Kidawa-Błońska o uchodźcach

Data: 2019-09-21 09:17:50
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
Kidawa-Błońska o uchodźcach
użytkownik u2 napisał:
skąd się biorą takie wariatki ?

https://twitter.com/pikus_pol/status/1168897109837455362

Pani Premier Małgorzata Kidawa-Błońska o uchodźcach:
- ... jeżeli będę rządziła to na pewno 7 tysięcy osób rozlokuję w naszym kraju.
Wypowiedź z dnia 22.05.2017

Ostatnio Moraw podpisał jakie porozumienie bodaj z Bangladeszem
na import ok 760 ludków.

Data: 2019-09-21 09:38:09
Autor: Zenek Kapelinder
Kidawa-Błońska o uchodźcach
Ludki z Bangladeszu przyjada zeby pracowac. To duza roznica pomiedzy ludkami jakich chce ta pani sciagnac.

Data: 2019-09-21 09:51:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 21 września 2019 18:38:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Ludki z Bangladeszu przyjada zeby pracowac. To duza roznica pomiedzy ludkami jakich chce ta pani sciagnac.

Co wyznaje większość ludków z Bangladeszu?

Data: 2019-09-21 11:25:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 21 września 2019 18:51:52 UTC+2 użytkownik Jakub A.. Krzewicki napisał:
> [...]

Co wyznaje większość ludków z Bangladeszu?

10/10

--
Bruno

Data: 2019-09-21 12:57:21
Autor: Jacek Bialy
Kidawa-Błońska o uchodźcach
Ludki z Bangladeszu przyjada zeby pracowac. To duza roznica pomiedzy ludkami
jakich chce ta pani sciagnac.

  -- - Co wyznaje większość ludków z Bangladeszu?

To muzułmanie, ale z dziada pradziada Indianie :)

JB

Data: 2019-09-21 13:02:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 21 września 2019 21:57:22 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> Ludki z Bangladeszu przyjada zeby pracowac. To duza roznica pomiedzy ludkami
> jakich chce ta pani sciagnac.

  -- - Co wyznaje większość ludków z Bangladeszu?

To muzułmanie, ale z dziada pradziada Indianie :)

Bengalczycy, dokładniej rzecz ujmując.

Data: 2019-09-21 15:46:00
Autor: Zenek Kapelinder
Kidawa-Błońska o uchodźcach
W Polsce tez mamy rodzimych wyznawcow Allaha. Jacys grozni sa? Podkladaja bomby? Poza tym jak sie sciaga ludzi do pracy to przynajmniej cv musza napisac. Czytales cv inzynierow i lekarzy co do szwabii przybyli?

Data: 2019-09-21 17:32:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 22 września 2019 00:46:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
W Polsce tez mamy rodzimych wyznawcow Allaha. Jacys grozni sa? Podkladaja bomby? Poza tym jak sie sciaga ludzi do pracy to przynajmniej cv musza napisac. > Czytales cv inzynierow i lekarzy co do szwabii przybyli?

Tacy też przyjechali, ale większość innych uchodźców to osoby o niskich
kompetencjach. A jeśli któryś jest inżynierem czy lekarzem, to z reguły
zamieszany w tamtejsze oszołomstwo polityczne sponsorowane najczęściej przez
Saudi Arabię. Ale ale... podejrzewam, że to się może tyczyć również
Bangladeszu. Wprawdzie wśród Bengalczyków wahabitów raczej nie ma, wszakże
zdarzają się fundamentaliści Deobandi - specialité de la maison muzułmańskiej
części Indosfery, a to niemal jeden czort.

Przy okazji. Co do Polaków pochodzenia tatarskiego, o których zahaczyłeś,
a ich społeczność jak złamany szeląg, to zdecydowanie nie ma takich, którym
coś by odbiło w stronę radykalnie "anty-giaurowską", a nawet gdyby, to by
wiedzieli, jak takiego delikwenta do porządku doprowadzić. Dla nich dżihadem
jest walka za Polskę, która tradycyjnie jest zaliczana do Domu Islamu, choć
wahabici, salafici etc. menażeria chłystków z kozimi brodami chciałaby "wiedzieć lepiej".

Wśród Bengalczyków to jest oczywiście nawet jedna społeczność, która się mi
bardzo podoba, nazywają się Baulowie. Są to bardzo tradycyjni jogini, według
ich własnych poglądów żyją zgodnie z zasadami zarówno Buddy, jak i Mahometa.
Znani są jako wysokiej klasy artyści muzycy oraz doskonali kochankowie znający
arkana seksu tantrycznego, żyjący w wolnych związkach "małżeństw czasowych",
co jest uważane przez nich za jedyny rozsądny sposób na nie łamanie zakazu
zdrady małżeńskiej obecnego zarówno w buddyzmie, jak w islamie. Co ciekawe,
stosują wyłącznie naturalne metody antykoncepcji z niemal 100% skutecznością,
zaś zachodni naśladowcy takiej seksualności upowszechnili ją pod nazwą Karezza.
Tylko że Baulowie żyją na głębokiej bengalskiej prowincji wśród natury, rzadko
podejmują jakieś nowoczesne kariery zawodowe, a jeszcze rzadziej wyjeżdżają
z kraju. Migruje o wiele bardziej pośledni element.

Data: 2019-09-22 09:06:35
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 02:32 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

Znani są jako wysokiej klasy artyści muzycy oraz doskonali kochankowie  znający
arkana seksu tantrycznego

Nie ryzykowałbym takich stwierdzeń opartych na frazesach.
Seks tantryczny to taki fetysz dla zblazowanych panien i społeczeństw  znudzonych tzw. kulturą zachodu.
Nie wiem, czy próbowałeś choć pokrótce zaznajomić się z tą tematyką poza  stereotypami.

Seks tantryczny jest reklamowany jako droga do fantastycznych i  wspaniałych doznań erotycznych, zwłaszcza dla kobiet doświadczonych  brutalnością, gwałtem, wstydem itd.
Jest "importowany" z Indii, ojczyzny Kamasutry, co niektórym wydaje się  dobrą rekomendacją.
Ale Indie są też krajem wszechobecnej przemocy seksualnej, czemu trudno  zaprzeczyć.
Żartobliwie, ale nie bez racji mawia się, że w Indiach krowa ma więcej  praw niż kobieta.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/1740144,1,sytuacja-kobiet-w-indiach-wciaz-sie-pogarsza.read

A jak wygląda polski import seksu tantrycznego?
Bardzo znana szkoła Tantry Serca z Indii w Polsce:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/tantra-serca-orgie-bicie-sposobem-sekty-na-duchowe-wyzwolenie/vrl3dpe

Czyli leczenie gwałtu gwałtem.

Znacznie bardziej wolę nasze rodzime, europejskie traktowanie seksualności.

Nawiasem - Maja Ostaszewska jest buddystką, dla niej tantry nieobce.
Jej ojciec Jacek to muzyk - lider grupy Osjan.
Mimo, że z zespołem współpracowało wielu ciekawych muzyków - dla mnie,  szczerze mówiąc, ślepy zaułek.

--
Trefniś

Kidawa-Błońska o uchodźcach