Kidawa i Jachira - dwie twarze Koalicji Obywatelskiej

Data: 2019-09-28 08:34:56
Autor: Jacek Bialy
Kidawa i Jachira - dwie twarze Koalicji Obywatelskiej
Jak wiadomo w MO, był zawsze dobry milicjant i zły milicjant, i obaj mieli do odegrania swoje role. Podobnie mamy dzisiaj w KO: Klaudia Jachira i Małgorzata Kidawa-Błońska to dwie twarze tej samej koalicji.

Milicja Obywatelska - lista numer 5

Data: 2019-09-28 08:38:25
Autor: Konrad Kujau
użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

toć to uroda ż.
https://www.wprost.pl/_thumb/b5/6d/34426797312903adcd9c3320ec91.jpeg

Data: 2019-09-29 09:00:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 28 września 2019 17:38:27 UTC+2 użytkownik Konrad Kujau napisał:
> [...]
> Jak wiadomo w MO, był zawsze dobry milicjant i zły milicjant, i obaj mieli do odegrania swoje role. Podobnie mamy dzisiaj w KO: Klaudia Jachira i Małgorzata Kidawa-Błońska to dwie twarze tej samej koalicji.

Ale apetyczna, trzeba przyznać ;)

Data: 2019-09-29 09:58:58
Autor: Konrad Kujau
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> https://www.wprost.pl/_thumb/b5/6d/34426797312903adcd9c3320ec91.jpeg

Ale apetyczna, trzeba przyznać ;)

cyt.
Ciesz się Klaudio, że Cię Konrad Materna nie przehandlował

Data: 2019-09-29 19:17:39
Autor: u2
W dniu 29.09.2019 o 18:58, Konrad Kujau pisze:
[...]

Ciesz się Klaudio, że Cię Konrad M. nie przehandlował

całkowicie nieapetyczna, widać nawet handlarz żywym towarem jej nie chciał:)

--
I love love

Data: 2019-09-29 12:45:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 29 września 2019 19:17:40 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Ciesz się Klaudio, że Cię Konrad M. nie przehandlował
> całkowicie nieapetyczna, widać nawet handlarz żywym towarem jej nie chciał:)

Nie lubisz zadziornych?

Data: 2019-09-29 22:12:52
Autor: u2
W dniu 29.09.2019 o 21:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
całkowicie nieapetyczna, widać nawet handlarz żywym towarem jej nie chciał:)
Nie lubisz zadziornych?

nie o to chodzi, typ urody ż, nie w moim guście:)

--
I love love

Data: 2019-09-29 18:58:58
Autor: Zenek Kapelinder
Kidawa i Jachira - dwie twarze Koalicji Obywatelskiej
To mowisz ze Eskimoska. I ze ta Eskimoska z placformy gra na przegrana placformy. I moze do tego placforma nie reaguje zeby ja wyrzucic i jeszcze sie cieszy.

Data: 2019-09-30 00:04:43
Autor: Jacek Bialy
Kidawa i Jachira - dwie twarze Koalicji Obywatelskiej
   -- - To mowisz ze Eskimoska. I ze ta Eskimoska z placformy gra na przegrana placformy.

Ty Zenuś nie wiesz, jakim narkotykiem jest ława poselska (patrz - Kukiz). Zapewniam cię, że tam nikt nie gra na własną przegraną, a już szczególnie kandydaci z drugich i trzecich miejsc, którzy teraz walczą o życie.

    -- - I moze do tego placforma nie reaguje zeby ja wyrzucic i jeszcze sie cieszy.

Platforma się cieszy, ponieważ nienawiść zalała im resztki szarych komórek. Uważają się za elitę, której 'cnót' przeciwieństwem jest Jarosław Kaczyński, dlatego go wprost nie cierpią. Im naprawdę się wydaje, że większość myśli jak oni, że PiS rządzi przez przypadek i ktoś taki jak Jachira może to odwrócić.

JB

Data: 2019-09-30 12:18:07
Autor: u2
W dniu 30.09.2019 o 09:04, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

ano, Mucha była za słaba, paczaj piosenka nie pacz kiedym odjadem śpiewana z mównicy sejmowej, tera dopiero cyrk się zacznie, niewątpliwie szmira się dostanie się do sejmu z warszafki, bo stamtąd dostać się najłatwiej i znowu będzie cyrk na wiejskiej:)

--
I love love

Data: 2019-09-30 15:48:07
Autor: Runt
W dniu 2019-09-30 o 09:04, pajac Jacek Bialy pisze:
To mowisz ze Eskimoska. I ze ta Eskimoska z placformy gra na przegrana placformy.
Ty Zenuś nie wiesz, jakim narkotykiem jest ława poselska (patrz - Kukiz).
Albo PE - cała wierchuszka PiS uciekła do Brukseli. zenuś to bęwcwał.
Zapewniam cię, że tam nikt nie gra na własną przegraną, a już szczególnie kandydaci z drugich i trzecich miejsc, którzy teraz walczą o życie.
Czyli cała lista #2.
I moze do tego placforma nie reaguje zeby ja wyrzucic i jeszcze sie cieszy.
Platforma się cieszy, ponieważ nienawiść
Białe róże to symbol nienawiści - (c) prezes PiS.
zalała im resztki szarych komórek.
Tobie wlano ośle szczyny do łba.
Uważają się za elitę,
Nie uważają się ale są! PiS to wieśniaki!;-))
której 'cnót' przeciwieństwem jest Jarosław Kaczyński,
Buuuhahahhahahhahhahahahhahahahahahhahahhahahahhahahaaa!
dlatego go wprost nie cierpią.
Ale cały naród go kocha! ;p-)))
Im naprawdę się wydaje, że większość myśli jak oni,
To, że tobie się tak wydaje nie wydaje się każdemu.
że PiS rządzi przez przypadek
Oczywiście.Głosowało na nich 19% społeczeństwa.
i ktoś taki jak Jachira może to odwrócić.
Cos ty uczepił się tej Jachiry? Miedze ci przeoraała czy co?--
Runt

Data: 2019-09-30 07:34:33
Autor: Jacek Bialy
Kidawa i Jachira - dwie twarze Koalicji Obywatelskiej

Na drzewo Runt!

-- -- -- -- -

Data: 2019-09-30 16:41:53
Autor: Runt
Kidawa i Jachira - dwie twarze Koalicji Obywatelskiej
W dniu 2019-09-30 o 16:34, Jacek Bialy pisze:

Na drzewo Runt!

C I E N I A S !!! ;-)))

-- -- -- -- -

Data: 2019-09-29 12:57:51
Autor: Zenek Kapelinder
Kidawa i Jachira - dwie twarze Koalicji Obywatelskiej
Data: 2019-09-29 18:28:54
Autor: u2
W dniu 29.09.2019 o 18:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

picuś glancuś:)

--
I love love

Data: 2019-09-29 08:26:48
Autor: Runt
W dniu 2019-09-28 o 17:34, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

"Komuniści i Złodzieje" - lista nr 2

--
Runt

Kidawa i Jachira - dwie twarze Koalicji Obywatelskiej