Kibol tram.

Data: 2009-07-24 15:41:26
Autor: matador
Kibol tram.
#
"Chuliganem nie jestem, jednak ostrzegam będę go dewastował przy każdej możliwej okazji. Lepiej, żeby dali sobie z tym spokój, bo codziennie będzie rozpierducha."
#

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6854500,Na_ulice_nie_wyjedzie_tramwaj_wysokiego_ryzyka.html

W dniu święta Policji, polecam ten artykulik.

matador.

Data: 2009-07-24 18:35:42
Autor: ColgatesBilly
Kibol tram.
"matador" <matador@neostrada.pl> wrote in message news:h4cdq7$cjj$1atlantis.news.neostrada.pl...
#
[...]

A ja najpierw zrozumialem ze na tej... B I M B I E  ( poznanskjie)
zamierza sie promowac powrot, zaprzyjaznionej (baardzo) ze Slaskiem...
Wisly - na stadion w Lubinie  ( mecz o SuperPuchar zez Lechem jutro)
i mi cos nie gralo....

PS ale potem sie skaplem ;)

Kol

Kibol tram.