomorze trzeba technologie zmienic lakierowania

Apologies for my bad grammar. Ale masz cennik Kia Venga. Czy znasz
miejsce, w którym można zobaczyć jeden. Jestem po 1.6 TX Auto z
szyberdachu. Wszelkie pomysły na cenę?

Data: 2009-11-09 22:10:38
Autor: Rabbit McCroolick
Kia Venga

Użytkownik "maanj" <aniulat@op.pl> napisał w wiadomości news:hd918b$8sn$1news.onet.pl...

Kontrola tu nic nie pomorze trzeba technologie zmienic lakierowania
ale wpadke z tym niezła zaliczyli

No nie wiem, jak jest na PomoRZu, ale gdzie indziej jeździ masa Cee'dów. Sam mam w rodzinie użytkownika jednego z nich i na lakier nie narzeka, może dlatego, że nie jest czerwony?

Data: 2009-11-09 23:39:38
Autor: Cavallino
Kia Venga
Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:hda0ga$ago$1news.dialog.net.pl...

[...]

A co, tylko czerwonych dotyczy ten problem?
No to mnie się udało, ale o czerwonym myślałem.
Gdyby był czerwony a nie buraczkowy, to bym takim jeździł.

Data: 2009-11-09 22:08:51
Autor: Rabbit McCroolick
Kia Venga

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:hd8lgt$ej7$2nemesis.news.neostrada.pl...

No i czy kia poprawiła kontrolę jakości nas etapie lakierowania?

TVN Turbo jest  twoim jedynym źródłem informacji?

Data: 2009-11-10 12:35:26
Autor: krzysiek82
Kia Venga
Rabbit McCroolick pisze:
TVN Turbo jest  twoim jedynym źródłem informacji?

przykro mi dostatecznie sporo czasu marnuje na grupie, potem już nie mam czasu na oglądanie telewizji.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-09 22:04:43
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kia Venga
Rabbit McCroolick pisze:
[...]

Po ocenie zdjęć z sieci: fajne wnętrze (kokpit) w brzydkim nadwoziu. Co mnie razi: brak proporcji (głównie chodzi o koła) - auto wygląda bardziej lodówkowo niż Opel Agila.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-11-09 22:07:58
Autor: Rabbit McCroolick
Kia Venga

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w wiadomości news:hda06u$a6g$1news.dialog.net.pl...

Po ocenie zdjęć z sieci: fajne wnętrze (kokpit) w brzydkim nadwoziu. Co mnie razi: brak proporcji (głównie chodzi o koła) - auto wygląda bardziej lodówkowo niż Opel Agila.

W rzeczywistości podobała mi się bardziej niż na zdjęciach, stąd moje zadziwienie, którym dzielę się z innymi na p.m.s.

Kia Venga