Kibolski savoir vivre

Data: 2011-05-11 12:28:59
Autor: Grzegorz Z.
Kibolski savoir vivre
W styczniu ujawnili¶my wideo z monitoringu stadionowego, na którym
Krzysztof M., ksywa "Litar" szef Stowarzyszenia Kibiców "Wiara Lecha", tuż
przed meczem polskiej reprezentacji poniewiera rodzinę z dziećmi. Na
nagraniu widać kibica w biało-czerwonym stroju, do którego podchodzi
"Litar", popycha, uderza głow± i opluwa. Gdy inny kibol powala oplutego, z
górnej czę¶ci trybuny schodz± dwie kobiety i dzieci. To rodzina
zaatakowanego mężczyzny. Kobiety próbuj± uspokoić sytuację, ale "Litar"
pluje w kierunku jednej z nich.

- Opluto nas i sponiewierano, bo byli¶my w biało-czerwonych strojach -
mówiła nam jedna z kobiet. Ale nie poszła z tym na policję: - Wszyscy
widzieli nagranie. Skoro kto¶ atakuje rodzinę z dziećmi, to do czego
jeszcze się posunie? - tłumaczyła.

"Litar" ¶cigany z urzędu

Naruszenie nietykalno¶ci cielesnej, bo taki zarzut dostał dzisiaj szef
poznańskich kiboli, jest ¶cigane z oskarżenia prywatnego. A to oznaczało,
że bez wniosku rodziny prokuratura nie mogła nic zrobić. Policjantom ze
specgrupy do walki z przestępczo¶ci± stadionow± udało się jednak dotrzeć do
oplutego mężczyzny. Złożył zeznanie i opisał w nim to, o czym pisali¶my. Że
stał na trybunie, czekaj±c na swoj± rodzinę, a "Litar" zaatakował, bo nie
podobały mu się biało-czerwone stroje. Został też wyzwany od "pikników",
dla których, zdaniem "Litara", nie ma miejsca na trybunie zajmowanej przez
fanatycznych kibiców. Mężczyzna, boj±c się o siebie i rodzinę, nie złożył
jednak wniosku o ¶ciganie szefa kiboli. Poprosił nawet o utajnienie swoich
danych w ¶ledztwie.

Jednak jego zeznanie wystarczyło, by prokuratura mogła ¶cigać "Litara".
¦ledczy skorzystali z art. 60 kodeksu postępowania karnego: pozwala on,
mimo braku doniesienia od poszkodowanego, ruszyć ze ¶ledztwem, gdy wymaga
tego interes społeczny. A tak, zdaniem prokuratury, było w tym wypadku.

Dzisiaj Krzysztof M. stawił się w komendzie wielkopolskiej policji.
Postawiono mu zarzut naruszenia nietykalno¶ci cielesnej, za które grozi
grzywna lub rok więzienia.

"Litar" podobnie zachował się kilka tygodni temu podczas wyjazdowego meczu
Lecha w Bradze w Portugalii. Wyrzucił z trybuny, na której stali kibole
Lecha, dwie kobiety, które miały na twarzach napisy: "Lech Poznań". Kibice,
którzy byli tego ¶wiadkami, mówi± "Gazecie": - "Litar" zacz±ł wrzeszczeć:
"Wyp... st±d, to nie cyrk!". I kobiety przeszły na trybunę Bragi.

Według kibiców ¶wiadkiem incydentu był dyrektor Lecha ds. bezpieczeństwa.
Nie reagował. - Nie komentuję - mówił "Gazecie" Henryk Szlachetka. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9576345,_Litar__dostal_zarzuty_za_atak_na_rodzine.html

Data: 2011-05-11 16:07:09
Autor: jadrys
Kibolski savoir vivre
W dniu 2011-05-11 12:28, Grzegorz Z. pisze:
- Opluto nas i sponiewierano, bo byliśmy w biało-czerwonych strojach -
mówiła nam jedna z kobiet. Ale nie poszła z tym na policję: - Wszyscy
widzieli nagranie. Skoro ktoś atakuje rodzinę z dziećmi, to do czego
jeszcze się posunie? - tłumaczyła.

W obiektywnej gazecie byłoby również zeznanie drugiej strony. - Tego rzekomego agresora. Bo mi osobiście jakoś trudno uwierzyć że ten rzekomy napastnik zaatakował bez powodu.

Data: 2011-05-11 16:46:33
Autor: :he®sk:
Kibolski savoir vivre
On Wed, 11 May 2011 16:07:09 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> mówiła nam jedna z kobiet. Ale nie poszła z tym na policję: - Wszyscy
> widzieli nagranie. Skoro kto¶ atakuje rodzinę z dziećmi, to do czego

W obiektywnej gazecie byłoby również zeznanie drugiej strony. - Tego rzekomego agresora. Bo mi osobi¶cie jako¶ trudno uwierzyć że ten rzekomy napastnik zaatakował bez powodu.

 przejdz sie ktorej nocy pusta ulica, a szybko przekonasz sie,
 ze kazdy powod jest dobry. co ty chlopie wygadujesz?

Data: 2011-05-11 17:38:58
Autor: Grzegorz Z.
Kibolski savoir vivre
jadrys napisał:

[...]

Pewnie jej się bliżej przyjrzał i zorientował się że "ona" tak naprawdę
jest facetem, co?

Data: 2011-05-11 17:50:08
Autor: Andy Niwiński
Kibolski savoir vivre

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> schrieb im Newsbeitrag news:eomy73czzsb6$.1rn0xg028y0w7$.dlg40tude.net...
jadrys napisał:

[...]

Pewnie wrzeszczała - "Kolejorz, Kolejorz"?

Data: 2011-05-11 17:50:58
Autor: Grzegorz Z.
Kibolski savoir vivre

jadrys napisał:

[...]

i "ja wam z dupy nogi powyrywam" heheheh

Data: 2011-05-11 17:43:33
Autor: Andy Niwiński
Kibolski savoir vivre

"jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:iqe55m$2fc$1news.onet.pl...
[...]

Ty, alter ego transa. Pisuj już lepiej głupoty sam do siebie, wysyłaj linki na youtube, ale w innych sprawach się nie odzywaj, bo się coraz bardziej kompromitujesz....

Kibolski savoir vivre