Kick-ass Muzyka z filmu

Data: 2010-05-09 13:15:19
Autor: Marcin
Kick-ass Muzyka z filmu
Witam

Szukam tytułu utworu który w filmie Kick-ass przygrywa w tzw. "jetpack scene"  - Kickass + Hit Girl odlatują w stronę zachodzącego słońca.
Może macie jakieś propozycje na tą muzyczkę

Z góry dzięki

Data: 2010-05-09 15:16:20
Autor: Narazka
Kick-ass Muzyka z filmu
Kombinuj :)
http://torrentcity.pl/torrenty/opis/id/87053/kick-
ass_2010_soundtrack_mp3vbr_kbpsagusiq_

Data: 2010-05-09 19:58:35
Autor: Marcin
Kick-ass Muzyka z filmu
W dniu 2010-05-09 17:16, Narazka pisze:
Kombinuj :)
http://torrentcity.pl/torrenty/opis/id/87053/kick-
ass_2010_soundtrack_mp3vbr_kbpsagusiq_

Żeby to było takie proste :) Na OST nie ma wszystkich numerów w tym właśnie i tego którego szukam :)

Data: 2010-05-09 20:12:37
Autor: Tiber
Kick-ass Muzyka z filmu
Silly, silly Marcin nabazgrału:

[...]

I nic nie pamiętasz? Żadnego wersu z piosenki? Ja szczerze mówiąc nie
pamiętam kawałka, który jest na soundtracku, a nie ma go w filmie, ale
whatever.

PS. Tani score.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-05-10 18:47:20
Autor: Marcin
Kick-ass Muzyka z filmu
W dniu 2010-05-09 20:12, Tiber pisze:
[...]

Utwór instrumentalny, znaczy że nie śpiewają :)

Data: 2010-05-10 19:32:29
Autor: Tiber
Kick-ass Muzyka z filmu
[...]

Trzeba było od razu skonkretyzować. Oszczędziłbyś ludziom wklejania
linków do soundtracku. Chyba całość score'u do filmu to powtórki z "28
Days Later" i "Sunshine" Murphy'ego (a przynajmniej ja nie pamiętam nic
innego), więc logicznym jest, że wydano tylko soundtrack album.

http://www.youtube.com/watch?v=NQXVzg2PiZw

Nie ma wersji bezdialogowej, bo muzyki dotąd nie wydano, ale liczę, że
La-La Land się w końcu opamięta.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-05-10 20:15:51
Autor: Marcin
Kick-ass Muzyka z filmu
W dniu 2010-05-10 19:32, Tiber pisze:
[...]

Muzyczka z sunshine dobra bez dwóch zdan, ale z tego co się naczytałem fragment który mnie interesuje nie jest zapożyczony. nie pozostaje nic innego jak poczekać :)

Data: 2010-05-10 20:35:39
Autor: Tiber
Kick-ass Muzyka z filmu
Silly, silly Marcin nabazgrału:

Muzyczka z sunshine dobra bez dwóch zdan, ale z tego co się naczytałem
fragment który mnie interesuje nie jest zapożyczony.

Gdzie o tym czytałeś?

nie pozostaje nic
innego jak poczekać :)

To w końcu jakiego kawałka szukałeś? Nie Murphy'ego?

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-05-10 22:39:30
Autor: Marcin
Kick-ass Muzyka z filmu
W dniu 2010-05-10 20:35, Tiber pisze:
[...]

szukam tego:

http://www.youtube.com/watch?v=QduhxndTv2E

i tego

http://www.youtube.com/watch?v=-TptWvS0rqU

Podobno pełne wersje jeszcze nieopublikowane

Data: 2010-05-10 21:25:58
Autor: Telev
Kick-ass Muzyka z filmu
Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl
[...]

jak z Sunshine to ma przerąbane

ja znalazłem w sieci 3 wersje, 2 tym dwie zanim został wydany oficjalnie

na każdym bo coś czego nie było na pozostałych [albo inaczej pomixowane]

TV

Data: 2010-05-09 20:37:28
Autor: Telev
Kick-ass Muzyka z filmu
W dniu 2010-05-09 17:16, Narazka pisze:
Kombinuj :)
http://torrentcity.pl/torrenty/opis/id/87053/kick-
ass_2010_soundtrack_mp3vbr_kbpsagusiq_

Użytkownik "Marcin" <drlubicz@o2.pl
Żeby to było takie proste :) Na OST nie ma wszystkich numerów w tym właśnie i tego którego szukam :)

sprawdzasz oficjalną tracklistę http://en.wikipedia.org/wiki/Kick-Ass_%28film%29#Soundtrack i porównujesz z http://www.imdb.com/title/tt1250777/soundtrack

na imdb także w dziale trivia może być o tym info

i w samym artykule na wikipedii zdarza się, że jest zaznaczone czego nie ma na OST [a co było w danym filmie]

a jak nie znasz angielskiego to najwyższa pora aby zacząć się uczyć, ale zanim się go nauczysz to użyj opcji translacji strony w google chrome

zawsze też możesz spytać na pl.rec.muzyka

albos szukać na torrentach czy nie ma jakiś fanowsko wypuszczanych nieoficjalnych a skompletowanych OST

TV

Data: 2010-05-10 18:46:10
Autor: Marcin
Kick-ass Muzyka z filmu
W dniu 2010-05-09 20:37, Telev pisze:
W dniu 2010-05-09 17:16, Narazka pisze:
Kombinuj :)
http://torrentcity.pl/torrenty/opis/id/87053/kick-
ass_2010_soundtrack_mp3vbr_kbpsagusiq_

U�ytkownik "Marcin"<drlubicz@o2.pl
�eby to by�o takie proste :) Na OST nie ma wszystkich numer�w w tym
w�a�nie i tego kt�rego szukam :)

sprawdzasz oficjalnďż˝ tracklistďż˝
http://en.wikipedia.org/wiki/Kick-Ass_%28film%29#Soundtrack i por�wnujesz z
http://www.imdb.com/title/tt1250777/soundtrack

tam juz byłem i lipa

a jak nie znasz angielskiego to najwy�sza pora aby zacz�� si� uczy�, ale
zanim si� go nauczysz to u�yj opcji translacji strony w google chrome

angielski znam ale niestey jeset to utwór instrumentalny także nici ze znajomości języków obcych :)

zawsze te� mo�esz spyta� na pl.rec.muzyka

albos szukaďż˝ na torrentach czy nie ma jakiďż˝ fanowsko wypuszczanych
nieoficjalnych a skompletowanych OST

jak już pisałem na OST fanowskich tyż nie ma.

TV

Data: 2010-05-10 20:17:20
Autor: Marcin
Kick-ass Muzyka z filmu
W dniu 2010-05-09 13:15, Marcin pisze:
[...]

http://reelsoundtrack.wordpress.com/2010/04/16/kick-ass-soundtrack/

To jak by ktoś jeszcze szukał jakiegoś utworu z kickass

Data: 2010-05-24 14:19:31
Autor: Tiber
Kick-ass Muzyka z filmu
[...]

Z Facebooka Murphy'ego:
"The Kick-Ass Score Soundtrack just got mastered at Abbey Road - so
they're definitely putting it out. I think its 41 tracks which is
superb. I'll put a track list up soon as I see it." (16.04.2010)

Pirat się właśnie pojawił, 39 tracków.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-05-24 14:25:48
Autor: Tiber
Kick-ass Muzyka z filmu
Silly, silly Tiber nabazgrału:

http://www.hans-zimmer.com/fr/newsite.php?rub=detail&id=958

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-05-26 00:25:48
Autor: Marcin
Kick-ass Muzyka z filmu
W dniu 2010-05-24 14:25, Tiber pisze:
Silly, silly Tiber nabazgrału:

http://www.hans-zimmer.com/fr/newsite.php?rub=detail&id=958

Nom, widziałem ale niestety to tylko 1:49 :/ tyle co ze sceny w filmie.
Żądam całego utworu (4 minuty minimum) !!!! :)

Kick-ass Muzyka z filmu