Kidawa-Błońska o uchodźcach

Data: 2019-09-19 10:43:51
Autor: u2
Kidawa-Błońska o uchodźcach
skąd się biorą takie wariatki ?

https://twitter.com/pikus_pol/status/1168897109837455362

Pani Premier Małgorzata Kidawa-Błońska o uchodźcach:
- ... jeżeli będę rządziła to na pewno 7 tysięcy osób rozlokuję w naszym kraju.
Wypowiedź z dnia 22.05.2017

--
I love love

Data: 2019-09-19 01:49:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 19 września 2019 10:43:51 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[...]

Zaraz, zaraz rząd PiS podobno przyjął MILION uchodźców, a przynajmniej tak się chwalił, a wy się boicie 7 tysięcy?

--
Bruno

Data: 2019-09-19 10:54:54
Autor: u2
[...]

te brutuś nie udawaj większego durnia niż jesteś:))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-19 04:19:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 19 września 2019 10:54:55 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Zaraz, zaraz rząd PiS podobno przyjął MILION uchodźców, a przynajmniej tak się chwalił, a wy się boicie 7 tysięcy?
> te brutuś nie udawaj większego durnia niż jesteś:))))))))

Waszczykowski: 1,25 mln Ukraińców i 0,5 mln Białorusinów: http://www.repubblica.it/esteri/2017/03/22/news/witold_waszczykowski_la_ue_va_riformata_ma_no_all_egemonia_di_alcuni_paesi_sarebbe_la_fine_-161126671/

Czarnecki: 400 tys. Ukraińców
https://www.salon24.pl/u/ryszardczarnecki/765848,polska-jest-drugim-krajem-europy-pod-wzgledem-przyjmowania-uchodzcow

I przy tych liczbach 7000 się boicie?

--
Bruno

Data: 2019-09-19 15:03:52
Autor: u2
Kidawa-Błońska o uchodźcach
I przy tych liczbach 7000 się boicie?

nie udawaj większego durnia niż jesteś, konia trojańskiego niech trzymają u siebie Niemcy, wiesz dobrze czym to pachnie:)))))))

--
I love love

Data: 2019-09-19 06:29:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 19 września 2019 15:03:51 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> I przy tych liczbach 7000 się boicie?

nie udawaj większego durnia niż jesteś, konia trojańskiego niech trzymają u siebie Niemcy, wiesz dobrze czym to pachnie:)))))))

Waszczykowski:Polska przyjęła 1,25 mln Ukraińców i 0,5 mln Białorusinów: http://www.repubblica.it/esteri/2017/03/22/news/witold_waszczykowski_la_ue_va_riformata_ma_no_all_egemonia_di_alcuni_paesi_sarebbe_la_fine_-161126671/ Czarnecki: Polska przyjęła 400 tys. Ukraińców https://www.salon24.pl/u/ryszardczarnecki/765848,polska-jest-drugim-krajem-europy-pod-wzgledem-przyjmowania-uchodzcow I przy tych liczbach 7000 się boicie? --
Bruno

Data: 2019-09-21 04:54:29
Autor: Jacek Bialy
[...]

Dlatego przegracie wybory, bo jak na razie nikt w Polsce nie boi się Ukraińców i Białorusinów, których tutaj ściąga PiS. Ale każdy wie, że Platforma chce sprowadzić do Polski muzułmanów z Niemiec i innych krajów Europy Zachodniej, w których ci ludzie nie podjęli żadnej pracy (gdyby pracowali, to by się ich tak chętnie nie pozbywano).

JB

Data: 2019-09-22 08:10:37
Autor: Runt
W dniu 2019-09-21 o 13:54, Jacek Bialy pisze:

[...]

Znam wielu "muzułmanów" i zapewniam cie, że do Polski to oni się nie wybierają. Powód jest prosty: Polska to kraj katolicki. Niemcy oprócz Bawarii to mix wielu narodowości i tam np. Turcy czuja sie jak u siebie. Tak więc straszenie czarnego luda, że muzułmanie będą gwałcić polskie dziewice jest typowym bełkotem nawiedzonego oszołoma.

--
Runt

Data: 2019-09-22 11:05:29
Autor: u2
W dniu 22.09.2019 o 08:10, Runt pisze:
[...]

nie ściemniaj piździak, mnóstwo jest kebabów w Bolanda, sądzisz, ze to Polacy je prowadzą ?:)

btw poczytaj sobie o kebabie w Ełku, gdzie kucharz muzułmański sam wymierzył "sprawiedliwość" Polakowi:)

--
I love love

Data: 2019-09-22 11:10:05
Autor: Jacek Bialy
[...]

        -- - Znam wielu "muzułmanów" Słusznie napisałeś w cudzysłowie, bo znasz zapewne tych spod ciemnej gwiazdy

   -- - i zapewniam cie, że do Polski to oni się nie
wybierają. (...)

A po co mają tu dobrowolnie przyjeżdżać? Tacy jak oni dobrze czują się w środowisku politpoprawności, która zapewnia im bezkarność. Rzecz w tym, że Niemcy chcą ich do nas na siłę sprowadzać, bo sami już nie potrafią sobie z nimi poradzić (myśleli, że będą dla nich pracować).

JB

Data: 2019-09-23 07:13:37
Autor: Runt
W dniu 2019-09-22 o 20:10, Jacek Bialy pisze:
[...]

Pajac z ciebie i tyle.

Napisałem " " bo wielu z nich żyje już na wzór zachodni i maja w nosie "tradycje".

    -- - i zapewniam cie, że do Polski to oni się nie
wybierają. (...)

A po co mają tu dobrowolnie przyjeżdżać?

PO to by PiS mógł nimi straszyć bogobojnych wyborców! ;-)))

Tacy jak oni dobrze czują się w środowisku politpoprawności, która zapewnia im bezkarność.

Znasz to z autopsji czy tylko "domniemanie"?

Rzecz w tym, że Niemcy chcą ich do nas na siłę sprowadzać,

W tym zdaniu brak logiki! POpracuj nad POjęciem "sprowadzać".

bo sami już nie potrafią sobie z nimi poradzić (myśleli, że będą dla nich pracować).

Pracują i dla nich ale wielu ma tam swoje interesy.

--
Runt

Data: 2019-09-23 02:35:27
Autor: Jacek Bialy
Kidawa-Błońska o uchodźcach
 - Napisałem " " bo wielu z nich żyje już na wzór zachodni i maja w nosie
"tradycje".

A w którym miejscu to napisałeś?  Nigdzie tego nie napisałeś, dlatego zacząłeś skakać po ścianach...   Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-09-23 14:16:09
Autor: Runt
W dniu 2019-09-23 o 11:35, pajac Jacek Bialy pisze:
  - Napisałem " " bo wielu z nich żyje już na wzór zachodni i maja w nosie
"tradycje".

A w którym miejscu to napisałeś?

Przemyj swoje zaropiałe oczy.

Nigdzie tego nie napisałeś,

Lecz się na nogi.

dlatego zacząłeś skakać po ścianach...

OPOwiedz o tym, oPOwiedz! Jak ci udają się te SKOKi.

Buuu ha-ha!

W O N !!!

--
Runt

Data: 2019-09-22 20:27:38
Autor: z
W dniu 2019-09-22 o 08:10, Runt pisze:
[...]

Czyli nikt normalny do nas muzułmanów ściągać na siłę nie będzie. ;-)

Data: 2019-09-22 12:37:15
Autor: Zenek Kapelinder
Kidawa-Błońska o uchodźcach
Nikt sciagal ich nie bedzie ale twierdzac ze sie ich sciagnie jak tylko dojdzie do wladzy zniecheca sie spora czesc potencjalnych wyborcow ktorzy mogli by glosowac na jelopozycje. Franek Dolas mowil ze kazdy szczesciu dopomoze, kazdy dzisiaj wygrac moze. Jelopozycja zmienila ta zasade i dopomaga szczesciu zeby przegrac. To co robi jelopozycja uklada sie w logiczna calosc. Chca z jakiegos powodu przegrac a wygrac ma pis, bo tak sie umowili. Przy przekretach i niegospodarnosci jakie robila poprzednia ekipa praktycznie nikogo nie wsadzili do pierdla. W porannym moczu czuje ze ktos mnie w chuja robi. Nie mam zielonego pojecia o co chodzi. Moge przypuszczac ze moze chodzic o osiedlanie Zydow w Polsce. Niedawno widzialem na youtube film z iranskiej fabryki. Tasma montazowa. Ludkowie zdejmuja z tasmy podzespol, dokrecaja cos tam i klada na tasme. Wydajnosc na oko kilkaset sztuk na zmiane. Niby nic specjalnego gdyby nie to ze byla to linia do produkcji jakiegos podzespolu do takich dronow co ostatnio rafineria zostala zaatakowana. W Iranie moga je robic od kilku lat. Moga miec ich kilkaset tysiecy. Nawet jak by polowe dalo sie zestrzelic, co jest niewykonalne, to do celow i tak doleci kilkaset tysiecy. To ze sa precyzyjne pokazal ostatni atak na rafinerie w Arabii Saudyjskiej.

Data: 2019-09-23 07:14:30
Autor: Runt
W dniu 2019-09-22 o 20:27, z pisze:
[...]

Nie wiem czy normalny czy nienormalny ale zawsze PiS-owski ludek POstaraszyć można! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-23 07:51:05
Autor: z
W dniu 2019-09-23 o 07:14, Runt pisze:
Nie wiem czy normalny czy nienormalny ale zawsze PiS-owski ludek POstaraszyć można! ;-)))

Albo przez takie zapowiedzi w Polsce stracić kilka punktów procentowych ;-)

Data: 2019-09-23 11:17:00
Autor: u2
W dniu 23.09.2019 o 07:51, z pisze:
W dniu 2019-09-23 o 07:14, Runt pisze:
Nie wiem czy normalny czy nienormalny ale zawsze PiS-owski ludek POstaraszyć można! ;-)))

Albo przez takie zapowiedzi w Polsce stracić kilka punktów procentowych ;-)

szpunt robi doskonałą robotę:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-23 02:51:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

Wyskoczy zanim POmyśli...    Buuu ha-ha!
JB

Data: 2019-09-23 14:13:49
Autor: Runt
W dniu 2019-09-23 o 11:51, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Te, filip z indyjskich konopii!  POmyśl zanim cokolwiek napiszesz.
Robisz się jak ten przychlast in ćpun u2, żadnych konkretów do tematu tylko durnowate docinki. Nie amsz nic do POwiedzenia w temacie to "zdełaj szarap!"

--
Runt

Data: 2019-09-23 14:47:23
Autor: z
Kidawa-Błońska o uchodźcach
"żadnych konkretów do tematu tylko durnowate docinki. Nie amsz nic do POwiedzenia w temacie to "zdełaj szarap!""

;-)

Data: 2019-09-23 14:57:12
Autor: Runt
W dniu 2019-09-23 o 14:47, z pisze:
"żadnych konkretów do tematu tylko durnowate docinki. Nie amsz nic do POwiedzenia w temacie to "zdełaj szarap!""

;-)

To jak będzie z odPOwiedzią na twoja smiałą tez ę?c

--
Runt

Data: 2019-09-23 14:11:02
Autor: Runt
W dniu 2019-09-23 o 07:51, z pisze:
W dniu 2019-09-23 o 07:14, Runt pisze:
Nie wiem czy normalny czy nienormalny ale zawsze PiS-owski ludek POstaraszyć można! ;-)))

Albo przez takie zapowiedzi w Polsce stracić kilka punktów procentowych ;-)

Uzasadnij swoją tezę!

--
Runt

Data: 2019-09-23 14:28:08
Autor: u2
W dniu 23.09.2019 o 14:11, Runt pisze:
[...]

:)))))))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-23 14:49:39
Autor: z
W dniu 2019-09-23 o 14:11, Runt pisze:
Albo przez takie zapowiedzi w Polsce stracić kilka punktów procentowych ;-)

Uzasadnij swoją tezę!

Na pewno chciałeś to napisać? przecież stawia Cię to w bardzo negatywnym świetle. ;-)

Data: 2019-09-23 14:58:14
Autor: Runt
W dniu 2019-09-23 o 14:49, z pisze:
[...]

O czym bełkoczesz? POtrafisz uzasadnić swoja tezę?

Jak nie to "zdiełaj szarap!"

--
Runt

Data: 2019-09-23 11:24:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

A ty w ogóle pamiętasz, co tutaj pisałeś?  Jeśli nie to przypomnę, że chciałeś straszyć pisowski ludek muzułmanami. No więc zanim zaczniesz biegać po ścianach, przez chwilę POmyśl, kto na takich strachach straci najwięcej w nadchodzących wyborach?

JB

Data: 2019-09-24 07:31:54
Autor: Runt
W dniu 2019-09-23 o 20:24, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Wystarczy, że ty pamiętasz.

Jeśli nie to przypomnę, że chciałeś straszyć pisowski ludek muzułmanami.

Nie ja straszę tylko PiS.
Bełkoczesz jak papuga wytresowana na Nowogrodzkiej

No więc zanim zaczniesz biegać po ścianach,

To u was rodzinne, n'est-ce pas?

przez chwilę POmyśl,

Myślenie jest twoją słabą stroną, pas vrai?

kto na takich strachach straci najwięcej w nadchodzących wyborach?

Mało mnie to obchodzi.

--
Runt

Data: 2019-09-24 07:48:26
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

podwójniakowi propaganda włożyła do jego mózgu że 7000zł jest większe od 1
miliona i co zrobisz skoro mózg ma zeżarty przez alzheimera :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-09-24 10:09:51
Autor: Runt
W dniu 2019-09-24 o 07:48, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

u2 to pijaczyna i cpun.

--
Runt

Data: 2019-09-19 11:24:47
Autor: Lord Donald
[...]

Porządni ludzie z Ukrainy. Bardzo miło, że do nas przyjechali, takich ludzi potrzeba w Kraju. Masz w tym problem srajdaczku? Ktoś pracuje i utrzymuje twoją porzuconą rodzinę u nas w kraju, po tym jak ty wypiłeś się dupą i pojechałeś tam do fryca gnoić rynek pracy miejscowym, tyrać za michę zupy i miejsce z zgrzybiałym baraku. Powinieneś być im wdzięczny, że pracują i płacą podatki na leczenie twoich dziadków, oraz kształcenie i finansowanie twoich dzieci. U fryca powinieneś się uczyć nawet od Arabskiego uchodźcy, ma swoją godność w odróżnieniu od ciebie. Za michę niemieckiej zupy przypierdzielać na 3 etaty nie będzie jak ty upodlona gnida. Tylko wstyd przenosisz Polakom, bo widzą nas pacząc na ciebie usłużnego wycierucha, gotowego kichy nastawić za niemiecką wdzięczność, mając w dupie kraj i swoją rodzinę. Porządny Polak dba o kraj, pracuje tutaj, nie szkodzi głosując na niemieckich złodziej POsrańców, aby przypierdzielić i zemścić się na Polakach jak ty, bo dla ciebie i takich jak ty Polskość to brzemię i nienormalność. Wstydzicie się kraju, wymyślacie sobie obywatelstwa, nie przechodzi wam przez gardło obywatelstwo polskie, nazywacie się obywatelami Europy. Szukacie w sobie germańskich korzeni, brzydzicie się słowiańskim pochodzeniem. Widzisz srajdaczku, każdy Słowianin u nas w kraju mile widziany, tak że witamy naszych przyjaciół z Ukrainy, miejsce zawsze się u nas dla nich znajdzie. A takie gnidy jak ty,jak już fryc zasadzi kopa wywalając wyeksploatowane ścierwo z powrotem do kraju, nie mają co tutaj szukać. Nie licz srajdaku, że ktoś poczuje szacunek do takiego jak ty. Tam cię fryce mają za ścierwo i wycierucha, tu podobnie w kraju za gnidę bez honoru, chociaż takim jak ty wydaje się inaczej. Przyjeżdżacie tu i wydaje wam się, że diabła za rogi złapaliście. Macie się za gości co byli tak sprytni i znaleźli sposób na polską nędzę za PO, zginając kark u fryca. Teraz patrzą na was jak na frajerów, a widzicie że po czymś takim nie macie szans wrócić. Żyć normalnie między Polakami. Wszyscy patrzą na was z góry, mają was za gnidy, szwabskie dziwki. Więc chcecie aby zracjonalizować swój wybór, aby tu rządziła dalej wasza szwabska PO, w kraju była nadal zapaść gospodarcza i nędza. Wtedy nadal będziecie czuli się za sprytnych a nie jak ostatnie gnidy frajerzy co nasrali na swój kraj wysługując się frycom. Powinno się was pozbawić praw wyborczych. Abyście nie szkodzili Polsce, każdy powinien głosować tam gdzie płaci podatki. Skoro utrzymujecie Niemcy, to niech oni pozwolą wam głosować, decydować co się dzieje z waszymi podatkami. Wara wam od naszych pieniędzy, bo w kraju nie zapłaciliście ani grosza, nie powinnyście decydować co robimy z naszymi pieniędzmi naszym krajem. Jak już nasraliście na nasz kraj, to miejcie na tyle godności aby się od nas odpierdolić, dać nam spokój. Nie macie moralnego prawa zajmować się polityką w naszym kraju.

Data: 2019-09-19 15:04:59
Autor: u2
W dniu 19.09.2019 o 11:24, Lord Donald pisze:
[...]

ano, brutuś udaje durnia większego niż jest:))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-22 02:13:47
Autor: japanizer
On Thursday, September 19, 2019 at 11:24:49 AM UTC+2, Lord Donald wrote:

> Zaraz, zaraz rząd PiS podobno przyjął MILION uchodźców, a przynajmniej tak się chwalił, a wy się boicie 7 tysięcy?
> Porządni ludzie z Ukrainy.

To ciekawe, bo niemal na każdym kroku PiSdy mówią że ludzie z Ukrainy to k.... i złodzieje, którzy zabierają pracę prawdziwym Wolakom. Skąd ten nagły zwrot o 180 stopni, PiSdo?

Data: 2019-09-22 12:32:26
Autor: u2
W dniu 22.09.2019 o 11:13, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

niemiecka japa się pieni, piękny dzień

btw widać kto używa prymitywnych wulgaryzmów, niemiecka japa robi doskonałą robotę:)))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-22 12:32:36
Autor: Trefniś

W dniu 19.09.2019 o 10:49, Bruno Brunowski pisze:

> [...]

To ciekawe, bo niemal na każdym kroku PiSdy mówią że ludzie z Ukrainy to  k.... i złodzieje, którzy zabierają pracę prawdziwym Wolakom. Skąd ten  nagły zwrot o 180 stopni, PiSdo?

Chyba króliczki ci się w głowie pierdolą.
Ukraińców kochają wszystkie partie!
A taki Isakowicz-Zalewski, za krytyczne poglądy nt. Ukrainy dostaje zakaz  wypowiedzi do prasy i TV.

--
Trefniś

Data: 2019-09-22 12:46:21
Autor: u2
W dniu 22.09.2019 o 12:32, Trefniś pisze:
[...]

to Isakowicz - Zalewskli jest z peace ? on ciągle nadaje o rzezi wołyńskiej, oskarżając współczesnych Ukraińców, a przecież rzeź wołyńska dokonana została podczas okupacji niemieckiej, czyli w świetle prawa międzynarodowego za tą rzeź odpowiadają okupanci, czyli Niemcy, którzy nawet nie kiwnęli palcem, aby przeprowadzić śledztwo i ukarać winnych

inaczej było w przypadku mordu w Katyniu, tam Niemcy zaprosili międzynarodowe komisje, nawet Polaków (Cat - Mackiewicz) bo wiedzieli, że to nie była ich bezpośrednia wina (pośrednia była, bo weszli przecież w pakt ze Związkiem Radzieckim)

--
I love love

Data: 2019-09-22 11:21:56
Autor: Jacek Bialy
Kidawa-Błońska o uchodźcach
   -- - inaczej było w przypadku mordu w Katyniu, tam Niemcy zaprosili
międzynarodowe komisje

Kiedy zaprosili?!  Dopiero wtedy, gdy dostali bęcki po Stalingradem. A wiedzieli o tym już latem 41 - zaraz kiedy tam weszli, zgłosili się do nich świadkowie.

   -- - , nawet Polaków (Cat - Mackiewicz) Nie żaden Cat, tylko Józef Mackiewicz. 'Cat' to był jego brat Stanisław.

JB

Data: 2019-09-22 20:57:41
Autor: u2
W dniu 22.09.2019 o 20:21, Jacek Bialy pisze:
Kiedy zaprosili?!  Dopiero wtedy, gdy dostali bęcki po Stalingradem. A wiedzieli o tym już latem 41 - zaraz kiedy tam weszli, zgłosili się do nich świadkowie.

bo wiedzieli, że pośrednio oni są również winni, tyle czego się nie robi, aby pogrążyć wroga, który jest winny bezpośrednio:)

--
I love love

Data: 2019-09-22 12:46:15
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co oni tam mogli o Niemcach wiedzieć? Na Wschodzie nawet Żydzi widzieli w nich wyzwolicieli - dokąd się nie przekonali, że to też bolszewicy - tyle że zamiast na kułaków, uwzięli się na Żydów.

JB

Data: 2019-09-21 09:17:50
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik u2 napisał:
[...]

Ostatnio Moraw podpisał jakie porozumienie bodaj z Bangladeszem
na import ok 760 ludków.

Data: 2019-09-21 09:38:09
Autor: Zenek Kapelinder
Kidawa-Błońska o uchodźcach
Ludki z Bangladeszu przyjada zeby pracowac. To duza roznica pomiedzy ludkami jakich chce ta pani sciagnac.

Data: 2019-09-21 09:51:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 21 września 2019 18:38:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Ludki z Bangladeszu przyjada zeby pracowac. To duza roznica pomiedzy ludkami jakich chce ta pani sciagnac.

Co wyznaje większość ludków z Bangladeszu?

Data: 2019-09-21 11:25:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 21 września 2019 18:51:52 UTC+2 użytkownik Jakub A.. Krzewicki napisał:
> [...]

Co wyznaje większość ludków z Bangladeszu?

10/10

--
Bruno

Data: 2019-09-21 12:57:21
Autor: Jacek Bialy
Kidawa-Błońska o uchodźcach
Ludki z Bangladeszu przyjada zeby pracowac. To duza roznica pomiedzy ludkami
jakich chce ta pani sciagnac.

  -- - Co wyznaje większość ludków z Bangladeszu?

To muzułmanie, ale z dziada pradziada Indianie :)

JB

Data: 2019-09-21 13:02:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 21 września 2019 21:57:22 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> Ludki z Bangladeszu przyjada zeby pracowac. To duza roznica pomiedzy ludkami
> jakich chce ta pani sciagnac.

  -- - Co wyznaje większość ludków z Bangladeszu?

To muzułmanie, ale z dziada pradziada Indianie :)

Bengalczycy, dokładniej rzecz ujmując.

Data: 2019-09-21 15:46:00
Autor: Zenek Kapelinder
Kidawa-Błońska o uchodźcach
W Polsce tez mamy rodzimych wyznawcow Allaha. Jacys grozni sa? Podkladaja bomby? Poza tym jak sie sciaga ludzi do pracy to przynajmniej cv musza napisac. Czytales cv inzynierow i lekarzy co do szwabii przybyli?

Data: 2019-09-21 17:32:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 22 września 2019 00:46:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
W Polsce tez mamy rodzimych wyznawcow Allaha. Jacys grozni sa? Podkladaja bomby? Poza tym jak sie sciaga ludzi do pracy to przynajmniej cv musza napisac. > Czytales cv inzynierow i lekarzy co do szwabii przybyli?

Tacy też przyjechali, ale większość innych uchodźców to osoby o niskich
kompetencjach. A jeśli któryś jest inżynierem czy lekarzem, to z reguły
zamieszany w tamtejsze oszołomstwo polityczne sponsorowane najczęściej przez
Saudi Arabię. Ale ale... podejrzewam, że to się może tyczyć również
Bangladeszu. Wprawdzie wśród Bengalczyków wahabitów raczej nie ma, wszakże
zdarzają się fundamentaliści Deobandi - specialité de la maison muzułmańskiej
części Indosfery, a to niemal jeden czort.

Przy okazji. Co do Polaków pochodzenia tatarskiego, o których zahaczyłeś,
a ich społeczność jak złamany szeląg, to zdecydowanie nie ma takich, którym
coś by odbiło w stronę radykalnie "anty-giaurowską", a nawet gdyby, to by
wiedzieli, jak takiego delikwenta do porządku doprowadzić. Dla nich dżihadem
jest walka za Polskę, która tradycyjnie jest zaliczana do Domu Islamu, choć
wahabici, salafici etc. menażeria chłystków z kozimi brodami chciałaby "wiedzieć lepiej".

Wśród Bengalczyków to jest oczywiście nawet jedna społeczność, która się mi
bardzo podoba, nazywają się Baulowie. Są to bardzo tradycyjni jogini, według
ich własnych poglądów żyją zgodnie z zasadami zarówno Buddy, jak i Mahometa.
Znani są jako wysokiej klasy artyści muzycy oraz doskonali kochankowie znający
arkana seksu tantrycznego, żyjący w wolnych związkach "małżeństw czasowych",
co jest uważane przez nich za jedyny rozsądny sposób na nie łamanie zakazu
zdrady małżeńskiej obecnego zarówno w buddyzmie, jak w islamie. Co ciekawe,
stosują wyłącznie naturalne metody antykoncepcji z niemal 100% skutecznością,
zaś zachodni naśladowcy takiej seksualności upowszechnili ją pod nazwą Karezza.
Tylko że Baulowie żyją na głębokiej bengalskiej prowincji wśród natury, rzadko
podejmują jakieś nowoczesne kariery zawodowe, a jeszcze rzadziej wyjeżdżają
z kraju. Migruje o wiele bardziej pośledni element.

Data: 2019-09-22 09:06:35
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 02:32 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

Znani są jako wysokiej klasy artyści muzycy oraz doskonali kochankowie  znający
arkana seksu tantrycznego

Nie ryzykowałbym takich stwierdzeń opartych na frazesach.
Seks tantryczny to taki fetysz dla zblazowanych panien i społeczeństw  znudzonych tzw. kulturą zachodu.
Nie wiem, czy próbowałeś choć pokrótce zaznajomić się z tą tematyką poza  stereotypami.

Seks tantryczny jest reklamowany jako droga do fantastycznych i  wspaniałych doznań erotycznych, zwłaszcza dla kobiet doświadczonych  brutalnością, gwałtem, wstydem itd.
Jest "importowany" z Indii, ojczyzny Kamasutry, co niektórym wydaje się  dobrą rekomendacją.
Ale Indie są też krajem wszechobecnej przemocy seksualnej, czemu trudno  zaprzeczyć.
Żartobliwie, ale nie bez racji mawia się, że w Indiach krowa ma więcej  praw niż kobieta.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/1740144,1,sytuacja-kobiet-w-indiach-wciaz-sie-pogarsza.read

A jak wygląda polski import seksu tantrycznego?
Bardzo znana szkoła Tantry Serca z Indii w Polsce:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/tantra-serca-orgie-bicie-sposobem-sekty-na-duchowe-wyzwolenie/vrl3dpe

Czyli leczenie gwałtu gwałtem.

Znacznie bardziej wolę nasze rodzime, europejskie traktowanie seksualności.

Nawiasem - Maja Ostaszewska jest buddystką, dla niej tantry nieobce.
Jej ojciec Jacek to muzyk - lider grupy Osjan.
Mimo, że z zespołem współpracowało wielu ciekawych muzyków - dla mnie,  szczerze mówiąc, ślepy zaułek.

--
Trefniś

Kidawa-Błońska o uchodźcach