Kichnięcie w kasku

Data: 2009-04-23 14:28:53
Autor: BartekGSXF
Kichnięcie w kasku

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał w wiadomości news:gspmkq$i09$1news.onet.pl...
Czy zdarza Wam się kichać w kasku?
Jako kierowca samochodu od czasu do czasu kicham za kierownicą. Nieprzyjemna rzecz, bo zamyka się na chwilę oczy.

Ciekawi mnie, jak wygląda kichnięcie w kasku. Pomijając sam problem zamykania oczu - pozostaje sprawa "kropelkowa".
Tylko nie staraj sie niezamykac oczu bo ci moga wypasc.
I powinienes zastanowic sie jak ktos bedzie chcial puscic pawia w kasku.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-24 03:22:55
Autor: doktorski
Kichnięcie w kasku
On 23 Kwi, 14:28, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gamil.com> wrote:

Tylko nie staraj sie niezamykac oczu bo ci moga wypasc.
Byzy dura. MythBusters sprawdzili, to wiem. :)

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-04-24 12:34:40
Autor: BartekGSXF
Kichniecie w kasku

Uzytkownik "doktorski" <doktorski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:7209b8d7-dc25-4fe9-a4c1-74ff5b7cdb0fk41g2000yqh.googlegroups.com...
On 23 Kwi, 14:28, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gamil.com> wrote:

Tylko nie staraj sie niezamykac oczu bo ci moga wypasc.
Byzy dura. MythBusters sprawdzili, to wiem. :)
http://www.czywiesz.pl/ciekawostki/mozna_kichnac_z_otwartymi_oczami
Sproboj to samo zrobic z zatkanym nosem i ustami :)
Zeby daleko nie szukac to w szpitalu Kopernika w lodzi kiedys podobno trafil facet z wypadnieta galka oczna.
Podobno podal taka przyczyne. Kichnal z zacisnietym nosem a poniewaz mial uszkodzona powieka (ubytek powypadkowy) to mu ta galka wysunela sie z oczodolu.
Slyszalem to od osoby, ktora tam kiedys prawcowala na izbie przyjec.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-24 13:38:54
Autor: Leszek Karlik
Kichniecie w kasku
On Fri, 24 Apr 2009 12:34:40 +0200, BartekGSXF <bartek.kacprzak@gamil.com>  wrote:

[...]
[...]

.... więc to musi być prawda. ;-))

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-04-24 13:46:07
Autor: BartekGSXF
Kichniecie w kasku

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.usv2m4xtbkkx24attitudeadjuste.home.aster.pl...
[...]

... więc to musi być prawda. ;-))
No ba, przeciez nie od dzis wiadomo, ze jak masz szanse jedna na milion to musi sie udac.
:)
Ale na "powaznie" to byla wiadomosc z pierwszej reki, od osoby, ktora wypisywala karte przyjecia.
Czy tamten facet powiedzial prawde to juz inna sprawa.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-25 10:51:19
Autor: Sqeeb
Kichniecie w kasku
On Fri, 24 Apr 2009 13:46:07 +0200

> [...]
Czy tamten facet powiedzial prawde to juz inna sprawa.

A ja wczoraj w knajpie słyszałem taki dialog przy barze:
Kelner/kuchta: Przekroić wam tą pizze na 8 kawałków?
Dziewczyna_lat_19: Nie, na 6 bo 8 nie zjem.

I też wierzysz mi bo z pierwszej ręki? ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-25 12:12:31
Autor: BartekGSXF
Kichniecie w kasku

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090425105119.964d16ea.sqeebinternet.community...
[...]

Przeczytaj to jeszcze raz :)

A ja wczoraj w knajpie słyszałem taki dialog przy barze:
Kelner/kuchta: Przekroić wam tą pizze na 8 kawałków?
Dziewczyna_lat_19: Nie, na 6 bo 8 nie zjem.

Dobre :), blondynka?
I też wierzysz mi bo z pierwszej ręki? ;-)

Uwierze, bo dlaczego mam nie uwierzyc?
pozdr

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-25 17:00:08
Autor: Sqeeb
Kichniecie w kasku
On Sat, 25 Apr 2009 12:12:31 +0200
"BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

>A ja wczoraj w knajpie słyszałem taki dialog przy barze:
>Kelner/kuchta: Przekroić wam t± pizze na 8 kawałków?
>Dziewczyna_lat_19: Nie, na 6 bo 8 nie zjem.

Dobre :), blondynka?

Farbowana do tego.

>I też wierzysz mi bo z pierwszej ręki? ;-)

Uwierze, bo dlaczego mam nie uwierzyc?

Bo wielu jest bajkopisarzy komputerowych? ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Kichnięcie w kasku