Kia Venga

Data: 2010-06-11 09:40:02
Autor: Cavallino
Kia Venga
Użytkownik "Jacek" <jackrzyzak@wyborcza.pl> napisał w wiadomości news:husn83$f8b$1inews.gazeta.pl...
Witam
Czy ktoś z grupowiczów miał kontakt z Vengą? Jakie wrażenia z jazdy i ogólnie jak oceniacie ten samochód? Z różnych testów o których czytałem w necie opinie są dosyć pozytywne.

Oglądałem i stwierdziłem, że Ceed kosztujący niewiele więcej jest dużo lepszym rozwiązaniem.
Miejsca więcej, materiały lepsze, sądząc po sylwetce powinien lepiej jeździć (w sensie stabilności).

Czekam na vana w klasie C.

Data: 2010-06-11 11:09:13
Autor: Pan Piskorz
Kia Venga
Czekam na vana w klasie C.

a kia carens?
P.

Data: 2010-06-11 11:14:41
Autor: Cavallino
Kia Venga
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:husufp$aev$1inews.gazeta.pl...
Czekam na vana w klasie C.

a kia carens?

No dobrze, źle się wyraziłem.
Vana na bazie Ceeda, a nie jakieś koreańskie wymysły.

Kia Venga