Kia - dobry zakup czy wtopa

Data: 2010-05-07 07:39:51
Autor: gosmo
Kia - dobry zakup czy wtopa
Użytkownik "karamba" <ka@ram.ba.pl> napisał w wiadomości news:hruvl1$2e7$1node1.news.atman.pl...
polecono mi Kia - ale boję się że to auto 'na całe życie' (nie sprzedam
zbyt  łatwo ani zbyt korzystnie w razie potrzeby).
W jakim stanie będzie taki 'Kij' za 10 lat? (czy będzie lepszy od
17-letniej  hondy? :p (z takiej się przesiadam))

Dlaczego kupujesz auto z myślą o tym, że chcesz je sprzedać, handlujesz nimi? Uważasz, że dołożenie dziś np. 20-30 tyś. zł tylko po to, aby później sprzedać drożej, sprawi, że zaoszczędzisz coś sprzedając swoje auto 10 lat później 5 tyś. więcej? Imo, nie robiąc tak zostanie Ci 15-25 tyś. zł w kieszeni ;) U mnie podobna sytuacja, tyle, że w kwestii wyposażenia. Wybrałem nowe auto z minimalnym pakietem (ale 4 poduchy, klima (pół)automat i kilka niezbędnych rzeczy jest) i mi mówią, że wariat jestem, bo później mi będzie trudno sprzedać auto. Jakie trudno? Jak dobrze wyposażone będą po 20tyś a ja swój pchnę za 15tyś., trudno nie będzie.
A za 50 tyś. to co będziesz miał w hondzie? Jazz? City? Bo na Adidasa 1.4 Base za mało. I będziesz tak samo zadowolony ze względów użyteczności jak z np. Ceed?

Data: 2010-05-07 10:09:19
Autor: Smerf
Kia - dobry zakup czy wtopa
Użytkownik
A za 50 tyś. to co będziesz miał w hondzie? Jazz? City?

Przy wizytach w ASO Hondy daja mi na podmianke wlasnie city.
Kurcze to auto jest jak punto z poczatku lat 2000 - mam szacunek do marki, ale honda CITY to naprwde auto w zupelnosci nie warte tych 50 tys, które trzeba na nie wydac.

pzdr
mar

Kia - dobry zakup czy wtopa