Kia sportage 2010 - problem z automatyczną skrzynią

Data: 2012-02-03 08:44:11
Autor: Chris
Kia sportage 2010 - problem z automatyczną skrzynią
Jacek Osiecki nabazgrał(a):

I teraz pytanie: czy to znaczy że skrzynia za chwilę wyda z siebie
ostatnie tchnienie, rozleci się na pierdyliard kawałków, czy też np. Kia
używa w swoich samochodach najsyfniejszych skrzyń świata i w
temperaturach poniżej -10 stopni należy odczekać kilka minut zanim się
spróbuje ruszyć?

Mi dziś w Volvo tylko że manuał też nie chciał wskoczyć żaden bieg ale odpaliłem wyszedłem zeskrobać lodzik i wszystko działało jak należy tylko sprzęgło troszkę twardo chodziło. Olej w skrzyni ma ze 2 tyś przebiegu, wymieniany we wrześniu bo mi magenta poszła :)

Kia sportage 2010 - problem z automatyczną skrzynią