Kibicujemy partii RAZEM!

Data: 2015-10-23 16:46:58
Autor: Marek Czaplicki
Kibicujemy partii RAZEM!
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 23 października 2015 10:19:

Każdy głos oddany na tych komunistów to głos mniej na lewacki ZLEW.
Dzięki brodatemu YETI może da się wreszcie wyprowadzić z sejmu
postkomunistów na zawsze.
:)

A tak zapytam. Sam na nich zagłosujesz?

Data: 2015-10-23 17:02:14
Autor: niebieski
Kibicujemy partii RAZEM!
W dniu 23.10.2015 16:46, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Nie :)

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2015-10-23 17:19:02
Autor: Marek Czaplicki
Kibicujemy partii RAZEM!
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 23 października 2015 17:02:

[...]

To dlaczego namawiasz innych do wg Ciebie marnowania głosu. Chcesz komunistów, bo Ci się nie podobają postkomuniści. A czymże się różnią jedni od drugich według "wolnościowca"?

Data: 2015-10-23 17:54:11
Autor: niebieski
Kibicujemy partii RAZEM!
W dniu 23.10.2015 17:19, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Wyjaśniłem to w pierwszym wpisie.

Chcesz
komunistów, bo Ci się nie podobają postkomuniści.
> A czymże się różnią jedni
od drugich według "wolnościowca"?

Nie będę wnikał. Mam ciekawsze zajęcia niż grzebanie w śmieciach.

Data: 2015-10-23 18:01:57
Autor: Marek Czaplicki
Kibicujemy partii RAZEM!
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 23 października 2015 17:54:

> [...]

 > A czymże siÄ™ różniÄ… jedni
od drugich według "wolnościowca"?

Nie będę wnikał. Mam ciekawsze zajęcia niż grzebanie w śmieciach.

Rozjaśnię Cię. Twój jeden z ulubionych Wipler też komplementował lidera Razem. A teraz jak Ciebie przeczytałem to już wiem dlaczego. :-)

Data: 2015-10-23 18:21:25
Autor: niebieski
Kibicujemy partii RAZEM!
W dniu 23.10.2015 18:01, Marek Czaplicki pisze:
> [...]

Rozjaśnię Cię. Twój jeden z ulubionych Wipler też komplementował lidera
Razem. A teraz jak Ciebie przeczytałem to już wiem dlaczego. :-)
Dokończ. Za co go komplementował? Za poglądy?

Data: 2015-10-23 18:26:12
Autor: Marek Czaplicki
Kibicujemy partii RAZEM!
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 23 października 2015 18:21:

Rozjaśnię Cię. Twój jeden z ulubionych Wipler też komplementował lidera
Razem. A teraz jak Ciebie przeczytałem to już wiem dlaczego. :-)
Dokończ. Za co go komplementował? Za poglądy?

PisaÅ‚em, że wiem dlaczego komplementowaÅ‚ po przeczytaniu tego co napisaÅ‚eÅ› w  wÄ…tku. Czy to ważne za co? Jak wiadomo, dlaczego? ChÅ‚op jak chce babÄ™ wykorzystać to też jÄ… miodem smaruje. MÄ…dra, wie dlaczego. :-)

Data: 2015-10-23 17:16:47
Autor: stevep
Kibicujemy partii RAZEM!
W dniu .10.2015 o 16:46 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 23 pa¼dziernika 2015
10:19:

Ka¿dy g³os oddany na tych komunistów to g³os mniej na lewacki ZLEW.
Dziêki brodatemu YETI mo¿e da siê wreszcie wyprowadziæ z sejmu
postkomunistów na zawsze.
:)

A tak zapytam. Sam na nich zag³osujesz?

Eeee, on modli siê do prezia.