Kibice Legii : Nie chcemy Komuny , sp****aj postkomusza ITI

Data: 2011-03-26 13:28:48
Autor: obserwator
Kibice Legii : Nie chcemy Komuny , sp****aj postkomusza ITI
Data: 2011-03-26 14:45:41
Autor: TUsk-154
Kibice Legii : Nie chcemy Komuny , sp****aj postkomusza ITI

" obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:imkpmg$e55$1inews.gazeta.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=H_GDwmKlosw

--

Niech maja do siebie pretensje debile skoro glosowali na pilkarza i hgw.

Data: 2011-03-26 14:00:23
Autor: obserwator
TUsk-154 <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):
Niech maja do siebie pretensje debile skoro glosowali na pilkarza i hgw.

skad wiesz, ze glosowali na pilkarza?  Ci mlodzi ludzie zrobia im teraz z ich doop jesien zycia:))

Sa bardziej uswiadomieni politycznie od autorytetow Platformy Oszustow.

Kolejne ich dzielo :ITI Chippendales :)))

http://www.youtube.com/watch?v=ot6tMqHujKo

Data: 2011-03-26 15:53:05
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 15:00:

[...]

więc trzeba czekać aż kibice zrobią zrzutkę i wykupią akcje swojego ukochanego klubu. wtedy będą mogli gonić kogo zechcą.:)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 14:58:01
Autor: obserwator
Kibice Legii : Nie chcemy Komuny , sp****aj postkomusza ITI
Marek

więc trzeba czekać aż kibice zrobią zrzutkę i wykupią akcje swojego ukochanego klubu. wtedy będą mogli gonić kogo zechcą.:)

jaka zrzutke? Wystarczy ze odbiora zlodziejom to co im komuchy ukradly.

Data: 2011-03-26 16:13:36
Autor: Marek Czaplicki
Kibice Legii : Nie chcemy Komuny , sp****aj postkomusza ITI
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 15:58:

Marek

więc trzeba czekać aż kibice zrobią zrzutkę i wykupią akcje swojego
ukochanego klubu. wtedy będą mogli gonić kogo zechcą.:)

jaka zrzutke? Wystarczy ze odbiora zlodziejom to co im komuchy ukradly.

a w jaki sposób? może pójdą do sądu i udowodnią kradzież? to by była metoda.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 15:25:52
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
a w jaki sposób? może pójdą do sądu i udowodnią kradzież? to by była metoda.

beda polskie sady, to sie udowodni zlodziejstwo tym, ktorzy nie majac prawie
nic w PRL, z dnia na dzien stali sie milionerami. Nastepnie wmowili ludziom,
ze pierwszy milion trzeba ukrasc, co jest totalnym klamstwem.

Na miliony trzeba pracowac ciezko i uczciwie, czesto przez kilka pokolen.
Doucz sie i zorientuj w jaki sposob milonerami stawali sie jankesi.

Komuchom mozna by jeszcze wybaczyc te szwindle, gdyby tak jak jankescy
milionerzy dbali o panstwo i poziom zycia w ktorym te miliony za friko zdobyli.

Komuch sa jednak glupie i zachlanne z definicji wiec nie maja wyobrazni. --

Data: 2011-03-26 16:34:01
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 16:25:

[...]

chwilka. zarzucasz sądom że nie są bezstronne? to ciężkie oskarżenie. co do premiera też mówiłeś, że jest przestępcą.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 15:41:03
Autor: obserwator
[...]

to sa fakty.

A tu mamy kolejny przyklad i dowod, jak pojmuje ten pozal sie Boze polityk
uczciwosc;

    Najnowsze
    Polityka
    Kultura
    Ekonomia i Biznes
    Różności
    Wspomnienia
    Podróże
    Salonik Kameralny
    Salon24
    Historia

26.03.2011 14:36 8
opublikowana w: Notki Nieuczesane
Tusk o Mirosławie Drzewieckim

Tusk dziś w TVN24:

"Rzadko kiedy w życiu spotyka się człowieka tak uczciwego i bezinteresownego"

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zaskakujace-oswiadczenie-kaczynski-moze-wygrac-wyb,1,4223197,wiadomosc.html

Tusk w 2009 r.:

"Mam zastrzeżenia do postępowania ministra Drzewieckiego. Są bardzo ciężkie
oskarżenia ze strony opozycji, a równocześnie mamy do czynienia z zachowaniami
trudnymi do zaakceptowania."

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,76842,7109169,Drzewieckiego_proba_ratowania_twarzy.html?as=2&startsz=x#ixzz1HiA5RxES

kilka cytatów z prasy:

"Czy minister sportu Mirosław Drzewiecki (52 l.) jest damskim bokserem i
kłamcą? Tak wynika z dokumentów amerykańskiego wymiaru sprawiedliwości.
Nowy Rok 2000 polityk Platformy Obywatelskiej spędził w stanowym areszcie na
Florydzie. Notatka oficerów policji jest jednoznaczna: pobił żonę! Najpierw
chwycił ją za szyję, a potem rzucił na ziemię!
Ale to nie koniec występków szefa resortu sportu na Florydzie. Według
amerykańskiego sądu Drzewiecki popełnił krzywoprzysięstwo. Najpierw
przekonywał, że jest dyplomatą, a potem, że nie pracuje i nie ma środków do
życia. Dzięki temu dostał adwokata z urzędu. W tym czasie zajmował 77. miejsce
na liście... najbogatszych Polaków. - Kocham moją żonę i w tej sprawie nie mam
sobie nic do zarzucenia - broni się czołowy polityk PO.
Ustalenia reporterów programu "Teraz my!" o przeszłości ministra sportu są
naprawdę szokujące. Według notatek policji Drzewiecki w sylwestra '99 roku
pobił żonę przed jedną z restauracji. Tak zeznali dwaj świadkowie. Także żona
ministra w czasie zatrzymania męża miała potwierdzić, że jest ofiarą rodzinnej
kłótni.
W areszcie Drzewiecki miał popełnić kolejne przestępstwo - aż trzykrotnie
skłamał. Zeznał bowiem, że jest bezrobotnym, niemajętnym dyplomatą!
Ostatecznie wyszedł z aresztu za kaucją, a sprawa została umorzona."

Więcej
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/aresztowany-w-usa-za-pobicie-zony_79368.html
[...]
bowiem

Więcej
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/aresztowany-w-usa-za-pobicie-zony_79368.html
 "W 1998 r. policja znalazła w hafciarni Drzewieckiego podrabiane znaki firmowe
Adidasa i Nike. Aferę ujawniła "Rz", a poseł tłumaczył się, że znaki
podrabiała jedna z pracownic, która chciała sobie dorobić. "

"W lipcu tego roku minister przyznał nagrody za przygotowania do Euro 2012.
Średnio po 100 tys. zł dostali pracownicy spółki PL2012, ale też członkowie
zarządu Narodowego Centrum Sportu. W tym czasie z powodu kryzysu nowelizowano
budżet i cięto wydatki."

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,76842,7113430,Drzewiecki__pieniadze__sport_i_polityka.html#ixzz1Hi8BzjHU

"po prywatnym spotkaniu z Sobiesiakiem Drzewiecki przekazał CV córki
biznesmena szefowi swojego gabinetu Marcinowi Rosołowi. 6 maja nagrano
rozmowę, w której Rosół pyta Sobiesiaka, czy córki nie interesowałaby posada
wiceszefowej Centralnego Ośrodka Sportu. Sobiesiak jednak woli, by pracowała w
Totalizatorze, który jest główną konkurencją jego biznesu (kasyna, automaty do
gry). 1 lipca w rozmowie ze Sławomirem Sykuckim (byłym prezesem Totalizatora)
Sobiesiak mówi, że do rady nadzorczej TS wybrano "jedną dziewczynę od
Drzewka". CBA uściśla, że chodzi o Monikę Rolnik. "Osoba ta ma pomóc w
pomyślnym sfinalizowaniu planu umieszczenia Magdaleny Sobiesiak w zarządzie
Totalizatora" - stwierdza CBA. "

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,76842,7328960,Kim_jest__dziewczyna_od_Drzewka_.html#ixzz1Hi90Lhd7

"przyznał też, że pomagał Sobiesiakowi załatwić pracę dla córki, o co
biznesmen prosił, "bo dziewczyna się marnuje", ma świetne kompetencje,
studiowała w USA. Drzewiecki zlecił sprawę swemu asystentowi Marcinowi
Rosołowi. - I dalej się nią nie interesowałem - zapewnił Drzewiecki."

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,76842,7109169,Drzewieckiego_proba_ratowania_twarzy.html#ixzz1Hi9eneeR

"Według CBA Mirosław Drzewiecki razem ze Zbigniewem Chlebowskim (...) pomagali
kolegom z branży hazardowej - właścicielowi kasyn Polonia Ryszardowi
Sobiesiakowi i lobbyście Janowi Koskowi - w uchwaleniu korzystnych dla nich
zapisów w ustawie o grach losowych. Rozmawiali z nimi kilkanaście razy.
Drzewiecki grywa też w golfa ze skazanym za korupcję Sobiesiakiem."

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,76842,7109169,Drzewieckiego_proba_ratowania_twarzy.html?as=1&startsz=x#ixzz1HiAhBkZi

http://kisiel.salon24.pl/291212,tusk-o-miroslawie-drzewieckim

Data: 2011-03-26 16:51:47
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 16:41:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

chwilka. zarzucasz sądom że nie są bezstronne? to ciężkie oskarżenie. co
do premiera też mówiłeś, że jest przestępcą.

to sa fakty.

fakty prasowe. chodzi o dowody które można przedstawić przed sądem. ale trzeba poczekać na przywołane przez Ciebie "polskie" sądy. więc mam pytanie. kiedy to nastąpi?
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 16:04:15
Autor: obserwator
[...]

no wlasnie. Dlaczego nikt nie reaguje na te fakty o ktorych napisano w prasie? Dlaczego Donaldino, klamie i oszolomy z PO, lykaja jak gesi karme, te klamstwa ?

Jesli to nieprawda, dlaczego nikt nie oskarza tych dziennikarzy o oszczerstwa?

Jestes w stanie logicznie odpowiedziec na te pytania, Mareczku?

Data: 2011-03-26 17:12:34
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 17:04:

[...]

logicznie? przecież Ty napisałeś, że ludzie którzy popierają PO mają nierówno pod deklem, czy jakoś tak. więc pozostanę przy swoim "porąbanym" umyślnie i powiem, że żaden z dziennikarzy nie pisze o przestępcach zanim nie zostaną osądzeni. piszą o podejrzanych, oskarżonych i skazanych. gdzie Ty tu widzisz pole do słów o przestępcach przed wydaniem wyroku przez sąd. powiem coś więcej co wynika z elementarnej logiki. wołanie cały czas "łapaj złodzieja" bez przedstawienia dowodów powoduje u mnie przeświadczenie, że ten kto tak krzyczy ma do ukrycia niezłe swoje złe poczynania. nie jest to oczywiście przytyk do Ciebie. Ty obserwujesz tylko polską scenę polityczną i każdym słowom polityków jednej opcji przyznajesz rację. --
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 16:29:21
Autor: obserwator
> [...]

logicznie? przecież Ty napisałeś, że ludzie którzy popierają PO mają nierówno pod deklem, czy jakoś tak. więc pozostanę przy swoim "porąbanym" umyślnie i powiem, że żaden z dziennikarzy nie pisze o przestępcach zanim nie zostaną osądzeni. piszą o podejrzanych, oskarżonych i skazanych. gdzie Ty tu widzisz pole do słów o przestępcach przed wydaniem wyroku przez sąd. powiem coś więcej co wynika z elementarnej logiki. wołanie cały czas "łapaj złodzieja" bez przedstawienia dowodów powoduje u mnie przeświadczenie, że ten kto tak krzyczy ma do ukrycia niezłe swoje złe poczynania. nie jest to oczywiście przytyk do Ciebie. Ty obserwujesz tylko polską scenę polityczną i każdym słowom polityków jednej opcji przyznajesz rację.

nadal nie odpowiadasz na konkretne pytania, tylko sciemniasz i weksulejesz.
Dla was oszolomow i fanatykow z PO, kazdy fakt nie jest dowodem jesli
demaskuje wasza Platforme Oszustow. Natomiast kazde pomowienie i oszczersto pod adresem PiS (np. afera z dorszem
wykryta przez Pitere) , oooo.... to jest dowod ktory przezuwacie calymi
miesiacami, jak krowa na pastwisku.

Napisze ci jednak tak: jesli np, w prasie jakiegos kraju demokracji zachodniej
pojawilyby sie takie teksty, jak te o Drzewieckim, to rzad natychmiast by
zareagowal dosc ostro. Jesli Premier rzadu bronilby jednak publicznie takiego
ministra, bylby skonczony.

I to jest jedna z zasadniczych roznic miedzy demokracja zachodnia, a ta pseudodemokracja polska, bo w Polsce dziennikarze nie moga liczyc na reakcje
rzadu w stosunku do przestepcy, natomiast moga spodziewac sie szykan ze strony
rzadu. To jest tez m.innymi jeden z powodow, dlaczego dziennikarze nie staja po
stronie spoleczenstwa (chociaz to jest ich powolaniem), ale ze strachu  ze
utraca prace, sprzmierzaja sie czesto przeciw spoleczenstwu.

Dokaladnie tak samo bylo za PRL-u.

Data: 2011-03-26 17:37:04
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 17:29:
nadal nie odpowiadasz na konkretne pytania, tylko sciemniasz i
weksulejesz. Dla was oszolomow i fanatykow z PO, kazdy fakt nie jest
dowodem jesli demaskuje wasza Platforme Oszustow.

to może powrócimy do tematu dyskusji. kibice Legii wołają: "nie chcemy komuny". ja napisałem, że jest droga żeby kibice przejęli klub. zorganizowanie się zebranie pieniędzy i wykupienie klubu. Ty napisałeś, że nie trzeba tego robić i wystarczy żeby kibice zabrali to co ukradziono. na moją sugestię, że kibice mogą iść do sądu aby ten orzekł fakt złodziejskiego przejęcia klubu, Ty odpowiadasz że trzeba poczekać na "polskie" sądy. coś mi się wydaje, że nie chodzi o to żeby złapać króliczka, ale by gonić go.:)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 16:49:27
Autor: obserwator
[...]

moze napiszesz jednak cos temacie i od poczatku? Pierwsze pytanie brzmi: skad Walter, zwykly, szary pracownik TV za PRL-u, mial
kase na zalozenie ITI ?

Drugie pytanie: dlaczego kibice maja sie skadac na wykupienie czegos, co
Walter dostal za friko, a to cos bylo wlasnoscia calego narodu za PRL-u?

Data: 2011-03-26 17:51:46
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 17:49:

[...]

nie wiem. nie zaglądam ludziom do kieszeni. od tego są właściwe instytucje w Polsce.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 17:41:19
Autor: obserwator
> [...]

nie wiem. nie zaglądam ludziom do kieszeni. od tego są właściwe instytucje w Polsce.

widze, ze jednak brakuje ci wyobrazni, wiec zpytam moze tak: jak zareagujesz
jesli ktos okradnie twoje mieszkanie? Tez nie bedziesz zagladal zlodziejowi do
kieszeni?
A jakis czlowiek o podobnym do twojego sposobie myslenia. powie ci:

zbierz sobie forse i odkup od zlodzieja, to co ci ukradl.

Wyobraz sobie przez analogie, teraz skok na cudza wlasnosc, ale na ogromna
skale, ktorego lupem padlo mienie calego narodu?

Data: 2011-03-26 20:53:47
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 18:41:
[...]

widzę, że nie rozumiesz. od ścigania tych którzy coś ukradli są właściwe instytucje w Polsce. w tym wypadku policja i prokuratura. skoro kibice wiedzą o złodziejach coś czego nikt nie wie i uprawnione są ich wypowiedzi o złodziejstwie to niech zgłoszą się do prokuratury i doniosą o złodziejstwie. inaczej są tylko zwykłymi krzykaczami.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 17:33:13
Autor: cirrus
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iml122$7eo$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja twierdzę, że obsrywator jest kretynem.

--
stevep

Data: 2011-03-26 16:39:40
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
A ja twierdzę, że obsrywator jest kretynem.

witam towarzysza stefana aka cirrus. Tak towarzyszu, oczywiscie jestem
kretynem, a wy jestesci towarzyszu chodzaca madroscia z esbeckiej szajki.

Data: 2011-03-28 16:07:53
Autor: cirrus
Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iml4sc$k9v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lepiej z mądrym stracić niż zyskać z matołem.

--
stevep

Data: 2011-03-26 17:27:48
Autor: cytryna
[...]

Za kiboli już zrzutkę zrobiła Bufetowa, prawie pół miliarda złp. Wystarczy aby
mogli spiewać swoją ulubioną pieśń. Wszak HGW nie dała z własnej kieszeni tej kasy tylko obskubała podatników czyli kiboli. I wszystko jasne więc koniec taniego mędrkowania.

Data: 2011-03-26 17:45:06
Autor: Marek Czaplicki
cytryna pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 17:27:

[...]

a z jakiej kasy zostaną zorganizowane i przygotowane: drogi, stadiony, miejsca turystyczne i sypialne na mistrzostwa Europy w 2012? za pieniądze kibiców? mam takie pytanie. gdzieś czytałem że średnia na mecz jeśli chodzi o ilość kibiców w meczach ekstraklasy to parę tysięcy ludzi. kto zapełni trybuny wybudowanych stadionów po mistrzostwach, skoro ich pojemność to kilkadziesiąt tysięcy miejsc? nie tak dawno pokazywano zdjęcia jak są traktowani ludzie, którzy przychodzą na mecz rodzinami przez szefa organizacji kibicowskiej. facet został opluty na trybunach. mam synka i czasami chciałbym pójść z nim na mecz, ale po co? żeby się paroletnie dziecko nasłuchało i napatrzyło na zachowanie kibolstwa?
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 17:53:21
Autor: Anatol

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:178f.000004a9.4d8e1404newsgate.onet.pl...

[...]

456 mln, a bez VATu 374 mln.

[...]

Na meczach są komplety widzów a kibole siedzą tylko na jednej trybunie za bramką zwanej "Żyletą". Są miejsca dla inwalidów oraz sektor rodzinny gdzie siedzą matki  z dziećmi - na starym stadionie to było nie do pomyślenia. Wydaje sie że stadion jest nawet za mały jak na potrzeby Warszawiaków.

Miasto jako właściciel obiektu dostaje 4 mln PLN rocznego czynszu + bezpłatne prawo do 6 miejskich imprez rocznie jak np. :

 http://www.youtube.com/watch?v=gAQu9S3tr0k

Kibole :

http://www.youtube.com/watch?v=gjgnXC-1j84

Anatol

Data: 2011-03-26 17:57:24
Autor: obserwator
Kibice Legii : Nie chcemy Komuny , sp****aj postkomusza ITI
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
456 mln, a bez VATu 374 mln.

Miasto jako właściciel obiektu dostaje 4 mln PLN rocznego czynszu + bezpłatne prawo do 6 miejskich imprez rocznie jak np. :

 to ITI zrobilo dobry interes, bo:

* czerpie zyski z obiektu ktory jest wlasnoscia miasta. Ciekawe jak duze?
* miastu zwroci sie koszt stadionu dopiero po okolo 98 latach, przy takiej
wysokosci czynszu.
* kto bedzie placi za remonty stadionu teraz i kto bedzie go remontowal za kilka lat oraz za jakie pieniadze?

Dlaczego wiec tak niski czynsz miasto pobiera, zamiast sprzedac ten stadion
ITI za cene taka jaka podala cytryna i miec problem z glowy, oraz czerpac tylko odpowiednio wysokie zyski dla miasta, a nie ladowac forsy pochodzacej z kieszeni podatnikow do kieszeni ITI?

Towarzyszu Anatolu i co wy na to?

Data: 2011-03-26 19:21:24
Autor: Anatol
Kibice Legii : Nie chcemy Komuny , sp****aj postkomusza ITI

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iml9e4$650$1inews.gazeta.pl...

456 mln, a bez VATu 374 mln.

[...]

Wg http://wiadomosci.onet.pl/wiadomosci/kontrowersje-dot-budowy-stadionu-legii-oswiadczeni,1,3501768,wiadomosc.html

zmniejszą się tylko straty klubu.

* miastu zwroci sie koszt stadionu dopiero po okolo 98 latach, przy takiej
wysokosci czynszu.

Są jeszcze wpływy z biletów na 6 imprez miejskich, ale przede wszystkim stadion podobnie jak nierentowne chodniki, mosty, ulice czy muzea  jest dla ludzi którzy mają więcej miejsc i wyższy standard.

* kto bedzie placi za remonty stadionu teraz i kto bedzie go remontowal za
kilka lat oraz za jakie pieniadze?

Wszystkie koszty utrzymania stadionu pokrywa dzierżawca - ok. 12 mln PLN rocznie.

[...]

Gdyby prowadzenie klubów sportowych w Polsce przynosiło zyski umożliwiające zwrot z iwnestycji analogiczny do powierzchni handlowych czy biurowych to byłyby bez łaski finansowane przez prywatny kapitał. Wszystkie budowy stadionów, basenów i hal sportowych w Polsce były i są w dalszym ciągu finansowane z pieniędzy publicznych.

Anatol

Data: 2011-03-26 18:35:21
Autor: obserwator
> [...]

Gdyby prowadzenie klubów sportowych w Polsce przynosiło zyski umożliwiające zwrot z iwnestycji analogiczny do powierzchni handlowych czy biurowych to byłyby bez łaski finansowane przez prywatny kapitał. Wszystkie budowy stadionów, basenów i hal sportowych w Polsce były i są w dalszym ciągu finansowane z pieniędzy publicznych.

dobra, dobra ...prosze mi towarzyszu odpowiedziec na takie proste pytania, bez
tych wstawek o trosce o dobro narodu.

* jaki zysk ma ITI z tej dzierzawy

* dlaczego akurat ITI jest dzierzawca i jak uzyskal ta dzierzawe

* z czyich pieniedzy zostanie wybudowany kolejny stadion, jak ten nie bedzie
juz nadawal sie do eksploatacji. Z tych sum ktore podaliscie ; podatki +
remonty, nijakich zyskow miasto nie ma.

* nie wiem czy zdajecie sobie sprawe z tego, ze tego typu stadiony na
zachodzie sa wlasnoscia prywatnych akcjonariuszy i spoleczenstwo nie doklada
do nich z wlasnej kieszeni  czyli podatkow, bo i jakim prawem skoro np. nie
wszyscy korzystaja z tych stadionow.
 A jesli chca korzystac to kupuja sobie bilet na impreze, a nie robia
przedplat caly rok w formie podatkow na impreze innych osob.

Poniewaz stadiony sa wlasnoscai prywatna, to wlasciciele staja na glowie, aby
one przynosily mu zyski i organizuje przerozne imprezy, dba takze o to aby te
imprezy byly na bardzo wysokim poziomie.

A w Polsce nadal po komuszemu sie rozumuje? Jeden cwaniak ma dochod, ktory
na dodatek wyciaga posrednio z kieszeni podatnikow?

Data: 2011-03-26 19:55:28
Autor: Anatol

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imlbl8$d4m$1inews.gazeta.pl...

> [...]

finansowane z pieniędzy publicznych.

dobra, dobra ...prosze mi towarzyszu odpowiedziec na takie proste pytania, bez

Można sprzedać tylko za tyle ile ktoś chce kupić - nie ma ofert kupna za min. 456 mln PLN na ten stadion, a miasto chce żeby to było miejsce na widowiska sportowe a nie np. bazar. Z tego samego powodu nie jest sprzedawany teren wyścigów konnych pomimo że developrzy zapłaciliby niezłą sumkę zamiast groszy które płaci miastu Totalizator Sportowy.

A w Polsce nadal po komuszemu sie rozumuje? Jeden cwaniak ma dochod, ktory
na dodatek wyciaga posrednio z kieszeni podatnikow?

Podatnicy sami decydują w wyborach - HGW otrzymała poparcie na kolejną kadencję większości wyborców w Warszawie. Jeżeli będzie taka wola wyborców-podatników to wszystkie stadiony i hale sportowe można sprzedać na działalność czysto komercyjną - ludzie będą mieli dodatkowe miejsca pracy a miasto więcej pieniędzy np. na remont chodników.

Anatol

Data: 2011-03-26 19:12:59
Autor: obserwator
[...]

no popatrzcie panstwo, zawsze pod gorke. Mozna sprzedac, ale nikt nie chce
kupic. Taka bida z nedzi i  to wspanialomyslne ITI sie zlitowalo i wzielo za
darmo stadion, ktory w innych krajach przynosi zyski jego wlascicielom.
 Na koplana pewnie jeszcze mu trzeba dziekowac, ze taki dobroczynca?

Anatolu puścicie spoleczenstwo z torbami i nadal bedziecie twierdzic, ze nie
bylo innych mozliwosci, wiec stali sie dziadami?

> [...]

Podatnicy sami decydują w wyborach - HGW otrzymała poparcie na kolejną kadencję większości wyborców w Warszawie.

Jak tam bylo naprawde z tymi wyboramiw Warszawce, to ja bym glowy nie dal.

[...]

tak, ale aby wyborcy - podatnicy mieli jakakolwiek wole, to musza miec
informowacje uczciwa, a nie dezinformacje ktora karmi je wlasnie telewizor ITI
- dzierzawca stadionu, ktory uzyskal ta dzierzawe w taki sam sposob jak i
dorobil sie ITI.

Data: 2011-03-26 22:12:54
Autor: Anatol

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imldrr$k9r$1inews.gazeta.pl...

[...]

To jest kwestia ceny. Sprzedaż stadionu za jedyne 456 mln PLN oznaczałaby zero zysku dla miasta i oddanie atrakcyjnego gruntu za darmo. Uzwględnając boiska boczne i teren stadionu to musiałby być minimum 1 mld PLN - kto tyle zainwestuje (+ koszty prowadzenia drużyny) gdy cała polska extraklasa ma przychody roczne na poziomie 500 mln PLN i żaden klub nie ma zysków nawet bez kosztów amortyzacji nowego stadionu ? A nie ma nawet ofert zakupu dotyczących tych 456 mln. Polska liga to nie jest miejsce gdzie rosyjscy czy arabscy miliarderzy chcą tracić setki milionów USD na kluby piłkarskie.

W Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku budżety miejskie wydały jeszcze większe pieniądze na stadiony dla prywatnych klubów - nikt tam tego nie krytykuje tak jak w Warszawie ani nie domaga się aby te stadiony sprzedać.

Taka bida z nedzi i  to wspanialomyslne ITI sie zlitowalo i wzielo za
darmo stadion, ktory w innych krajach przynosi zyski jego wlascicielom.

Czy wszędzie  stadiony są własnością klubów, a wszystkie kluby przynoszą zyski ?

W hiszpańskiej pierwszej lidze tylko 2 kluby miały zyski pomimo rynku piłkarskiego o kilkunanstokrotnie większej wartości niż w Polsce :

http://www.deloitte.com/view/pl_PL/pl/dla-prasy/23b87674bd619210VgnVCM200000bb42f00aRCRD.htm

"W Hiszpanii Barcelona i Real Madryt wygenerowały znaczące zyski operacyjne, ale pozostałe kluby odnotowały wysokie straty."

"Łączne zadłużenie wszystkich 732 klubów licencjonowanych przez UEFA za sezon 2007-08 sięgnęło ponad siedem miliardów euro. Najbardziej zadłużone są najlepsze ligi: - angielska (3.8 miliarda euro), hiszpańska (970 mln) i włoska (500 mln). Sam Manchester United ma do oddania 809 mln euro, czyli więcej niż łączny debet wszystkich zespołów pierwszej i drugiej Bundesligi".

[...]

ITI jest właścicielem Legii i trudno wymagać żeby tu robić przetarg na dzierżawcę  -  wtedy na stadionie Legii grałby np. Lech Poznań jako zwycięca przetargu.

W jaki sposób dzierżawią stadiony prywatne lub prywatnie sponsorowane kluby w innych miastach - czy były takie przetargi na użytkowanie nowych stadionów Wisly Kraków, Cracovii  albo Korony Kielce?

Wg http://www.tvnwarszawa.pl/archiwum/28415,1594465,wiadomosc.html

koszt dzierżawy stadionu Legii jest najwyższy w Polsce.

Anatol

Data: 2011-03-26 22:20:59
Autor: u2
W dniu 2011-03-26 22:12, Anatol pisze:
Polska liga to nie jest miejsce gdzie rosyjscy czy arabscy miliarderzy
chcą tracić setki milionów USD na kluby piłkarskie.

I to jest cała prawda o piłce nożnej : to strata czasu i pieniędzy.

Data: 2011-03-26 14:59:47
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=H_GDwmKlosw