Kibole na stadionach

Data: 2011-02-16 16:39:17
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Data: 2011-02-16 18:12:53
Autor: Fidelio
Kibole na stadionach

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d5befa2$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
http://media.wp.pl/kat,1022955,wid,13138403,wiadomosc.html?ticaid=1bcb1

Nie wszyscy podzielają punkt widzenia GW.

Tzn. jaki punkt?

Data: 2011-02-16 18:46:02
Autor: Doomin
Kibole na stadionach
W dniu 2011-02-16 18:12, Fidelio pisze:

[...]

Wydumany po wyjeciu z kontekstu.

Data: 2011-02-16 18:52:08
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ijh0in$qul$1news.onet.pl...

[...]

Ten zacytowany na początku artykułu, że trzeba kibiców wygonić ze stadionu i zastąpić ich tłumami pikników.
I całe szczęście - na dużych stadionach jest miejsce zarówno dla jednych, jak i dla drugich.
Kluby powinny tylko bezwzględnie pilnować, aby poszczególne grupy się ze sobą nie mieszały, aby nie prowokować konfliktów.

BTW: przeczytałem reakcję WL na kary UEFY - dla nich największym problemem było to, czy wykonać postanowienie o zrobieniu wypadu ze schodów podczas meczów. Niektórzy się zapierali, że się nie zgodzą, że to pierwszy krok do modern futbol i że w następnym będzie nakazywało im się siedzenie na dupskach podczas meczu.
LOL !!!!
Takoż i sądzę, że potrzebny jest wyraźny i egzekwowany zakaz stania na schodach i na trybunach dla pikników - niech sobie kibolstwo w kotle stoi jak chce, ale nie rozpanasza się nasąsiednie sektory.

W drugą stronę tak samo - jak ktoś chce sobie pysk malować i czapki z rogami nosić, czy też nachlanym na stadion przychodzić i wymiotować sobie pod nogi, nie musi tego robić akurat w kotle.

Data: 2011-02-16 18:10:59
Autor: UGI
Kibole na stadionach
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ten zacytowany na początku artykułu, że trzeba kibiców wygonić ze stadionu i zastąpić ich tłumami pikników.

Jesli nie wygonić to przynajmniej odebrać im funkcje decyzyjne w kilku ważnych
dla zwykłego kibica czy też piknika kwestiach. Wtedy osobiście zaaceptuję ich
obecność na stadionach.

I całe szczęście - na dużych stadionach jest miejsce zarówno dla jednych, jak i dla drugich.

Szkoda tylko że jedna z tych grup cały czas czuje się lepsza od drugiej.

Kluby powinny tylko bezwzględnie pilnować, aby poszczególne grupy się ze sobą nie mieszały, aby nie prowokować konfliktów.

Z reguły już tak jest od dawna. Przynajmniej jeśli chodzi o piłkę klubową.
Takoż i sądzę, że potrzebny jest wyraźny i egzekwowany zakaz stania na schodach i na trybunach dla pikników - niech sobie kibolstwo w kotle stoi jak chce, ale nie rozpanasza się nasąsiednie sektory.

Ale czy to stanie na schodach nie było jedną z przyczyn nałożenia kary na
Lecha? I czy jest pewność, że jeśli klub będzie zmuszony do egzekwowania
zakazu na całym stadionie to kibolstwo się na to zgodzi?

W drugą stronę tak samo - jak ktoś chce sobie pysk malować i czapki z rogami nosić, czy też nachlanym na stadion przychodzić i wymiotować sobie pod nogi, nie musi tego robić akurat w kotle.

Ale po co kocioł na meczach kadry? Bo malowane pyski to raczej głównie wtedy
się stawiają, pomijając europejskie puchary z klasowymi przeciwnikami.

Data: 2011-02-16 19:19:10
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Szkoda tylko że jedna z tych grup cały czas czuje się lepsza od drugiej.

Zapewne obie tak czują, gorzej że kluby im pozwalają swoje odczucia realizować w praktyce.

Kluby powinny tylko bezwzględnie pilnować, aby poszczególne grupy się ze
sobą nie mieszały, aby nie prowokować konfliktów.

Z reguły już tak jest od dawna. Przynajmniej jeśli chodzi o piłkę klubową.

No nie bardzo właśnie.
W Krakowie podobno jest zakaz stania na trybunach dla pikników, ale w Poznaniu go nie ma i mecz w mecz są z tego powodu konflikty.

[...]

Oczywiście że było - to moje powyżej dotyczyło stania na swoich miejscach, nie schodach.

I czy jest pewność, że jeśli klub będzie zmuszony do egzekwowania
zakazu na całym stadionie to kibolstwo się na to zgodzi?

Chodzi o schody?
Jutro będziesz miał próbkę - wygląda że nawet wśród kibolstwa myślący przeważą.

[...]

Z rozpędu chyba. ;-)

Bo malowane pyski to raczej głównie wtedy
się stawiają, pomijając europejskie puchary z klasowymi przeciwnikami.

Pomijając. ;-)

Data: 2011-02-20 16:00:27
Autor: Koriat
Kibole na stadionach
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d5c151a$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]
No nie bardzo właśnie.
W Krakowie podobno jest zakaz stania na trybunach dla pikników, ale w Poznaniu go nie ma i mecz w mecz są z tego powodu konflikty.
To raczej nie zakaz, tylko ciągle przypominana prośba, z realizacją której jest różnie. Generalnie jest ok, ale jak w środku sektora stanie ktoś kto uważa, że jak zapłacił 35 zł to może sobie stać to się wszystko sypie. Są dwa wyjścia - albo przyłożyć mu w pusty łeb, albo samemu wstać. Więc najpierw jest gra nerwów, a potem jeżeli stojący mimo opieprzania go nie siada, to stopniowo wszyscy wstają. Ale jest nadzieja w tym, że klub widzi problem, co chwilę spiker powtarza, że na stadionie są dzieci i starsze osoby. Myślę, że jak oddadą cały stadion to może  jakoś się to uda przeforsować - tzn. podział na sektory stojące i siedzące.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-02-20 16:32:11
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ijraad$up3$1node2.news.atman.pl...
[...]

No nie wiem, ktoś na grupie twierdził że jest oficjalny zakaz.

[...]

I tu jest pole do popisu dla klubu, ktoś powinien skierować delikwenta na inny sektor, albo nakazać posadzić dupsko na krzesełku.
Względnie zmusić go do przewietrzenia się poza stadionem.

Data: 2011-02-23 21:33:24
Autor: Koriat
Kibole na stadionach
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d6133f9$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zakaz to będzie wtedy, gdy oprócz tekstów spikera: "przypominamy Państwu, że na sektorach ... należy usiąść" do delikwenta najpierw podejdzie miła dziewczyna i powie mu: "szanowny Panie, bardzo Pana proszę niech Pan będzie łaskaw usiąść"  a wszystko to z ładnym uśmiechem na twarzy, a jak on odpowie "nie" to po paru minutach przyjdzie 2 mniej miłych facetów i mu powiedzą "na dupę siad".
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-02-23 21:46:49
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
[...]

Dokładnie o to mi idzie.

Data: 2011-02-16 19:48:14
Autor: Fidelio
Kibole na stadionach
Tzn. jaki punkt?

Ten zacytowany na początku artykułu, że trzeba kibiców wygonić ze stadionu i zastąpić ich tłumami pikników.

To ja poproszę cytat z GW na ten temat. Bo ja mogę sobie napisać, że GW chce teleportować kiboli na księżyc i to jest na podobnej zasadzie.

I całe szczęście - na dużych stadionach jest miejsce zarówno dla jednych, jak i dla drugich.
Kluby powinny tylko bezwzględnie pilnować, aby poszczególne grupy się ze sobą nie mieszały, aby nie prowokować konfliktów.

W ogóle nie powinno być segregacji podmiotowej tylko przedmiotowa.

[...]

WL zapomina, że nie jest od ustalania reguł tylko musi się podporządkować regułom ustalonym przez kogoś innego.
Klub  swej słabości może im się podporządkować, ale UEFA to już raczej nie.

W drugą stronę tak samo - jak ktoś chce sobie pysk malować i czapki z rogami nosić, czy też nachlanym na stadion przychodzić i wymiotować sobie pod nogi, nie musi tego robić akurat w kotle.

Nie zauważyłem by to była domena pikników, raczej odwrotnie.

Data: 2011-02-16 20:19:47
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ijh65g$h85$1news.onet.pl...
Tzn. jaki punkt?

Ten zacytowany na początku artykułu, że trzeba kibiców wygonić ze stadionu i zastąpić ich tłumami pikników.

To ja poproszę cytat z GW na ten temat.

LOL !!!!!
Ty jesteś tak naiwny, że łapiesz tylko to co Ci chcą otwartym tekstem wepchnąć?
Czy liczysz, że inni są tak naiwni?

[...]

Ale nie powinno bo co?
Tak dla zasady, żeby zrobić na złość jednym i drugim?
Tym którzy chcą sobie śpiewać i machać szmatami wepchnąć w środek pikników, którym będzie przeszkadzało podskakiwanie i zasłanianie szmatami meczu?

WL zapomina, że nie jest od ustalania reguł tylko musi się podporządkować regułom ustalonym przez kogoś innego.

Teraz to Ty nie zrozumiałeś - nie pisałem o stanowisku WL tylko o dyskusji na forum.
Chciałem zasygnalizować jak niektórzy z nich rozumują.
Stanowisko zapewne ostatecznie będzie prawidłowe.

Klub  swej słabości może im się podporządkować, ale UEFA to już raczej nie.

No i całe szczęście że chociaż w tym nadzieja, że ich panoszenie się znajdzie granicę.

[...]

Bez jaj, albo kompletnie nie rozróżniasz obu grup, albo udajesz pierwszą naiwną.

Data: 2011-02-16 20:39:42
Autor: Fidelio
Kibole na stadionach

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d5c2350$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Twierdzisz, że GW coś tam coś tam, to udowodnij to. Jak nie potrafisz to dla mnie nie ma tematu. Nazywaj to sobie jak chcesz.

[...]

Chodziło mi raczej o eliminowanie nagannych zachowań.

[...]

Serio uważasz, że głównym źrodłem problemów na stadionach jest zachowanie pikników?

Data: 2011-02-16 20:47:34
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ijh961$u38$1news.onet.pl...

[...]

Jak ktoś nie potrafi wyciągać wniosków z tego co czyta (inaczej: czytać między wierszami), to ja go uczyć myśleć nie będę.
To nie sąd, żebym musiał coś udowadniać, każdy ma prawo wyciągnąć swoje własne wnioski z danych tekstów.

[...]

No to zamiast zaprzeczać temu co piszę, postaraj się zrozumieć co czytasz i się pod tym podpisać, bo dokładnie o to szło.

[...]

Naprawdę masz poważne kłopoty ze zrozumieniem słowa pisanego.
To miało być na zasadzie "panu bogu świeczkę i diabłu ogarek", a sam jestem 100% piknikiem i dla mnie ważne jest to, żeby mi nic skakającego i machającego nie zasłaniało meczu.

Data: 2011-02-16 21:06:05
Autor: Fidelio
Kibole na stadionach
[...]

Tylko, że na takiej zasadzie to można napisać, że GW chce wysyłać kiboli na księżyc. Dla mnie to średnio wiarygodne więc proszę o źródło.

No to nie ma sporu.

Data: 2011-02-16 21:34:00
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ijhang$4ss$1news.onet.pl...
[...]

No mniej więcej taki mają zamiar.

Dla mnie to średnio wiarygodne więc proszę o źródło.

GW.
Plus szkoła podstawowa, gdzie uczą czytania ze zrozumieniem.

[...]

Pewnie że nie ma, po prostu nieprawidłowo odbierałeś moje słowa jako obronę kiboli.
A ja tylko twierdzę, że stadion jest duży i dla wszystkich.

Data: 2011-02-16 21:45:23
Autor: Fidelio
Kibole na stadionach
No mniej więcej taki mają zamiar.

To się nazywa teoria spiskowa.

Dla mnie to średnio wiarygodne więc proszę o źródło.

GW.
Plus szkoła podstawowa, gdzie uczą czytania ze zrozumieniem.

Mam przeczytać wszystkie numery? Życia mi nie starczy.
A z tego co czytałem w GW to nie chodzi o kiboli, tylko o ich zachowania. Wiadomo jakie i wiadomo czyje, temat był tu wałkowany. Jeśli jakiś piknik pojawi się w kotle to i tak nie powinien być tam sponiewierany. W tym z GW się zgadzam, Ty nie?

Data: 2011-02-16 22:39:00
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ijhd16$euq$1news.onet.pl...
No mniej więcej taki mają zamiar.

To się nazywa teoria spiskowa.

To nie żadna teoria.

Dla mnie to średnio wiarygodne więc proszę o źródło.

GW.
Plus szkoła podstawowa, gdzie uczą czytania ze zrozumieniem.

Mam przeczytać wszystkie numery?

Wystarczy śledzić te o kibolach, skup się ostatnio na tym co wypisują o Lechu i już będziesz w domu.

 Życia mi nie starczy.
A z tego co czytałem w GW to nie chodzi o kiboli, tylko o ich zachowania.

Zachowania to pretekst, istnienie kiboli to powód.

Data: 2011-02-16 22:39:54
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Jeśli jakiś piknik pojawi się w kotle to i tak nie powinien być tam sponiewierany.

No to też o tym piszę, że przebierańcy, spitusy i dzieci w kotle pojawiać się nie powinny i po problemie.

Data: 2011-02-16 22:52:29
Autor: Fidelio
Kibole na stadionach
Jeśli jakiś piknik pojawi się w kotle to i tak nie powinien być tam sponiewierany.

No to też o tym piszę, że przebierańcy, spitusy i dzieci w kotle pojawiać się nie powinny i po problemie.

Ale czytałeś gdzieś w GW żeby oni mieli coś przeciwko temu? Bo ja nie.

Data: 2011-02-17 09:50:31
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ijhgv0$vlt$1news.onet.pl...
[...]

Przeciwko czemu?
Sgeregacji?
Oczywiście, choćby w tej sytuacji z opluciem, wyraźnie sugerowali że spitus oberwał za strój itd

Data: 2011-02-21 14:57:52
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

A z tego co czytałem w GW to nie chodzi o kiboli, tylko o ich zachowania.

BTW: Idealnie pasuje tutaj cytat z Hołdysa:

"Dziennikarstwo dzisiaj stoczyło się do rynsztoka, nikt już nie pyta o prawdę, nie sprawdza, patrzy jedynie czy kłamstwo dobrze brzmi - i jazda. Mamy gdzieś prawdę i czytelników" - podsumował muzyk.

Normalnie jakby o tej sprawie mówił.

Data: 2011-02-21 15:37:56
Autor: TheBest
Kibole na stadionach
W dniu 2011-02-21 14:57, Cavallino pisze:
[...]

Ty juz masz jebla na punkcie tej GW co najmniej takiego samego jak GW na punkcie Lecha.

Data: 2011-02-17 05:05:51
Autor: PB
Kibole na stadionach
On 16 Lut, 20:19, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
LOL !!!!!
Ty jeste tak naiwny, e apiesz tylko to co Ci chc otwartym tekstem
wepchn ?
Czy liczysz, e inni s tak naiwni?

GW domaga się przede wszystkim tego o czym pisze UGI - odebrania
kibolii decyzyjności i wpływu na klub. I ja się z tym zgadzam. Nikt im
nie zabrania zorganizowanego dopingu.

Data: 2011-02-17 14:11:19
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:5aed998a-1a74-454a-9f34-54d760a79ebeo13g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Przede wszystkim nie oznacza "tylko".

Data: 2011-02-17 05:14:55
Autor: PB
Kibole na stadionach
On 17 Lut, 14:11, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "PB" <batoc...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:5aed998a-1a74-454a-9f34-54d760a79ebeo13g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

> wepchn ?
> Czy liczysz, e inni s tak naiwni?
>GW domaga się przede wszystkim tego o czym pisze UGI - odebrania

owszem. Domagają się także wyeliminowania chamstwa, skrajnej
wulgarności i przemocy takiej jak np plucie w Poznaniu czy oklepy dla
próbujących dopingować w Warszawie. Ja z tymi postulatami problemu
estetycznego nie mam.

Data: 2011-02-17 14:27:07
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:e32fffa6-4aa4-4a4e-a381-1e61a56fe4b2u17g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

>kibolii decyzyjności i wpływu na klub

Przede wszystkim nie oznacza "tylko".

owszem. Domagają się także wyeliminowania chamstwa, skrajnej

W każdej postaci.
Czyli dokładnie to o czym pisałem, wyeliminowania plebsu ze stadionów.
Bo czy się komuś to podoba czy nie, część społeczeństwa, a więc także i kiboli jest chamska, wulgarna i używa przemocy jako argumentu.

Jeśli GW to przeszkadza wyłącznie na stadionach, (a konkretniej na jednym stadionie, bo ten w Warszawie czy w Krakowie jakoś omijają z podobnymi artykułami, a nawet dziecko wie, że tam jest nie lepiej, a może i gorzej), a zupełnie nie przeszkadza np. w każdej szkole czy ulicy (bo jakoś nie walczą co tydzień z każdą szkołą w której uczniowie klną, plują na kolegów czy stosują przemoc) - to musi to rodzić pytania o powody.

Data: 2011-02-17 07:27:53
Autor: PB
Kibole na stadionach
On 17 Lut, 14:27, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
zupe nie nie przeszkadza np. w ka dej szkole czy ulicy (bo jako nie walcz
co tydzie z ka d szko w kt rej uczniowie kln , pluj na koleg w czy
stosuj przemoc) - to musi to rodzi pytania o powody.

zagalopowujesz się w tej ślepej argumentacji.

Akurat GW z przemocą w szkołach walczy od lat. I sporo o niej pisze.

Data: 2011-02-17 18:09:13
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:900d6287-4f25-49ab-abde-0dad70978de6o20g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

To nie ja, to Wybiórcza.
I niektórzy co to w życiu na stadionie w Poznaniu nie byli i nie umieją samodzielnie myśleć, za to wyrabiają sobie zdanie na podstawie jej artykułów i programów w TVN.

Data: 2011-02-17 18:15:48
Autor: Fidelio
Kibole na stadionach
To nie ja, to Wybiórcza.
I niektórzy co to w życiu na stadionie w Poznaniu nie byli i nie umieją samodzielnie myśleć, za to wyrabiają sobie zdanie na podstawie jej artykułów i programów w TVN.

Widzę, że zaliczyłeś pranie mózgu na forum WL.

Data: 2011-02-17 23:24:02
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ijjl46$n6i$1news.onet.pl...
[...]

No właśnie nie - wypośrodkowuję sobie zdanie na podstawie dwóch skrajnych obozów.
I wychodzi mi, że żaden z nich nie ma racji do końca, oba mają jakieś swoje racje, ale żaden z nich nie powinien zdominować niczyjego rozumu.

Data: 2011-02-17 15:05:35
Autor: Michal Jankowski
Kibole na stadionach
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:

Czyli dokładnie to o czym pisałem, wyeliminowania plebsu ze stadionów.
Bo czy się komuś to podoba czy nie, część społeczeństwa, a więc także
i kiboli jest chamska, wulgarna i używa przemocy jako argumentu.

I tacy ludzie mają chodzić na stadiony?

  MJ

Data: 2011-02-17 15:16:22
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzlj1evjrk.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Tacy ludzie CHODZĄ na stadiony, chodzą po ulicach, chodzą do szkół.
Oczywiście można palić głupa w GW i udawać, że tacy stają się z powodu przekroczenia bramy stadionu.
Ale to niestety nie jest prawda.

Do tego obawiam się, że takowych ludzi jest większość, przejdź się trochę po mieście zobacz jak ludzie (młodzi) mówią, zachowują się itd, włącz CB w samochodzie, posłuchaj rozmów.
Włosy dęba stają.

A stadion to nie opera, więc ciężko wymagać żeby publika była taka sama.
Tak, wiem że GW właśnie tego wymaga, ale się z tym nie zgadzam, to utopia jest.

Data: 2011-02-17 07:31:44
Autor: PB
Kibole na stadionach
On 17 Lut, 15:16, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

[...]

w szkole za przeklinanie nauczyciel ma prawo Cię ukarać. Podobnie jak
za przeklinanie na ulicy strażnik miejski. Przy czym nie ma co udawać
głupiego - nie chodzi tu o jakieś tam przeklinanie typu "k...a, jak on
mógł tego nie strzelić" tylko o ZORGANIZOWANE LŻENIE.
Stadion jest miejscem publicznym i obowiązują takie same ogólne reguły
zachowania jak w innych miejscach publicznych. Publiczne lżenie
kogokolwiek to  wykroczenie. Wiem, że do prawa masz stosunek
ambiwalentny i ignorujesz te przepisy, które Ci się nie podobają,
nazywając się przy okazji "większością", ale mimo wszystko jednak
ogólne zasady przestrzegania prawa to ogólne zasady przestrzegania
prawa.

Data: 2011-02-17 18:11:09
Autor: Fidelio
Kibole na stadionach
[...]

Poza tym w szkole za takim gościem raczej nie stoi tłum gotowych pomóc kolegów. A stąd głównie bierze się siła i poczucie bezkarności kiboli. W pojedynkę są bardzo łatwi do spacyfikowania.

Data: 2011-02-17 18:14:09
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Poza tym w szkole za takim gościem raczej nie stoi tłum gotowych pomóc kolegów.

LOL
Za tym który wkładał nauczycielowi kosz na głowę też nie stał?

Data: 2011-02-17 18:20:10
Autor: Fidelio
Kibole na stadionach
Poza tym w szkole za takim gościem raczej nie stoi tłum gotowych pomóc kolegów.

LOL
Za tym który wkładał nauczycielowi kosz na głowę też nie stał?

Nie stał, dlatego przeżył, a nie jak ten kibic z Cracovii ostatnio.

Data: 2011-02-17 23:24:37
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ijjlcd$o45$1news.onet.pl...
[...]

No właśnie.
I jakoś dziwnym trafem nie było frontalnego ataku GW na Wisłę, prawda?

Data: 2011-02-17 18:11:38
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:bf6f6cbc-028b-428f-8d7e-6752529cb763q36g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Oczywiście.
Klub też.

I to że nikt z nich tego nie robi (w każdym przypadku pewnie po części ze strachu, po części ze znieczulicy) stawia między nimi znak równości.
A jakoś nie widziałem jeszcze SERII artykułów z pretensjami do straży miejskiej, że pozwalają na wulgaryzmy na ulicy, albo do nauczycieli że dają sobie założyć kosz na głowę.

Data: 2011-02-17 18:09:18
Autor: Fidelio
Kibole na stadionach
[...]

Ośmielam się nie zgodzić. Przecież są też tacy kibole jak nasz bohater litar, na co dzień przedsiębiorca a nie żaden kibol. W takowego przeistacza się  dopiero na stadionie w tłumie sobie podobnych. Nie sądzę żeby negocjacje biznesowe prowadził plując na potencjalnych kontrahentów.

Data: 2011-02-17 18:13:15
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ijjko1$les$1news.onet.pl...
[...]

Ośmielam się nie zgodzić.

Wolno Ci.
Ale nie zamierzam tłumaczyć bezmózgom, że jednak brama stadionu nie ma mocy sprawczej.

Przecież są też tacy kibole jak nasz bohater litar, na co dzień przedsiębiorca

Z takimi samymi manierami jak na trybunach, co łatwo sprawdzić czytając forum WL.

Data: 2011-02-17 18:51:39
Autor: Michal Jankowski
Kibole na stadionach
[...]

Ale nikt nie proponuje wydzielenia ulic dla tych używających przemocy
i dla reszty, prawda? A na stadionie receptą na przemoc ma byc
wydzielenie osobnych zamkniętych sektorów dla pikników, żeby im rasowy
kibic nie przypierdolił?

  MJ

Data: 2011-02-17 23:26:13
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjztyg21rdg.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Jeśliby się dało ich w tak łatwy sposób odizolować to ja byłbym za.

A na stadionie receptą na przemoc ma byc
wydzielenie osobnych zamkniętych sektorów dla pikników, żeby im rasowy
kibic nie przypierdolił?

Odwrotnie - to rasowych należy zamknąć w getcie (kotle) i zakazać panoszenia się na reszcie stadionu.
Skoro oni sami tak chcą, to czemu to utrudniać i męczyć się z nimi wszędzie?

Data: 2011-02-19 14:11:11
Autor: PawelC
Kibole na stadionach

Tacy ludzie CHODZĄ na stadiony, chodzą po ulicach, chodzą do szkół.
Oczywiście można palić głupa w GW i udawać, że tacy stają się z powodu
przekroczenia bramy stadionu.
Ale to niestety nie jest prawda.
Nie będę robić za adwokata wyborczej, ale proszę zacytuj choćby fragment, bo ja się z tym nie spotkałem.

Data: 2011-02-19 14:23:10
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "PawelC" <pawelcCUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4d5fc17b$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czego?
Braku świętego oburzenia, że ktoś grandzi na ulicy każdego dnia?
Brak ma to do siebie, że ciężko się go cytuje.

Data: 2011-02-19 14:13:28
Autor: PawelC
Kibole na stadionach
W dniu 2011-02-17 14:27, Cavallino pisze:
Jeśli GW to przeszkadza wyłącznie na stadionach, (a konkretniej na
jednym stadionie, bo ten w Warszawie czy w Krakowie jakoś omijają z
podobnymi artykułami,
Przesadzasz, wielokrotnie pisano o podobnych historiach z Legia, ile razy był poruszany temat "miśka" na Wiśle... etc.
Macie chyba jakąś alergię w tym Poznaniu, na każdą krytykę, która spada na Lecha.

Data: 2011-02-19 14:20:36
Autor: PawelC
Kibole na stadionach
W dniu 2011-02-19 14:13, PawelC pisze:
[...]

Przepraszam, na kiboli Lecha :)

Data: 2011-02-19 14:32:49
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "PawelC" <pawelcCUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:

Macie chyba jakąś alergię w tym Poznaniu, na każdą krytykę, która spada
na Lecha.

Przepraszam, na kiboli Lecha :)

Nie musisz przepraszać, bo dobrze napisałeś.
Chodzi o Lecha, a dokładniej o to w którym miejscu się znalazł - pewne przygłupy nie mogą tego ścierpieć.
Kibole to tylko pretekst żeby się Lecha czepić, taki jest obstalunek, więc tak ma być.

Nawet jak coś się zdarzy na meczu reprezentacji, to i tak obrywa Lecha, mimo że nie był ani organizatorem, ani nie uczestniczył w meczu, ani na jego stadionie mecz się nie odbywał.

Ciekawe że nikt nie drąży tematu ile kasy Poznań przewalił w błoto podczas budowy stadionu - wychodzi ok 250 mln zł za 1 tys dodatkowych krzesełek.
Cholernie drogo. ;-)

Data: 2011-02-19 14:28:41
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "PawelC" <pawelcCUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4d5fc204$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak, dwa lata temu, jak GW ramię w ramię z ITI walczyła z kibicami Legii.
A potem ucichło jak makiem zasiał i znaleźli sobie nowego kozła ofiarnego.

, ile razy był poruszany temat "miśka" na Wiśle... etc.

10 lat temu.
I to jest najzabawniejsze - najwięcej do powiedzenia mają kibice z Krakowa, o których to artykuły w tym samym stylu powinny być co godzinę, żeby było proporcjonalnie w stosunku do "zasług" w kronikach policyjnych.

To że jednak częściej jest o Lechu, udowadnia ponad wszelką wątpliwość, że to jest wojenka na zamówienie, a nie faktyczne przejmowanie się oplutym kibicem.

Macie chyba jakąś alergię w tym Poznaniu, na każdą krytykę, która spada na Lecha.

No mamy, gdy widzimy jak kibole w Krakowie mordują się po ulicach co miesiąc, a GW interesuje się wyłącznie krytyką Lecha za jakieś pierdoły w stylu chamskiego zachowania jakiegoś palanta.

Data: 2011-02-19 07:39:24
Autor: PB
Kibole na stadionach
On 19 Lut, 14:28, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

I to jest najzabawniejsze - najwi cej do powiedzenia maj kibice z Krakowa,
o kt rych to artyku y w tym samym stylu powinny by co godzin , eby by o
proporcjonalnie w stosunku do "zas ug" w kronikach policyjnych.

No mamy, gdy widzimy jak kibole w Krakowie morduj si po ulicach co
miesi c, a GW interesuje si wy cznie krytyk Lecha za jakie pierdo y w
stylu chamskiego zachowania jakiego palanta.

ewidentnie nie rozumiesz istoty problemu.

GW nie pisze o Lechu dlatego, że to zachowanie kibiców/kiboli Lecha
uważa za jakieś szczególnie złe czy groźne.
Kibolia to kibolia, wszędzie te same łyse gęby i mięso płynące z ust,
specjalnych różnic etnicznych nie ma :).

GW natomiast szczególnie dużo pisze o Lechu, bo to jest o tyle
ewenement, że o ile gdzie indziej tych typów traktuje się jak
nieoperacyjną narośl, której wyciąć się póki co za bardzo nie da, więc
trzeba tylko jakoś łagodzić jej objawy - o tyle w Lechu narośl wlazła
na salony, została dopuszczona do tortu, z naroślą się klub dogaduje.

A temat Lecha nie pojawił się dlatego, że Lecha nagle się wzmocnił,
tylko dlatego, że wywołał go Walter w trakcie swojego sporu z kibolią
warszawską. W licznych wywiadach podkreślał swoją samotność i
niejednolity front walki z zorganizowanymi grupami tzw kibiców,
wskazując na to, że zwycięstwa nie będzie, dopóki nie ma jedności i
dopóki poniektórzy kolaborują choćby i z handlarzami narkotyków byle
tylko mieć święty spokój. GW podchwyciła temat.

Data: 2011-02-19 21:07:54
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:cc21f028-bf44-440f-8fe3-7bdb363796dcd12g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Nie, ewidetnie to Ty go nie rozumiesz.

GW nie pisze o Lechu dlatego, że to zachowanie kibiców/kiboli Lecha
uważa za jakieś szczególnie złe czy groźne.

Oczywiście że nie, przecież to mówiłem.
Oni piszą o Lechu, bo za bardzo w górę wyskoczył i trzeba go z powrotem w bagienko ściągnąć.

Data: 2011-02-19 13:11:50
Autor: PB
Kibole na stadionach
On 19 Lut, 21:07, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Oczywi cie e nie, przecie to m wi em.
Oni pisz o Lechu, bo za bardzo w g r wyskoczy

aha, ale  może byś tak się jednak odniósł do przedstawionych
argumentów a nie powtarzał jak Polly Robinsonowi?

Data: 2011-02-19 22:25:03
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:86d97bbe-b962-4474-a9a7-ad59f0b09ee0f36g2000pri.googlegroups.com...
[...]

Twoje chciejstwo to żaden argument, podobnie jak wrzaski GW.
Gdzie była GW ze swoim histerycznym pianiem, przez pierwsze 8 lat działania układu z kibicami w Lechu?
Mieli to gdzieś, a nawet go chwalili, bo dzięki temu klub zamiast staczać się w niebyt, powoli się podnosił z upadku - wejście Amiki to był właśnie rezultat tego układu.
Wtedy naprawdę można było powiedzieć, że kibice rządzili klubem, przecież cała trójka MLS to byli chłopaki z trybun.

Teraz pozostała tylko współpraca klubu z kibicami w kwestii kibicowskiej, ale nawijka o tym, że oni nadal rządzą w klubie, to jest bredzenie kogoś kto nie ma pojęcia jak jest naprawdę, każdy kto ma wie jak bardzo zarząd olał zdanie kibiców w każdej kwestii, od wyboru zawodników (Świr, Reiss) do położenia kotła czy sektora gości na stadionie (miały być w dokładnie odwrotnych miejscach).
A że sobie kłód pod nogi nie rzucają to oczywiste, w końcu jedni od drugich zależą.

Co do rzeteleności GW - właśnie stosowane przez nią nagminnie wyolbrzymianie jakichś dupereli powoduje, że z zasłużonej krytyki robi się jej karykatura i w gorszym świetle stawia "krytykującego" na zamówienie, niż krytykowanego (choćby jazdy na Rolnika, który rozpędził rodzącą się zadymę na meczu z Wisłą - wyraźnie Wybiórczej było to nie w smak, woleliby demolkę na stadionie, mieliby temat).

Data: 2011-02-21 12:54:16
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
[...]

Żeby nie było, że GW i ITI to jedyny głos w dyskusji, niektórzy mają inny ogląd.
Np. Polsat - wczoraj w głównym swoim dzienniku puścili kilka minut o Lechu z wydźwiękiem pozytywnym - czyt.. prawdziwym.

http://www.przeklej.pl/plik/2011-02-20-wydarzenia-traca-glos-dla-lecha-xvid-avi-0027d00ntagh

Data: 2011-02-17 05:11:55
Autor: PB
Kibole na stadionach
On 16 Lut, 16:39, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
http://media.wp.pl/kat,1022955,wid,13138403,wiadomosc.html?ticaid=1bcb1

Nie wszyscy podzielają punkt widzenia GW.

"Obiektem ataku stają się te stowarzyszenia kibicowskie, którym udało
się radykalnie ograniczyć lub całkiem wyeliminować patologie. "GW"
jednym z najważniejszych wydarzeń w Polsce uczyniła ostatnio fakt, że
podczas meczu w Poznaniu jeden ważny kibic... opluł drugiego. Do
ustalenia tego faktu oddelegowano czołowego dziennikarza śledczego,
który otrzymał wraz z Tomaszem Lisem tytuł Dziennikarza Roku. Dlaczego
zajęto się akurat szefem Wiary Lecha? Bo wyeliminowała ona ze stadionu
przemoc, a najlepszym piłkarzem kibice z Poznania wybrali niedawno
czarnoskórego Manuela Arboledę. To z punktu widzenia "GW" prawdziwa
tragedia, bo wytrąciło jej to argumenty w walce z niepoprawnym ruchem
kibicowskim. Dlatego uderzyła."

rownie kuriozalnych bredni dawno nie czytałem.

WL zajęto w GW się dlatego, że jest to przykład amoralnej korupcji i
ordynarnego haraczu - za spokój kibolia otrzymała wymierne korzyści,
także finansowe. I tylko dlatego.

Abstrahując zresztą od powyższego - rozumiem, że plucie wg pana
Lisiewicza to nie przemoc, bo ta jest wyeliminowana? No, w sumie jak
się pracuje w non stop plującym szmatławcu - można zgubić to
poczucie.......

Data: 2011-02-17 14:23:32
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:

WL zajęto w GW się dlatego, że jest to przykład amoralnej korupcji

LOL
Każda współpraca można zostać nazwana korupcją - zależy to tylko od bezczelności wygłaszającego te słowa.

ordynarnego haraczu - za spokój kibolia otrzymała wymierne korzyści,

Tak - współpraca opłaca się obu stronom, również kibolii.
Tym się różni współpraca od wojny.
I dokładnie na tym polega jej zaleta.
Nawet chodzące pod rączkę z GW ITI już to zrozumiało i w końcu zrobiło dokładnie to samo co stało się 10 lat wcześniej w Poznaniu.

A przeszkadza to głównie tym, którym rosnący w siłę (również dzięki pokojowi na trybunach) Lech jest solą w oku.

Dowód?
Ten układ kiboli z klubem trwa 11 lat i przez 10 nikomu to nie przeszkadzało, GW nawet chwaliła Lech i głaskała go za to.
Dopiero kiedy Lech stał się na tyle mocny, że zaczął nieźle pogrywać w PUEFA zaczęło to boleć i rozpoczęła się walka GW z klubem (kibole to tylko narzędzie a nie cel tej walki), apogeum przybrała gdy rok temu Lech prześcignął Legię i zaczął się niebezpiecznie zbliżać do Wisły - w końcu i ją wyprzedzając na ligowym finiszu.

Data: 2011-02-17 07:26:16
Autor: PB
Kibole na stadionach
On 17 Lut, 14:23, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik "PB" <batoc...@gmail.com> napisa w wiadomo ci news:

>WL zaj to w GW si dlatego, e jest to przyk ad amoralnej korupcji

LOL
Ka da wsp praca mo na zosta nazwana korupcj - zale y to tylko od
bezczelno ci wyg aszaj cego te s owa.

>ordynarnego haraczu - za spok j kibolia otrzyma a wymierne korzy ci,

Tak - wsp praca op aca si obu stronom, r wnie kibolii.

już to napisałem kiedyś i powtórzę - sytuacja w Poznaiu NICZYM nie
różni się od sytuacji, kiedy właściciel restautracji płaci łysym
dresiarzom haracz za to, że nie przyjdą i nie zdemolują mu lokalu.

Pewnie, że się opłaca. Jednemu i drugiemu.

Tyle, że to draństwo i tchórzostwo. I przestępstwo.

Ale wygodnie jest, peeeewnie.

Ciekawe tylko, co będzie, jak haracz pewnego pięknego dnia komuś wyda
się za mały........

Data: 2011-02-17 18:07:09
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
[...]

Eee tam ględzenie niczym nie poparte.

Co najwyżej właściciel łysi dresiarze postanowili sami siebie pilnować i nie demolować lokalu, żeby uniknąć jego zamknięcia, a w zamian właściciel pozwala im samym decydować kto ma z nimi przy stoliku siedzieć.
Jakby nie patrzeć, z tych łysych dresiarzy ten właściciel ma z połowę dochodu z lokalu, a do tego dbają sami o wystrój lokalu, który też przyciąga część normalnych klientów.

Oczywiście to prymitywne typy, więc czasem faktycznie idą za daleko i wprowadzają swoje porządki przy innych stolikach, a właściciel pewnie nieco się boi zwrócić im uwagę, niemniej sytuacja i tak jest o niebo lepsza niż totalna demolka lokalu która wcześniej powtarzała się praktycznie co kilka tygodni.

Data: 2011-02-17 23:08:46
Autor: jurkas
Kibole na stadionach
Dnia 2011-02-17 14:23, * Cavallino napisaB:
[...]

Czyli dokładnie jak fala w wojsku i pomimo tych wielkich korzyści jednak z tym zerwano. To nie kwestia korzyści tylko mentalności i słabości władzy. Tam gdzie państwo lub instytucje są słabe wchodzą zorganizowane grupy przestępcze, które zaprowadzają porządek w zamian za coś

Data: 2011-02-17 23:27:44
Autor: Cavallino
Kibole na stadionach
Użytkownik "jurkas" <malin_niematego_74@o2.pl> napisał w wiadomości news:ijk69b$20lj$1news2.ipartners.pl...
[...]

Oczywiście masz rację.
Ale na dziś władza jest słaba i innej alternatywy nie ma.
Wolę taką z plebsem zamkniętym w kotle, niż zamknięty stadion bez widzów w ogóle.

Kibole na stadionach