Kibole w akcji.

Data: 2011-05-28 14:24:44
Autor: jadrys
Kibole w akcji.
W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:

Gdy w kuchni Pałacu Prezydenckiego na półmiski kładziono tatara z pstrąga,

A fuj.. Kto wymyślił taka potrawę?

Data: 2011-05-28 14:30:11
Autor: raff
Kibole w akcji.

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:irqpj4$pr1$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:

Gdy w kuchni Pałacu Prezydenckiego na półmiski kładziono tatara z pstrąga,

A fuj.. Kto wymyślił taka potrawę?

A był krill ?

R.

Data: 2011-05-28 15:33:04
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:irqpsm$r19$1news.onet.pl...
"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message
W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:
Gdy w kuchni Pałacu Prezydenckiego na półmiski kładziono tatara z
pstrÄ…ga,
A fuj.. Kto wymyślił taka potrawę?
A był krill ?
R.

Odkryto w twojej mózgownicy.

--
stevep

Data: 2011-05-28 16:22:25
Autor: jadrys
Kibole w akcji.
W dniu 2011-05-28 14:30, raff pisze:
[...]

Tatar z ryby słodkowodnej!! Oj nie zazdroszczę im tych uczt w Pałacu...

Data: 2011-05-29 08:32:39
Autor: he®sk
Kibole w akcji.
On Sat, 28 May 2011 16:22:25 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> A by³ krill ?
>
> R.

Tatar z ryby s³odkowodnej!! Oj nie zazdroszczê im tych uczt w Pa³acu...

 Rafa³ek jak zwykle opluwa Komorowska. oj doigra sie synek, doigra.
 nie bardzo rozumiem dlaczego podniecacie sie tatarem z pstraga.
 to normalne danie. na pewno dla Obamy nieco egzotyczne. jak widze
 dla wiekszosci elektoratu PiS rowniez. jedza same bliny czy co? ;o)

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-29 11:46:53
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
U¿ytkownik "heRsk" <kibic.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ucp3u6pelbldau9uqm8drqa29lpkfqms1v4ax.com...
[...]

W PiS-ie najpopularniejsza kaszana.

--
stevep

Data: 2011-05-28 14:39:45
Autor: he®sk
Kibole w akcji.
On Sat, 28 May 2011 14:24:44 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:

> Gdy w kuchni Pa³acu Prezydenckiego na pó³miski k³adziono tatara z > pstr±ga,

A fuj.. Kto wymy¶li³ taka potrawê?

 to przetlumaczone z angielskiego na polski: karp po zydowsku ;o)))

Data: 2011-05-28 16:22:17
Autor: jadrys
Kibole w akcji.
W dniu 2011-05-28 14:39, he®sk pisze:
[...]

a z niemieckiego - Å‚osoÅ› z rusztu;-)

Data: 2011-05-28 15:32:36
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irqpj4$pr1$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-28 10:51, cirrus pisze:
Gdy w kuchni Pałacu Prezydenckiego na półmiski kładziono tatara z pstrąga,
A fuj.. Kto wymyślił taka potrawę?

Hmmm, ty moczykij i nie lubisz ryb?

--
stevep

Data: 2011-05-28 17:57:37
Autor: cirrus
Kibole w akcji.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irr0dk$g9c$2news.onet.pl...
[...]

Suszi też be?

--
stevep

Data: 2011-05-28 20:33:27
Autor: jadrys
Kibole w akcji.
W dniu 2011-05-28 17:57, cirrus pisze:
[...]

Nie słyszałem o sushi z ryb słodkowodnych. I raczej nawet nie wyobrażam sobie czegoś takiego.

Kibole w akcji.