Kidawa rozwiązała worek z obietnicami

Data: 2020-02-29 05:32:04
Autor: mrbluesky.pl
Kidawa rozwiązała worek z obietnicami
https://www.money.pl/emerytury/wybory-prezydenckie-2020-gospodarcze-plany-malgorzaty-kidawy-blonskiej-nic-co-dane-nie-bedzie-zabrane-i-emerytura-bez-podatku-6483882424920193a.html ludziki, mózgów zamiast TV, używać 24 min. temu to maluteńki pikuś,w porównaniu z przysięganiem Tuska,że podatków nie podniesie,a potem 27 razy je podnosił, albo w porównaniu z Kidawą-Błońską,która 5 razy przeciw chorym na raka głosowała,a teraz naPiS ujada,a ciemny lud to łyka

-- -
Nie obrazaj Ludu, lykajom wyglodzone ideowo lemingi karmione Gazetom WychodKOwom ;)

Data: 2020-02-29 05:34:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 14:32:05 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail..com napisał:
[...]

A myślisz, że ta gazetka bardziej manipuluje lemingami niż prasa prorządowa moherem? Nieuczciwość zawsze pozostaje nieuczciwością, nieważne po której stronie.

Data: 2020-02-29 05:44:54
Autor: mrbluesky.pl
[...]

A jaka jest ta prasa prorzondowa? Jakis tytul? Choc jeden? ;P
I co myslem to moje, ty myslisz o nieuczciwosci, widac masz do tego ideowe POwody osobiste, z zaprzanstwa kulturze rodzimej ;) "Nieuczciwość zawsze pozostaje nieuczciwością" nieważne ze twoja.

Data: 2020-02-29 12:03:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 14:44:55 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail..com napisał:
> Nie obrazaj Ludu, lykajom wyglodzone ideowo lemingi karmione Gazetom WychodKOwom ;) A myślisz, że ta gazetka bardziej manipuluje lemingami niż prasa prorządowa moherem? Nieuczciwość zawsze pozostaje nieuczciwością, nieważne po której stronie.
-- -
[...]

Jest tego pełno: W Sieci, Do Rzeczy, Gazeta Polska, a i o TV Kurak nie zapominajmy, która już dawno prześcignęła tefałeny w kulturze manipulacyjnej.
Co do zaprzaństwa, to takiego u siebie nie dostrzegam, jestem bardzo propolski, ale w wersji młodopolsko-piłsudczykowsko-skamandrycko-sanacyjnej ;)

Data: 2020-02-29 21:12:14
Autor: u2
W dniu 29.02.2020 o 21:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jest tego pełno: W Sieci, Do Rzeczy, Gazeta Polska, a i o TV Kurak nie zapominajmy, która już dawno prześcignęła tefałeny w kulturze manipulacyjnej.

to nie manipulacja, to prostowanie "subtelnych" kłamstw GW  i TVN, trochę jak młócka cepem żydoskich "jelyt", ale skutecznie, wiadomo brat Jaro Kurskiego prowadzi:)

Data: 2020-02-29 12:16:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 lutego 2020 21:13:09 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

to nie manipulacja, to prostowanie "subtelnych" kłamstw GW  i TVN, trochę jak młócka cepem żydoskich "jelyt", ale skutecznie, wiadomo brat Jaro Kurskiego prowadzi:)

Nie widzisz tego, że dwaj bracia robią Polakom wodę z mózgu a jak się spotykają w gronie rodzinnym, to się zaśmiewają z "ciemnego luda" w kułak? Dobrze Ci z tym? A to dobrze ci tak!

Data: 2020-02-29 21:24:09
Autor: u2
W dniu 29.02.2020 o 21:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

no nie Jaro Kurskiego pobili Wietnamczycy, wiadomo trenują Vo Vi Nam Viet Vo Dao

ale Jackie tak łatwo by się na dał jak braciak:)

poza tym w końcu pełomafia zaczęła się udzielać w TV Kurski, więc to nie Jackie jest winny robienia sieczki, tylko totalniacka jełopozycja

Data: 2020-02-29 14:43:03
Autor: A. Filip
Kidawa z obietnic DOTRZYMA?]
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
[...]

Ależ nieuczciwość (niesłowność) europejska musi być lepsza (dalej idąca)
od polskiej! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-29 05:46:28
Autor: mrbluesky.pl
Kidawa z Tusków rozwiązała worek z obietnicami. Co obieca Duda z Kaczyńskich?! [Kto więcej obietnic DOTRZYMA?]
Ależ nieuczciwość (niesłowność) europejska musi być lepsza (dalej idąca) od polskiej! ;-) -- -
POlskiej!!!
Bo im wiecej za niom placom! ;P

Data: 2020-02-29 17:37:11
Autor: Runt
W dniu 2020-02-29 o 14:46, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Ależ nieuczciwość (niesłowność) europejska musi być lepsza (dalej idąca)
od polskiej! ;-)
-- -
POlskiej!!!
Bo im wiecej za niom placom! ;P

Więcej niż za Bansaiową? ;-)))

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Kidawa rozwiązała worek z obietnicami