Kibole w akcji.

Data: 2011-05-28 10:51:06
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
# 51 samochodów i 9 motocykli - tyle pojazdów liczyła kolumna prezydencka. "Bestia", czyli limuzyna, z Barackiem Obam± na tylnej kanapie, jechała jako 21. w szyku
Gdy w kuchni Pałacu Prezydenckiego na półmiski kładziono tatara z pstr±ga, krem z dyni i pieczon± pier¶ z perliczki (podajemy za PAP-em), na Krakowskim Przedmie¶ciu zrobiło się naprawdę gor±co. W oczekiwaniu na Baracka Obamę uaktywnili się demonstranci. Anarchi¶ci i radykalni lewicowcy z Inicjatywy "Stop Wojnie" i Solidarni 2010. Zagłuszali się wzajemnie. - Raz sierpem, raz młotem czerwon± hołotę - krzyczeli Solidarni. W odpowiedzi słyszeli: - Nie dla baz USA. Albo: - Obama, oddaj Nobla.

 W pewnym momencie mężczyzna od Solidarnych 2010 rzucił się na chłopaka z przeciwnej grupy. Doszło do szarpaniny. Policjanci nie interweniowali, nagrywali zaj¶cie. Koledzy odci±gnęli krewkiego solidarnego. Odgrażali się: My tu trwamy od 10 kwietnia 2010 roku. To nasz protest.

 Po godz. 19, kiedy nadjechał konwój z limuzyn± prezydenta USA, obie grupy zaczęły się jeszcze gło¶niej przekrzykiwać. Znowu poszły w ruch bębny. Anarchi¶ci: - Komór, Obama, dwa bratanki, i do wojny, i do szklanki. Wtedy kto¶ przez gło¶nik Solidarnych 2010 zauważył: - Czekaj, Władziu, dobrze krzycz±! I wszyscy zaczęli skandować razem: - Komór, Obama... #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfwnd

--
stevep

Data: 2011-05-28 10:54:30
Autor: u2
Kibole w akcji.
W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:
[...]

Gdzie tutaj widzisz kiboli cyrkus ? :)

Data: 2011-05-28 19:45:34
Autor: Grzegorz Z.
Kibole w akcji.
u2 napisał:

[...]

WSI nie robiło zbliżeń?

Data: 2011-05-28 12:39:04
Autor: Leprecham
Kibole w akcji.

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:
# 51 samochodów i 9 motocykli - tyle pojazdów liczyła kolumna prezydencka.

No ale kto to ten cirrus? Jakis platfusiarski kretyn bez pracy?

Data: 2011-05-28 13:45:06
Autor: Skalpel
Kibole w akcji.

Użytkownik "Leprecham" <lepre@cham.com> napisał w wiadomo¶ci news:4de0ded8$1x-privat.org...

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:
# 51 samochodów i 9 motocykli - tyle pojazdów liczyła kolumna prezydencka.

No ale kto to ten cirrus? Jakis platfusiarski kretyn bez pracy?

On tu jest sluzbowo.
Gazety placa mu za linkowanie artykulow.
Placa malo ale na dykte i bulke paryska mu wystarcza.

Data: 2011-05-28 14:00:56
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
Użytkownik "Skalpel" <sk@lpel.pl.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4de0e044$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Idioto jak ty i tamten podszywaniec z pewno¶ci± nikt przy zdrowych zmyslach nie zaplaci.

--
stevep

Data: 2011-05-28 14:03:23
Autor: Skalpel
Kibole w akcji.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:irqo5r$smj$1news.vectranet.pl...
[...]

Bonus wyplacaja za nazywanie idiota kogos, kto to zauwazy.

Data: 2011-05-28 15:31:45
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
Użytkownik "Skalpel" <sk@lpel.pl.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4de0e48d$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba tylko slepy nie zauważy twojego debilizmu, a poza tym smrod, az nos wykreca.

--
stevep

Data: 2011-05-28 13:59:46
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
[...]

A kim jest ta kretyńska papuga zadaj±ca idiotyczne pytania?

--
stevep

Data: 2011-05-28 13:03:08
Autor: Leprecham
Kibole w akcji.

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

A kim jest ta kretyńska papuga zadaj±ca idiotyczne pytania?

Kim jest ten kretyn cirrus od pastowania i prowokacji?

Data: 2011-05-28 14:24:44
Autor: jadrys
Kibole w akcji.
W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:

Gdy w kuchni Pałacu Prezydenckiego na półmiski kładziono tatara z pstrąga,

A fuj.. Kto wymyślił taka potrawę?

Data: 2011-05-28 14:30:11
Autor: raff
Kibole w akcji.

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:irqpj4$pr1$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:

Gdy w kuchni Pałacu Prezydenckiego na półmiski kładziono tatara z pstrąga,

A fuj.. Kto wymyślił taka potrawę?

A był krill ?

R.

Data: 2011-05-28 15:33:04
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:irqpsm$r19$1news.onet.pl...
"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message
W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:
Gdy w kuchni Pałacu Prezydenckiego na półmiski kładziono tatara z
pstrÄ…ga,
A fuj.. Kto wymyślił taka potrawę?
A był krill ?
R.

Odkryto w twojej mĂłzgownicy.

--
stevep

Data: 2011-05-28 16:22:25
Autor: jadrys
Kibole w akcji.
W dniu 2011-05-28 14:30, raff pisze:
[...]

Tatar z ryby słodkowodnej!! Oj nie zazdroszczę im tych uczt w Pałacu...

Data: 2011-05-29 08:32:39
Autor: he®sk
Kibole w akcji.
On Sat, 28 May 2011 16:22:25 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> A był krill ?
>
> R.

Tatar z ryby słodkowodnej!! Oj nie zazdroszczę im tych uczt w Pałacu...

 Rafałek jak zwykle opluwa Komorowska. oj doigra sie synek, doigra.
 nie bardzo rozumiem dlaczego podniecacie sie tatarem z pstraga.
 to normalne danie. na pewno dla Obamy nieco egzotyczne. jak widze
 dla wiekszosci elektoratu PiS rowniez. jedza same bliny czy co? ;o)

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-29 11:46:53
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
Użytkownik "heRsk" <kibic.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ucp3u6pelbldau9uqm8drqa29lpkfqms1v4ax.com...
[...]

W PiS-ie najpopularniejsza kaszana.

--
stevep

Data: 2011-05-28 14:39:45
Autor: he®sk
Kibole w akcji.
On Sat, 28 May 2011 14:24:44 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:

> Gdy w kuchni Pałacu Prezydenckiego na półmiski kładziono tatara z > pstr±ga,

A fuj.. Kto wymy¶lił taka potrawę?

 to przetlumaczone z angielskiego na polski: karp po zydowsku ;o)))

Data: 2011-05-28 16:22:17
Autor: jadrys
Kibole w akcji.
W dniu 2011-05-28 14:39, he®sk pisze:
[...]

a z niemieckiego - Ĺ‚osoĹ› z rusztu;-)

Data: 2011-05-28 15:32:36
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irqpj4$pr1$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:
Gdy w kuchni Pałacu Prezydenckiego na półmiski kładziono tatara z pstrąga,
A fuj.. Kto wymyślił taka potrawę?

Hmmm, ty moczykij i nie lubisz ryb?

--
stevep

Data: 2011-05-28 17:57:37
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irr0dk$g9c$2news.onet.pl...
[...]

Suszi teĹĽ be?

--
stevep

Data: 2011-05-28 20:33:27
Autor: jadrys
Kibole w akcji.
W dniu 2011-05-28 17:57, cirrus pisze:
[...]

Nie słyszałem o sushi z ryb słodkowodnych. I raczej nawet nie wyobrażam sobie czegoś takiego.

Data: 2011-05-28 19:45:51
Autor: Grzegorz Z.
Kibole w akcji.
cirrus napisał:

My tu trwamy od 10 kwietnia 2010 roku. To nasz protest.

ROTFL!

Kibole w akcji.