Kibolski antysemicki śmierdziel skazany

Data: 2011-06-03 17:43:28
Autor: Leprechuan
Kibolski antysemicki śmierdziel skazany

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:ci0sxl7e8rp0$.9yayqany5op6$.dlg40tude.net...
Przez pół roku po 30 godzin w miesiącu ma pracować społecznie jeden z
kiboli Resovii, oskarżony o znieważenie narodu żydowskiego na
ubiegłorocznych derbach piłkarskich Rzeszowa. Drugi z szalikowców został
uniewinniony.

Dobrze! Dobrze! Mam nadzieję, że teraz zabiorą się również do grupowaych bandytów typu Hans czy Raff. Jaksę juz zwinęli! ;)

BomBel

Data: 2011-06-03 18:05:56
Autor: bolek

Użytkownik "Leprechuan" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4de90198$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co z grupowymi jude którzy bez przerwy plują na Polskę i Polaków ?

bolek

Data: 2011-06-03 18:09:38
Autor: Leprechuan

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4de90665$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Masz na myśli u2? Powinien siedzieć!

http://www.youtube.com/watch?v=ljwadAJZ7gc&feature=related

BomBel

Data: 2011-06-03 18:36:41
Autor: raff

"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message news:4de90665$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mowisz o Bomblu ? Do niego gestaPO tez zapuka.

R.

Kibolski antysemicki śmierdziel skazany