Kibole zawłaneli Marszem Niepodległości?

Data: 2012-11-12 17:41:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Kibole zawłaneli Marszem Niepodległości?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wnn4rgbf50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# wPolityce.pl: Jak pan ocenia Marsz Niepodległości?

prof. Andrzej Zybertowicz: Mam mieszane uczucia zarówno jako uczestnik
marszu, jak jego obserwator. Starałem się przemieszczać, byłem w wielu
miejscach, porównywałem marsz Obozu Narodowo-Radykalnego z marszem klubów
„Gazety Polskiej”. Panował w nich inny klimat. Rozczarowujący dla mnie był
poziom komunikatów dominującej części marszu, czyli tej związanej z ONR.
Słuchałem przemówień wygłaszanych z platformy na Placu Defilad, a potem
rzucanych tam haseł. I to był niestety poziom stadionowy. Miałem wrażenie,
że to środowisko cierpi na deficyt kreatywnego przekazu. Nie widziałem
żadnych haseł lub wezwań, które by ważną formułę „Bóg, Honor, Ojczyzna”
potrafiły zamienić w rekomendacje mające przełożenie na potrzebne zmiany
instytucjonalne we współczesnej Polsce.

Ze strony:
http://tiny.pl/hk54w

Obawiam się, że Zybertowicz jest następną osobą, którą prezes Jarosław Kaczyński wykreśli z listy osób, które zna.

rozbawiony

Kibole zawłaneli Marszem Niepodległości?