Kibice pobili prezydenta - jadrys

Data: 2011-08-01 13:20:25
Autor: Leprechaun
Kibice pobili prezydenta - jadrys
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80272,10041722,Wiceprezydent_Bytomia_pobity_przez_kiboli_.html

Nie kibice, a BANDYCI STADIONOWI. B-A-N-D-Y-C-I !!!  KIBOLE! Elektorat PiS. No jadrys, co ty na to?

BomBel

Data: 2011-08-01 16:50:03
Autor: Leprechaun
Kibice pobili prezydenta - jadrys

U¿ytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e368bf1$0$3508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jadrys, cos tak podwin±l pod siebie ogon?

BomBel

Data: 2011-08-01 18:51:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-01 13:20, Leprechaun pisze:
[...]

No i pewnie mu się należało. Kibic ma większe poczucie sprawiedliwości niż nasze "prawo".

Data: 2011-08-01 18:52:39
Autor: raff

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:j16lih$mo8$1news.onet.pl...
[...]

Oho, mowa nienawisci Bombel, idziesz do pierdla.

R.

Data: 2011-08-01 19:29:54
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j16ll2$mv4$1news.onet.pl...

[...]

Te,opolski MATOLE. Ty idziesz do pierdla. Cela z pedziami czeka na ciebie! ;)

BomBel

Data: 2011-08-01 20:30:34
Autor: [He®Sk]
Kibice pobili prezydenta - jadrys
On Mon, 1 Aug 2011 19:29:54 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j16ll2$mv4$1news.onet.pl...

Oho, mowa nienawisci Bombel, idziesz do pierdla.

R.

Te,opolski MATOLE. Ty idziesz do pierdla. Cela z pedziami czeka na ciebie! ;)

BomBel

 rafalek jeszcze bryka? biedaczek.  a tak chcial byc bogaczem. jak urko. ;o)))

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-01 19:27:09
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j16lih$mo8$1news.onet.pl...
[...]

Co ty chłopie pieprzysz? Zrób sobie baranka. Nie spodziewałem się, że jesteś aż takim idiotą! O teraz tak będziesz traktowany.

Bombel

Data: 2011-08-01 20:00:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-01 19:27, Leprechaun pisze:

[...]

Dlaczego mnie próbujesz obrażać? Czymś cię uraziłem?

Data: 2011-08-02 00:12:46
Autor: stevep
Kibice pobili prezydenta - jadrys
Dnia 01-08-2011 o 20:00:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-08-01 19:27, Leprechaun pisze:

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j16lih$mo8$1news.onet.pl...
[...]

No i pewnie mu siê nale¿a³o. Kibic ma wiêksze poczucie sprawiedliwo¶ci  ni¿ nasze "prawo".

Co ty ch³opie pieprzysz? Zrób sobie baranka. Nie spodziewa³em siê, ¿e  jeste¶ a¿ takim idiot±! O teraz tak bêdziesz traktowany.

Bombel

Dlaczego mnie próbujesz obra¿aæ? Czym¶ ciê urazi³em?

Niczym, ale jak demonstrujesz swój idiotyzm to traktuj± ciê jak idiotê.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-02 09:05:33
Autor: jadrys
Kibice pobili prezydenta - jadrys
W dniu 2011-08-02 00:12, stevep pisze:

Niczym, ale jak demonstrujesz swój idiotyzm to traktują cię jak idiotę.

Mógłbyś nie odpowiadać za niego, stary zboku?

Data: 2011-08-02 16:18:14
Autor: stevep
Kibice pobili prezydenta - jadrys
Dnia 02-08-2011 o 09:05:33 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-08-02 00:12, stevep pisze:

Niczym, ale jak demonstrujesz swój idiotyzm to traktuj± ciê jak idiotê.

Móg³by¶ nie odpowiadaæ za niego, stary zboku?

A co prawda boli zdegenerowany kretynie?

Data: 2011-08-01 20:30:34
Autor: [He®Sk]
On Mon, 01 Aug 2011 18:51:57 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> BomBel

No i pewnie mu siê nale¿a³o. Kibic ma wiêksze poczucie sprawiedliwo¶ci ni¿ nasze "prawo".

 chlopie, puknij sie w leb. zdurniales zupelnie? co z toba?

Data: 2011-08-02 09:06:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-01 20:30, "[He®Sk]" pisze:
[...]

Wypraszam sobie taki ton.

Data: 2011-08-02 17:18:39
Autor: .[He®Sk].
On Tue, 02 Aug 2011 09:06:10 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   chlopie, puknij sie w leb. zdurniales zupelnie? co z toba?

Wypraszam sobie taki ton.

 mozesz sobie wypraszac.  zastanow sie co za glupoty wypisujesz?
 bronisz bandytów?!!!

Data: 2011-08-03 19:12:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-02 17:18, ".[He®Sk]." pisze:

[...]

To ty sie lepiej zastanów jak przerwać to sq**yÅ„stwo polityków wobec normalnego czÅ‚owieka. Takie bydle przed niczym i nikim nie odpowiada, - może ci zamknąć stadion przed nosem mimo tego że masz wykupiony bilet. Gdy takÄ… mendÄ™ podasz do sÄ…du, to przypuszczalnie wygrasz po latach sprawÄ™, ale to nie ta menda zapÅ‚aci  to odszkodowanie ze swojej kieszeni. ZrobiÄ… to uczciwi ludzie zmuszani do pÅ‚acenia podatków na pokrywanie decyzji takiej gnidy partyjnej. I kto ty do q*wy nÄ™dzy jest bandytÄ…?

Data: 2011-08-04 06:20:57
Autor: .[He®Sk].
On Wed, 03 Aug 2011 19:12:51 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   mozesz sobie wypraszac.
>   zastanow sie co za glupoty wypisujesz?
>   bronisz bandytów?!!!

To ty sie lepiej zastanów jak przerwaæ to sq**yñstwo polityków wobec normalnego cz³owieka.

 nie zmieniaj tematu. stajesz w obronie BANDYTOW.
 moze kiedys ktorys z nich w ramach wdziecznosci obije ci morde.
Takie bydle przed niczym i nikim nie odpowiada, - mo¿e ci zamkn±æ stadion przed nosem mimo tego ¿e masz wykupiony bilet.

 nie mi tylko stadionowemu BANDYCIE.

Gdy tak± mendê podasz do s±du, to przypuszczalnie wygrasz po latach sprawê, ale to nie ta menda zap³aci  to odszkodowanie ze swojej kieszeni.

 TRZEBA KARAC TYCH CO WYWOLUJA BURDY.

Zrobi± to uczciwi ludzie zmuszani do p³acenia podatków na pokrywanie decyzji takiej gnidy partyjnej.

 masz kogos konkretnego na mysli?

I kto ty do q*wy nêdzy jest bandyt±?

 KIBOL i ktos taki jak ty ktory staje w ich obronie.

Data: 2011-08-01 20:30:34
Autor: [He®Sk]
Kibice pobili prezydenta - jadrys
On Mon, 1 Aug 2011 13:20:25 +0200, "Leprechaun"

 jadrysowi zupelnie odbilo.