Kia carens vs Toyota corolla verso vs Renault scenic

Data: 2010-01-20 02:25:14
Autor: Tatanka
Kia carens vs Toyota corolla verso vs Renault scenic
On 19 Sty, 21:51, "kika" <zlyad...@gazeta.pl> wrote:
Witam,
Przymierzam się do zakupu używanego rodzinnego MPV, mój limit finansowy - ok
40 tys.
Z wstępnie dokonanej analizy wynika, że stać mnie będzie na Kię rocznik 2006
(ten starszy, brzydszy typ), corollę z 2005 r (o ile się poszczęści), albo
scenica z 2007 r.
Zależy mi na:
1. bezpieczeństwie
2. w miarę niskich kosztach eksploatacji i warsztatu (wiem, że to trudne w
przypadku japończyka i koreańczyka)
3. komforcie jazdy

Pytanie - co wybrać?
Dzięki za pomoc,
kika

Kia Carens - rankingi awaryjnosci - ostatnie pozycje.
Slyszalem nawet - ale to na zasadzie urbal legend, aczkolwiek w kazdej
legendzie ziarenko prawdy lezy - ze nawet w ASO odradzali zakup tego
czegos, bo juz sami nie mieli sily tego naprawiac, tak sie czesto
psulo.

Data: 2010-01-20 12:04:35
Autor: ::[TOOMAS]::
W dniu 2010-01-20 11:25, Tatanka pisze:

[...]

Stare tak..ale te nowe to juz inne auta...

Data: 2010-01-25 00:35:11
Autor: Michał
::[TOOMAS]:: <toomas@o2.pl> napisał(a):
> [...]

> czegos, bo juz sami nie mieli sily tego naprawiac, tak sie czesto
> psulo.

Stare tak..ale te nowe to juz inne auta...

Jechałem tym modelem (chyba tym 2001..2007) czy jakoś tak.

duża awaryjność dotyczyło kia carnival nie carens.

nie wiem jak na dłuższe wycieczki bo głośne (diesel chyba 1.9 to było), klimatronik działał, skóra na drzwiach itp... wykończenie jak daewoo

hmmm, nie skrzypiało ale głośno było.

scenik starszy (porzednia generacja 96..01) lepszy, lepiej wykończony
choc skrórzanej tapicerki nie ma na drzwiach, ale jakość widać (pomijając że renault robi dużo dużo lepsze auta od sceników).

pozdrawiam, Michał

Data: 2010-01-25 00:40:23
Autor: Michał
> [...]

że
renault robi dużo dużo lepsze auta od sceników).

aha - nie klimatronik dziwny po właczeniu trzeba coś naskać jeśli pamiętam.
nie jest to full automat jak w renaultach i nie ma 2/3 stref.

jak chcesz fajne auto do 40k, to zobacz na to:
http://forum.avtoindex.com/foto/data/media/65/renault_vel_satis_2005_3.jpg
tylko ceny czesci ze 4x droższe niż scenic.

pozdrawiam.

--

Kia carens vs Toyota corolla verso vs Renault scenic