Kibice Belgrad Partizan popierają Donalda Tuska!

Data: 2011-06-13 18:13:15
Autor: Zennon
Kibice Belgrad Partizan popierają Donalda Tuska!
http://niezalezna.pl/uploads/foto/2011/06/partizan.jpg

Stoi jak byk:

Support Donald Tusk - Wspieraj Donalda Tuska
For polish fans FUCK OFF - Polscy kibice pieprzcie się

Zennon

Data: 2011-06-13 09:21:37
Autor: matador
Kibice Belgrad Partizan popierają Donalda Tuska!
On 13 Cze, 18:13, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
http://niezalezna.pl/uploads/foto/2011/06/partizan.jpg

Stoi jak byk:

Support Donald Tusk - Wspieraj Donalda Tuska
For polish fans FUCK OFF - Polscy kibice pieprzcie si

Jedź do nich i powiedz im co przeczytałeś, to ci WYTŁUMACZĄ.

matador.

Data: 2011-06-13 14:52:06
Autor: Hans Kloss
Address.invalid> wrote:
[...]

Jesteś kolejnym idiotą który  to "zauważył" ;):
http://krzysztof.zientarski.salon24.pl/315594,kibice-z-zagranicy-odcinaja-sie-od-polskich-bandziorow

Biedna ta pelo, jeśli takie MATOŁY i nieuki ją popierają.
 Pierwsze  z napisanych przez ciebie zdań jest dziwne- Anglicy tak nie
mówią. Poza tym dlaczego Serbscy kibole mieliby nawoływać do
wspierania jakiegoś... nie ukrywajmy, ale MATOŁA?  Natomiast  zdanie
drugie jest wręcz sprzeczne z zasadami angielskiej gramatyki.
J-23

Data: 2011-06-14 00:40:31
Autor: Zennon

Address.invalid> wrote:
[...]

Hansik, to że z matmy jesteś matoł udowodniłeś już kilka razy, teraz zaczynasz robić to samo z angielskim? ;))))

Zennon

Data: 2011-06-14 02:16:03
Autor: Hans Kloss
Kibice Belgrad Partizan popierają Donalda Tuska!
On 14 Cze, 00:40, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Hansik, to że z matmy jesteś matoł
LOL, wiec naprawdę nie zrozumiałes jakie brednei pierdoliłeś na temat
prawdopodobieństwa ;)? Ale spokojnie, nie obrażam  się -Gaussowi też
jakiś idiota zarzucił onegdaj nieznajomość matematyki, więc jestem w
dobrym towarzystwie ;).

zaczynasz robić to samo z angielskim? ;))))
ROTFL nieszczęśniku co wobec tego oznacza zdanie "For polish fans FUCK
OFF" miernoto umysłowa? Co robi owo "for" na jego początku? Dalej,
dokształć mnie z angielskiego, przy okazji z twoich nauk skorzysta
też 60 milionow Angoli ;)
J-23

Data: 2011-06-14 14:21:47
Autor: Zennon

Address.invalid> wrote:

[...]

No to zacznijmy od początku. Trzeba Cię kolejny raz sprowadzić do parteru miernotko umysłowa. Co jest niepoprawnego w zdaniu: "Support Donald Tusk"?

Zennon

Data: 2011-06-14 14:31:38
Autor: Hans Kloss
Kibice Belgrad Partizan popierają Donalda Tuska!
On 14 Cze, 14:21, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
. Co jest niepoprawnego w zdaniu: "Support Donald Tusk"?
 Nic matołku, poza tym że Angole tak nie mówią, z wyjątkiem sytuacji
gdy się zwracają do kogoś bezpośrednio z prośbą, z apelem.
Ale ja platfonsie nie napisałem ze to zdanie jest niepoprawne tylko że
jest dziwne.
No więc kontynuuj nauki co to według twojej splatfonsionej
"znajomości" angielskiego ma znaczyć "for polish fans" itd: Dalej
śmiało MATOLE ; ), ze szczególnym uwzględnieniem owego "for". Nie
zdałbyś nawet FCE  robiąc takie byki.
J-23
PS. Właśnie na saloniku znalazłem że ze swoja "angielszyczna" nie
jesteś odosobniony- tam tez jakiś MATOŁ wyskoczył z podobna hipoteza i
został postawiony do pionu przez ludzi znających język:
http://krzysztof.zientarski.salon24.pl/315594,kibice-z-zagranicy-odcinaja-sie-od-polskich-bandziorow

Data: 2011-06-14 23:42:03
Autor: Zennon

Address.invalid> wrote:
[...]

Tu masz kretynku malutki, co do pierwszego zdania:

http://ronwade.freeservers.com/antinixon2009set-1x18.jpg
http://rlv.zcache.com/support_bush_ii_tshirt-p235224356889320639v6hnj_210.jpg

;))))))

Zennon

Data: 2011-06-14 14:45:56
Autor: Hans Kloss
Kibice Belgrad Partizan popierają Donalda Tuska!
On 14 Cze, 23:42, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
, co do pierwszego zdania:
 Po prostu ręce opadają, szkoda na ciebie klawiatury zennus.
J-23

Data: 2011-06-14 23:49:57
Autor: Zennon

Address.invalid> wrote:
, co do pierwszego zdania:
 Po prostu ręce opadają, szkoda na ciebie klawiatury zennus.
J-23

I co kmiotku ;) Pierwsze zdanie jest poprawne. Zwyczajne hasło wzywające do wspierania danej osoby, a drugie jest niepoprawnym przetłumaczeniem z gramatyki słowiańskiej ;)))) Gdyby był dwukropek, to by już wogóle nie było o czym mówić. Kibicowskie ciołki z Partizana, dały komuś do przetłumaczenia, a potem źle wywiesili i strzelili we własną stopę ;)))))  Ubaw po pachy;))))))

Zennnon

Data: 2011-06-15 01:30:52
Autor: jazn
Dnia Tue, 14 Jun 2011 14:21:47 +0200, Zennon napisał(a):

http://niezalezna.pl/uploads/foto/2011/06/partizan.jpg

Stoi jak byk:

Support Donald Tusk - Wspieraj Donalda Tuska
For polish fans FUCK OFF - Polscy kibice pieprzcie się

Jeżeli przeczytamy całość poziomo:

Support Donald Tusk For polish fans fuck off

W angielskim nie mama to zupełnie żadnego sensu i nie spekuluj że ktoś
komuś coś źle przetłumaczył. Już raz chciałeś się wykazać znajomością
muzyki i też ci nie wyszło.

Lewa część tego transparentu to:
Support for polish fans
Prawa część tego samego transparentu to:
Donald Tusk fuck off

Okazuje się, że w polskim radiu zatrudniają ludzi bardziej rozgarniętych
niż ty:
http://www.polskieradio.pl/43/265/Artykul/385232,Serbscy-kibice-polemizuja-z-Donaldem-Tuskiem

P.S. "Fuck off" nie tłumaczy się jako "pieprzcie się".
I o czym chcesz jeszcze dyskutować? O twojej marnej znajomości
angielskiego?

Data: 2011-06-13 18:23:39
Autor: raff

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201106131613.UTC.it5cvl$7fi$1tioat.net...
http://niezalezna.pl/uploads/foto/2011/06/partizan.jpg

Stoi jak byk:

Support Donald Tusk - Wspieraj Donalda Tuska
For polish fans FUCK OFF - Polscy kibice pieprzcie się

Hehe, tak, Zeniu, tak.

A polscy lekarze to nie lapowkarze, tylko KAPITALISCI.

R.

Kibice Belgrad Partizan popierają Donalda Tuska!