"Kibice" Wis³y

Data: 2012-04-23 13:03:35
Autor: MH
"Kibice" Wis³y
Tak to niestety wygl±da:

http://www.90minut.pl/news/186/news1864603-T-Mobile-Ekstraklasa-Podbeskidzie-1-3-Wisla.html

Dosyæ obszerny minireporta¿ w powy¿szym linku napisa³ u¿ytkownik kibicFred.
Proponujê przeczytaæ! Jest w linku równie¿ sporo wpisów innych u¿ytkowników.
Znamiennym jest fakt, ¿e tre¶æ zawarta we wpisach sympatyków Wis³y jest wrêcz
PORA¯AJ¡CA!! Czy¿by wiêkszo¶æ sympatyków Mistrza Polski stanowili jaskiniowcy?

MH --

Data: 2012-04-23 17:57:09
Autor: DysoN
"Kibice" Wis³y
W dniu 2012-04-23 15:03,  MH pisze:
[...]

Zabojstwo Czlowieka zawsze bedzie zabojstwem ale zeby nie dorabiac to zadnej mitologii: chodzilo bardziej o zatargi gangsterskie, wplywy w miescie i podzial rynku a sam Czlowiek sie trudnil tym samym co ci co go zabili.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2012-04-23 18:46:00
Autor: danpe_
"Kibice" Wis³y
Dnia Mon, 23 Apr 2012 13:03:35 +0000 (UTC), MH napisa³(a):

[...]

Nasmiewali sie z Arki i Cracovii?
Kibic Wisly wszedl bezkarnie na gniazdo Podbeskidzian?
Wisla zywiolowo dopingowala, podczas gdy kibice Podbeskidzia jedli
slonecznik?

Poplacz sie :-D

danpe_
gg:827748

Data: 2012-04-24 00:53:03
Autor: grzeda
"Kibice" Wis³y
W dniu 2012-04-23 18:46, danpe_ pisze:

[...]

Mysle, ze zacytowales wylacznie te fragmenty, ktore byly najmniej istotne. Masz, wydawaloby sie, wiarygodny komentarz piknika, ktory sensownie opisuje silne w grupie bydlo, ktore przyjebalo sie do sektora piknikow. Taka postawa jest najwiekszym mozliwym frajerstwem. Jak Slask rok temu klepnal Arke 5:0, to wszyscy ze stadionu wyruszyli na rynek swietowac wicemistrzostwo. Po drodze tworzylismy kolejki w kazdym sklepie gdzie byl alkohol. Stalem w jednej a za mna grupa czterech pijanych kmiotow dla ktorych zyciowym osiagnieciem jest 150 na klate. Czepili sie mnie, zignorowalem, to zaczeli mnie rzucac jakimis smieciami, niedopalkami czy czyms tam. Wyszlismy ze sklepu i mnie otoczyli, ze wpierdol za brak barw i cos tam jeszcze. "Bo na stadion sie na zielono przychodzi". Nalezy zauwazyc, ze ubrani byli na czarno. Nie wiem jak na innych stadionach, ale na Oporowskiej czarny kolor oznacza mega "kumatych". To sa Ci, ktorzy nie dopinguja, tylko chodza po sektorze z zalozynim rekami i obserwuja. Staraja sie sprawiac wrazenie, ze sa od wazniejszych spraw niz doping. Wpierdol? Mowie spoko, wybierzcie reprezentanta na solowke w bramie obok. O dziwo sie zgodzili. Jako ze pare lat trenowalem boks to smiec okazal sie byc przeciwnikiem na kilka sekund. Ot taki klasyczny jednostrzalowiec co naogladal sie ustawek na youtube i jest przekonany, ze skoro jest spasionym sterydami wieprzem to najebie niekumatemu leszczowi. Upadl z roztrzaskanym nosem. Pozostali trzej honorowo spuscili mi elegancki wpierdol bo "najebales nam kumpla". Wicemistrza poswietowalem na SORze i u dentysty.
Zeby bylo ciekawiej to spotkalem jednego z tych ciuli pol roku pozniej w gigantycznej kolejce po bilety na Lechie (otwarcie nowego stadionu). Poznalem smroda po tatuazu na pysku. Podeszlismy z kumplem i zaproponowalismy mu solowke tak zeby uslyszalo ze 20 osob. To nam powiedzial "no co wy, tylko szmata bije brata", a nie znajacy sytuacji "kumaci" mu wtorowali. I takie smrody wlasnie pozniej dra pyski o honorze i zasadach. Albo przypierdola sie do nastolatka bo jest rudy doskonale wiedzac, ze koles przez caly mecz bedzie sral ze strachu, ze mu cos zrobia. Normalnie rozrywka najwyzszych lotow. Do tego naprawde przekozackie jest spalenie szalika na oczach piknikow. Ale im dali! Ciekawe ilu piknikow pomyslalo sobie, ze durniom bylo zimno w te lyse paly i sie ogrzac chcieli. Pewnie jeszcze skroili ten szalik anorektycznej czternastolatce. Albo kupili w sklepie, jak to maja w zwyczaju kibice Zaglebia tuz przed zorganizowanym spaleniem szalikow Slaska.

Ale w sumie to sie ciesze, ze mentalny element znalazl swoje miesjce gdzie moze sie dowartosciowac i poczuc sie, ze jego istnienie ma wiekszy sens niz spanie i sranie. Niech raz na 2 tygodnie przez dwie godzinki czuja, ze sa naprawde wazni. No moze jeszcze w jakis piatek wieczorem uda sie skroic torebke emerytce i bedzie na winko.

Szkoda tylko, ze takie kurewstwo wlazi miedzy ludzi, ktorzy maja zajawke i chca po prostu fanatycznie dopingowac swoja druzyne. Miedzy ludzi, ktorzy przez pilke zdobyli kupe znajomych dzieki swojej pasji. Na wyjazdy jezdze rzadko, przewaznie na zgody, ale moi kumple maja kupe ciekawych znajomosci w Gdansku czy Krakowie.

pozdr
PG

Data: 2012-04-25 17:58:36
Autor: danpe_
"Kibice" Wis³y
Dnia Tue, 24 Apr 2012 00:53:03 +0200, grzeda napisa³(a):

[...]

Wiesz co duzo zali wylales, przeczytam je przy obiedzie.
Ale popelniasz jeden blad, nie "przedostalo sie" tylko weszli normalnie na
mecz, z biletami kupionymi w kasie.
Pojechalo duzo wiecej kibicow Wisly, niz miesci sektor.
Zajeli czesc sektora i dopingowali Wisle.
Wiadomo, ze jakies teksty lecialy, ale bez przesady nikt nikogo nie oplul,
ani nie uderzyl z tego co wiem.

BTW  tez zauwazylem, ze "kumaci" chodza na czarno i zazwyczaj sa zwyklymi
kmiotami, w dodatku bez barw.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-04-24 08:21:29
Autor: MH
"Kibice" Wis³y
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisa³(a):
> [...]

Kibic Wisly wszedl bezkarnie na gniazdo Podbeskidzian?
Wisla zywiolowo dopingowala, podczas gdy kibice Podbeskidzia jedli

==============

Widzê, ¿e niewiele z tego zrozumia³e¶. Tymsamym dajesz dowód na to, ¿e nie
wiele ró¿nisz siê od owych "kibiców.

Istotnie, tylko p³akaæ...

MH

Data: 2012-04-23 19:39:24
Autor: AJK
"Kibice" Wis³y
[...]

Sympatyków - nie. Klubtomów - tak. Przy czym od pewnego momentu nie da
siê nawet u¿yæ argumentu "wwzêdzie tak jest i u innych murzynów bij±
tak¿e", bo wi¶lackie klubtomy przebijaj± ze ¶wistem wszelkie granice
(patrz: wrzaski w Kielcach o "Ma³pie" i w Bielsku o "Cz³owieku"). Ale
¿eby Ciê (i i bielskich kibiców) pocieszyæ - na meczu z Podbeskidziem
by³a tylko przygrywka do tego, co bêdzie na derbach, wiêc nie
us³yszeli¶cie wszystkiego, do czego klubtomy s± zdolne. Ja, niestety,
us³yszê.

--
AJK

Data: 2012-04-24 23:06:11
Autor: MH
"Kibice" Wis³y
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisa³(a):
> [...]

by³a tylko przygrywka do tego, co bêdzie na derbach, wiêc nie
us³yszeli¶cie wszystkiego, do czego klubtomy s± zdolne. Ja, niestety,

==========

Szczerze, nie mam ZIELONEGO pomys³u jak ten problem rozwi±zaæ. Powoli wchodzê
w wiek, z którego tak szczerze napierdziela³ siê jeden z grupowiczów.. Fajnie
by³oby wybraæ siê z Wnukiem na imprezê sportow±. Pamiêtam, jako "szczyl" za
PRL'u chodzi³em z Tat± na mecze.. W wieku licealnym jak czas pozwala³
je¼dzili¶my na mecze Legia-Górnik na "¦l±ski". Nie by³o wówczas zakazów
alkoholowych, w zwi±zku z czym czê¶æ kibiców opuszcza³a po meczu stadion
"tanecznym krokiem". Co poniektórzy pytali siê po meczu be³kotlie: "jaki
wynik??". Ale gdzie¿by tam ustawki/zadymy ?! MH P.S. Jeden z bior±cych udzia³ w dyskusji jest albo zbyt m³ody/niedoros³y, albo
jest ³ysym klubtomem.

Data: 2012-04-25 01:23:12
Autor: Marek W.
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):

P.S. Jeden z bior±cych udzia³ w dyskusji jest albo zbyt m³ody/niedoros³y,
albo
jest ³ysym klubtomem.

Niestety, nie tylko jeden.

Data: 2012-04-25 03:28:49
Autor: Marek W.

U¿ytkownik "Marek W." <marekwyso@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jn7jm0$6lo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba niezbyt precyzyjnie siê wyrazi³em. W tej dyskusji pewnie jest to jeden. Na grupie jest takich osobników wiêcej.

Data: 2012-04-25 18:04:15
Autor: danpe_
"Kibice" Wis³y
Dnia Tue, 24 Apr 2012 23:06:11 +0000 (UTC), MH napisa³(a):

[...]

Bo czasy sie zmienily, w gimnazjach koledzy gwalca kolezanki, a jak dasz
pale uczniowi do dziennika to tatus przylatuje z morda do szkoly i chce lac
nauczyciela, bo jak mozna dac palke z informatyki dziecku, ktory ma
komputer za 6000zl. O malo do rekoczynow ze strony ojca nie doszlo, bylem
swiadkiem.

Pod blokiem mozesz dostac kose miedzy zebra jak nie masz 5zl na piwko, albo
jak ubierzesz koszulke w zlym kolorze.

Nie znasz rozwiazania problemu?
Ja Ci podpowiem.
Wychowuj swoje dziecko, abym nie musial podczas wizyty w podstawowce
wysluchiwac od 6-klasistow "k..wa jak cie dojade szmato to tak ci wp..e ze
cie stara nie pozna".
Wbrew pozorom nie na stadionie tego sie nauczylo, nigdy nie bylo na meczu.

A Ty mowiles tak w 6 klasie podstawowki?

Do kogo masz pretensje?

Pozdrawiam, "klubtom" (moze mi ktos wyjasnic co to znaczy), ktory lysy
zaczyna byc, ale z racji wieku...

danpe_
gg:827748

Data: 2012-04-26 09:35:38
Autor: Mark
"Kibice" Wis³y
Dnia Mon, 23 Apr 2012 19:39:24 +0200, AJK napisa³(a):

Sympatyków - nie. Klubtomów - tak

Ostatnio wracajac pozno w nocy i wlaczajac TV trafilemn na jakas powtorke
"rozmow w toku" wlasnie o kibolach. Jako ze program krakowski sila rzeczy
skupilo sie na Cracovii i WIsle:) Kibole pokazac geby sie oczywiscie bali,
szczelnie pyski szalami poowijawszy, natomiast i jedni, i drudzy jasno i
wyraznie deklarowali ze w wiekszosci przypadkow to co dzieje sie na boisku
kompletnie sie dla nich nie liczy. Nie wazni sa piklarze, trenerzy, wyniki,
wazny jest "klub", oczywiscie definicje "klubu" maja wlasna

"Kibice" Wis³y