Kia carens vs Toyota corolla verso vs Renault scenic

Data: 2010-01-19 22:20:48
Autor: =Marcos=
Kia carens vs Toyota corolla verso vs Renault scenic
Z wstępnie dokonanej analizy wynika, że stać mnie będzie na Kię rocznik 2006 (ten starszy, brzydszy typ), corollę z 2005 r (o ile się poszczęści), albo scenica z 2007 r.
Zależy mi na:
1. bezpieczeństwie
2. w miarę niskich kosztach eksploatacji i warsztatu (wiem, że to trudne w przypadku japończyka i koreańczyka)
3. komforcie jazdy

W Kii Carens komfort jazdy chyba odpada. Jechałem w 2005 roku na długiej trasie. Klimatyzacja działała jak chciała, plastiki skrzypiały i trzeszczały, marne wyciszenie (jazda głównie 120km/h po autostradzie, diesel).

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

Kia carens vs Toyota corolla verso vs Renault scenic