Kibole majom znirzkem

Data: 2011-08-22 16:00:45
Autor: Leprechaun
Kibole majom znirzkem

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1e9aty5nzyzj2.u5b5yg3u2n0p.dlg40tude.net...
LIST CZYTELNICZKI. W niedzielę o godz. 22.35 wyjechałam ze stacji Warszawa
Centralna do Wrocławia pociągiem TLK. Na kolejnej stacji w Warszawie do
pociągu wpadła duża grupa kibiców Śląska Wrocław, którzy zajęli wszystkie
korytarze i pozostałe wolne przedziały w pociągu, także w wagonie, którym
podróżowałam.

Coś mi tu nie gra! Na jakiej kolejnej, na Zachodniej? Skąd oni tam się wzieli? Jeżeli juz to wsiadaliby na Wschodniej, a to inny kierunek. Jakaś lipa!

BomBel

Kibole majom znirzkem