Kia picanto vs chevy spark

Data: 2011-05-11 21:32:28
Autor: pavellz
Kia picanto vs chevy spark
Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:iqee5e$k33$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,

Udalo mi sie przekonac moja polowice, ze spark to niekoniecznie najlepszy wybor (przypomne miejskie wozidlo, nowe, do 36 tys z klima).

Co mozecie powiedziec (dobrego lub zlego) o picanto ? lub o nowym sparku.

Jak wygladaja koszty przegladow ?

Jak chodzi o Chevroleta w Wawie - cena wywoławcza 800 zł za przegląd.
Według informacji z serwisu - Spark jest to ta sama grupa aut co Opel Astra. ;)
Dodatkowo w momencie jakiejkolwiek awarii - czekasz na części aż
przyjadÄ… z centralnego magazynu w Holandii (ok. 2 tygodni oczekiwania
na auto), bo ASO ma co najwyżej filtry powietrza, oleju albo felgi.

Autka bardzo fajne, niestety profesjonalizm serwisów w DC powala.
Na szczęście gwarancja mi się skończyła i mogę jeździć do kogoś,
kto siÄ™ zna na samochodach.

Pzdr
Paweł

Data: 2011-05-15 12:43:36
Autor: Gabriel'wilk'
Kia picanto vs chevy spark

[...]

Coś drogo te przeglądy :-( W Katowicach przegląd żaby 1,2 75KM po roku wraz z filtrami (olej, kabinowy-przeciwpyłkowy), olejem, czyszczeniem zacisków, uzupełnieniem płynów, myciem auta i odgrzybianiem klimy (promocja) wyszło niecałe 700pln

   Oskar Wilde

Kia picanto vs chevy spark