Kibol Ścibor

Data: 2011-08-02 22:40:42
Autor: Hans Kloss
Kibol Ścibor
Kiedy podczas tej uroczystości głos miał zabrać generał brygady Zbigniew
Ścibor-Rylski, jeden z kibiców Legii pomógł mu wejść na podest. Żołnierz Armii
Krajowej był ogromnie wzruszony gestem legionisty i powiedział zgromadzonej na
Kopcu publiczności, iż jest przekonany, że gdyby Polska znalazła się w
kryzysie zbrojnym, to kibice piłkarscy byliby pierwszymi, którzy włączyliby
się w działania wojenne"
legionisci.com/news/43902_Kibice_i_pilkarze_Legii_oddali_hold_Powstancom.html

Kto "odważny"  usra teraz  felietonik o stetryczałym dziadku, który coś tam
bez sensu bełkoce?
J-23

Data: 2011-08-03 00:15:23
Autor: obserwator
Kibol Ścibor
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Kto "odważny"  usra teraz  felietonik o stetryczałym dziadku, który coś tam
bez sensu bełkoce?

...dla tej bandy osipialych lajdakow, to na tych dzielnych chlopakow *kul szkoda*.

Polecam nagranie z prowokacji w wykonaniu policji pracujacej dla gangsterow z
pelobandy:

http://ojczyznamoja.salon24.pl/329947,prowokacja-przy-kopcu-powstania-warszawskiego-aktualizacja

Data: 2011-08-03 01:36:35
Autor:
Kibol Ścibor
up. do gory ....bo pojawil sie swiruss i zagrzebuje posty.

Data: 2011-08-03 17:00:29
Autor: u2
Kibol Ścibor
W dniu 2011-08-03 03:36, fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
up. do gory ....bo pojawil sie swiruss i zagrzebuje posty.

Nadajesz z GWna i mam obsesje na temat trolla cyrkusa :)

Data: 2011-08-03 15:17:03
Autor: obserwator
Kibol Ścibor
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nadajesz z GWna i mam obsesje na temat trolla cyrkusa :)

nie piernicz kameleonie, bo Hans tez pisze serwisu gazety.

Data: 2011-08-03 17:18:20
Autor: u2
Kibol Ścibor
W dniu 2011-08-03 17:17,  obserwator pisze:
nie piernicz kameleonie, bo Hans tez pisze serwisu gazety.

Hans to Slazak, a co do ciebie to mam pewne watpliwosci :)

Data: 2011-08-03 15:21:06
Autor: obserwator
Kibol Ścibor
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-08-03 17:17,  obserwator pisze:
> nie piernicz kameleonie, bo Hans tez pisze serwisu gazety.

Hans to Slazak, a co do ciebie to mam pewne watpliwosci :)

ja co do ciebie watpliwosci nie mam. Wypad.

Data: 2011-08-03 17:22:14
Autor: u2
Kibol Ścibor
W dniu 2011-08-03 17:21,  obserwator pisze:
Hans to Slazak, a co do ciebie to mam pewne watpliwosci :)
ja co do ciebie watpliwosci nie mam. Wypad.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2011-08-03 15:27:35
Autor: obserwator
Kibol Ścibor
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> ja co do ciebie watpliwosci nie mam. Wypad.
> http://www.gazeta.pl/usenet/

wyslano z:

u2 <u_2@o2.pl>

..tez w postkomuszych i postubeckich lapach.

Data: 2011-08-03 17:29:38
Autor: u2
Kibol Ścibor
W dniu 2011-08-03 17:27, obserwator pisze:
.tez w postkomuszych i postubeckich lapach.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Co mnie obchodzi w jakich lapkach jest o2 ? Ja nadaje z nerwostrady :)

Data: 2011-08-03 18:49:26
Autor: cirrus3
Kibol Ścibor
W dniu 2011-08-03 17:00, u2 pisze:
W dniu 2011-08-03 03:36, fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
up. do gory ....bo pojawil sie swiruss i zagrzebuje posty.

Nadajesz z GWna i mam obsesje na temat trolla cyrkusa :)
A nie masz obsesji na temat swojego idiotyzmu?

--

stevep

Data: 2011-08-03 18:46:45
Autor: cirrus3
Kibol Ścibor
W dniu 2011-08-03 03:36, fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
up. do gory ....bo pojawil sie swiruss i zagrzebuje posty.

Rzekł anonimusobesratror.

--

stevep

Data: 2011-08-03 16:51:43
Autor: obserwator
Kibol Ścibor
cirrus3 <cirrus3@gazeta.pl.WYTNIJ.TO> napisał(a):
W dniu 2011-08-03 03:36, fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
> up. do gory ....bo pojawil sie swiruss i zagrzebuje posty.

Rzekł anonimusobesratror.

pracujecie juz na kilka kont, towarzyszu pieprzykowski?

Zwoje mozgowe sie jeszcze wam przepala;))

Data: 2011-08-03 19:24:09
Autor: cirrus3
Kibol Ścibor
W dniu 2011-08-03 18:51,  obserwator pisze:
[...]

Widzisz pisowski dupku mój wysiłek doceniają mądrzy ludzie, a ty tylko ujadasz i tyle z tego pożytku co z psa gnoju.

--

stevep

Data: 2011-08-03 17:44:15
Autor: obserwator
Kibol Ścibor
cirrus3 <cirrus3@gazeta.pl.WYTNIJ.TO> napisał(a):
Widzisz pisowski dupku mój wysiłek doceniają mądrzy ludzie, a ty tylko ujadasz i tyle z tego pożytku co z psa gnoju.

madrzy ludzie to jacy? Lepercham, warzywny i zennon? To twoje standardy,
polski kacapie?

Data: 2011-08-03 19:05:34
Autor: raff
Kibol Ścibor

"cirrus3" <cirrus3@gazeta.pl.WYTNIJ.TO> wrote in message news:j1bu3j$8lb$4inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-08-03 03:36, fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
up. do gory ....bo pojawil sie swiruss i zagrzebuje posty.

Rzekł anonimusobesratror.

Moglbys nie mutowac ? Ciulu ?

R.

Data: 2011-08-03 19:22:09
Autor: cirrus3
Kibol Ścibor
W dniu 2011-08-03 19:05, raff pisze:

[...]

Na drzewo łajzo pisowska.

--

stevep

Data: 2011-08-03 17:45:28
Autor: obserwator
Kibol Ścibor
cirrus3 <cirrus3@gazeta.pl.WYTNIJ.TO> napisał(a):
Na drzewo łajzo pisowska.

..slowa milosci pelowca:)) --

Data: 2011-08-04 02:56:40
Autor: stevep
Kibol Ścibor
Dnia 03-08-2011 o 19:40:09 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Posuń kozę zoofilu pisowski.  :p

--
stevep

Data: 2011-08-03 19:56:56
Autor: boukun
Kibol Ścibor

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j19uda$l63$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wygląda na to, że to kibole walczyli w powstaniu. Nie dziwi mnie to...

boukun

Data: 2011-08-03 18:06:57
Autor: Hans Kloss
Kibol Ścibor
Wygląda na to, że to kibole walczyli w powstaniu. Nie dziwi mnie to...
 Tak gównozjadzie w Powstaniu walczyli ludzie którzy chcioeli się bić, którzy
woleli zaryzykowac własnym zyciem niż żyć na klęczkach- a nie zbouknione
bydło, genetyczne i mentalne sowiety takie ja ty.
J-23 --

Data: 2011-08-03 22:44:01
Autor: boukun
Kibol Ścibor

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j1c2o0$on9$1inews.gazeta.pl...

[...]

To dlaczego żyli na klęczkach 4 lata?
To dlaczego Polacy żyją na klęczkach od 1944 roku do dzisiaj?

boukun

Data: 2011-08-03 18:11:15
Autor: obserwator
Kibol Ścibor
Wygląda na to, że to kibole walczyli w powstaniu. Nie dziwi mnie to...

..znowu zablysnales swoim intelektem, polski kacapie.

Data: 2011-08-03 22:47:42
Autor: boukun
Kibol Ścibor

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j1c303$pds$1inews.gazeta.pl...

Wygląda na to, że to kibole walczyli w powstaniu. Nie dziwi mnie to...

.znowu zablysnales swoim intelektem, polski kacapie.

Widzisz, żaden aliant, żadna USA, żadne inne państwo nie stworzyło polskiej wielkiej armii i nie dało Polsce wolności, nawet jeśli ograniczonej, tylko Rosja zezwoliła na utowrzenie na swoim terytorium polskiej armii... i tylko Rosja nas spod okupacji Niemieckiej wyzwoliła, a na dodatek ustawiła na swoim prastarym, piastowskim miejscu!

boukun

Data: 2011-08-05 20:23:54
Autor: pluton
Kibol Ścibor
Kopcu publiczności, iż jest przekonany, że gdyby Polska znalazła się w
kryzysie zbrojnym, to kibice piłkarscy byliby pierwszymi, którzy
włączyliby
się w działania wojenne"

Kibole napierdalają i bez kryzysu zbrojnego.

Nullification

Kibol Ścibor