Kidawa rozwiązała worek z obietnicami

Data: 2020-02-29 14:26:28
Autor: boukun
Kidawa rozwiązała worek z obietnicami
https://www.money.pl/emerytury/wybory-prezydenckie-2020-gospodarcze-plany-malgorzaty-kidawy-blonskiej-nic-co-dane-nie-bedzie-zabrane-i-emerytura-bez-podatku-6483882424920193a.html

ludziki, mózgów zamiast TV, używać
24 min. temu

to maluteńki pikuś,w porównaniu z przysięganiem Tuska,że podatków nie
podniesie,a potem 27 razy je podnosił, albo w porównaniu z
Kidawą-Błońską,która 5 razy przeciw chorym na raka głosowała,a teraz naPiS
ujada,a ciemny lud to łyka

Data: 2020-02-29 05:32:04
Autor: mrbluesky.pl
[...]

-- -
Nie obrazaj Ludu, lykajom wyglodzone ideowo lemingi karmione Gazetom WychodKOwom ;)

Data: 2020-02-29 05:34:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 14:32:05 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail..com napisał:
[...]

A myślisz, że ta gazetka bardziej manipuluje lemingami niż prasa prorządowa moherem? Nieuczciwość zawsze pozostaje nieuczciwością, nieważne po której stronie.

Data: 2020-02-29 05:44:54
Autor: mrbluesky.pl
[...]

A jaka jest ta prasa prorzondowa? Jakis tytul? Choc jeden? ;P
I co myslem to moje, ty myslisz o nieuczciwosci, widac masz do tego ideowe POwody osobiste, z zaprzanstwa kulturze rodzimej ;) "Nieuczciwość zawsze pozostaje nieuczciwością" nieważne ze twoja.

Data: 2020-02-29 12:03:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 14:44:55 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail..com napisał:
> Nie obrazaj Ludu, lykajom wyglodzone ideowo lemingi karmione Gazetom WychodKOwom ;) A myślisz, że ta gazetka bardziej manipuluje lemingami niż prasa prorządowa moherem? Nieuczciwość zawsze pozostaje nieuczciwością, nieważne po której stronie.
-- -
[...]

Jest tego pełno: W Sieci, Do Rzeczy, Gazeta Polska, a i o TV Kurak nie zapominajmy, która już dawno prześcignęła tefałeny w kulturze manipulacyjnej.
Co do zaprzaństwa, to takiego u siebie nie dostrzegam, jestem bardzo propolski, ale w wersji młodopolsko-piłsudczykowsko-skamandrycko-sanacyjnej ;)

Data: 2020-02-29 21:12:14
Autor: u2
W dniu 29.02.2020 o 21:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jest tego pełno: W Sieci, Do Rzeczy, Gazeta Polska, a i o TV Kurak nie zapominajmy, która już dawno prześcignęła tefałeny w kulturze manipulacyjnej.

to nie manipulacja, to prostowanie "subtelnych" kłamstw GW  i TVN, trochę jak młócka cepem żydoskich "jelyt", ale skutecznie, wiadomo brat Jaro Kurskiego prowadzi:)

Data: 2020-02-29 12:16:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 21:13:09 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

to nie manipulacja, to prostowanie "subtelnych" kłamstw GW  i TVN, trochę jak młócka cepem żydoskich "jelyt", ale skutecznie, wiadomo brat Jaro Kurskiego prowadzi:)

Nie widzisz tego, że dwaj bracia robią Polakom wodę z mózgu a jak się spotykają w gronie rodzinnym, to się zaśmiewają z "ciemnego luda" w kułak? Dobrze Ci z tym? A to dobrze ci tak!

Data: 2020-02-29 21:24:09
Autor: u2
W dniu 29.02.2020 o 21:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

no nie Jaro Kurskiego pobili Wietnamczycy, wiadomo trenują Vo Vi Nam Viet Vo Dao

ale Jackie tak łatwo by się na dał jak braciak:)

poza tym w końcu pełomafia zaczęła się udzielać w TV Kurski, więc to nie Jackie jest winny robienia sieczki, tylko totalniacka jełopozycja

Data: 2020-02-29 14:43:03
Autor: A. Filip
Kidawa z obietnic DOTRZYMA?]
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
[...]

Ależ nieuczciwość (niesłowność) europejska musi być lepsza (dalej idąca)
od polskiej! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-29 05:46:28
Autor: mrbluesky.pl
Kidawa z Tusków rozwiązała worek z obietnicami. Co obieca Duda z Kaczyńskich?! [Kto więcej obietnic DOTRZYMA?]
Ależ nieuczciwość (niesłowność) europejska musi być lepsza (dalej idąca) od polskiej! ;-) -- -
POlskiej!!!
Bo im wiecej za niom placom! ;P

Data: 2020-02-29 17:37:11
Autor: Runt
W dniu 2020-02-29 o 14:46, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Ależ nieuczciwość (niesłowność) europejska musi być lepsza (dalej idąca)
od polskiej! ;-)
-- -
POlskiej!!!
Bo im wiecej za niom placom! ;P

Więcej niż za Bansaiową? ;-)))

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-29 06:00:43
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik boukun napisał:
https://www.money.pl/emerytury/wybory-prezydenckie-2020-gospodarcze-plany-malgorzaty-kidawy-blonskiej-nic-co-dane-nie-bedzie-zabrane-i-emerytura-bez-podatku-6483882424920193a.html

2013r zresztą sam to wklejałeś na grupie. Ale teraz uwaga!
Kidawka obiecuje zniesienie podatku!

cyt.
"Rzeczpospolita" nie pozostawia złudzeń. Emerytury wypłacane przez ZUS są
coraz niższe. Nowy sposób wyliczenia świadczeń obniżył wypłaty średnio o 40
procent. Gazeta przeanalizowała wysokość świadczeń w ostatnich latach i
stwierdziła, że po zmianie sposobu ich wyliczania są one niższe.

    W 2010 roku przyznawana wtedy ,,stara" emerytura wynosiła 2490 zł, a
,,nowa" 1711, rok później już 2660 i 1694. W ubiegłym roku odpowiednio: 2760
i 1728 zł. Nowe świadczenie, wynosi zaledwie 62 proc. starej emerytury. I
nie chodzi tu o margines. Liczba osób, którym ZUS wylicza świadczenia,
stale rośnie. W ubiegłym roku spośród 120 tys. osób, które uzyskały prawo
do emerytury, prawie 82 tys. przeszło na nią według nowych zasad. Rok
wcześniej było ich 66 tys.

- czytamy w gazecie.

2019r.
Co robi PIS? Ano zabiera 15% składek.
cyt.
rząd zamierza sfinansować przedwyborcze obietnice Jarosława Kaczyńskiego. Zabierze 15 proc. oszczędności zgromadzonych w OFE.

Niefajnie. Tusek owszem skubnął OFE, ale PIS skubnął wincyj skubiąc 15% składek.
Więc możemy się sprzeczać co do poziomu chujni za peło i za pisu.

Data: 2020-02-29 17:25:05
Autor: Runt
W dniu 2020-02-29 o 14:26, boukun pisze:
https://www.money.pl/emerytury/wybory-prezydenckie-2020-gospodarcze-plany-malgorzaty-kidawy-blonskiej-nic-co-dane-nie-bedzie-zabrane-i-emerytura-bez-podatku-6483882424920193a.html

Lucek, prezydent nie jest od podatków. Jest od 5G ;-)))