Kieckowy bandzior "dyscyplinował" ministrantów.

Data: 2010-03-23 21:42:10
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kieckowy bandzior "dyscyplinował" ministrantów.
Mieszkańcy Kotlisk koło Lwówka Śląskiego twierdzą, że proboszcz stosował przemoc wobec swoich ministrantów. Zawiadomili już policję, prokuraturę i biskupa.
Dzieci przerwały milczenie po marcowym spotkaniu z proboszczem. Wtedy to ksiądz miał brutalnie pchnąć dwoje z nich. Rodzice zapytali swoje pociechy o pochodzenie siniaków. Postanowili interweniować. Zawieźli dzieci do lekarza, żeby mieć dowód karygodnego zachowania duchownego. Jeden z chłopców wciąż miał odbite na barkach ręce księdza.

Ksiądz "dyscyplinował" ministrantów - zobacz materiał "Prosto z Polski":

Wyniki obdukcji potwierdziły obawy rodziców - dzieci zostały pobite. Sprawa trafiła do prokuratora. - Postanowiłem zlecić wszczęcie postępowania w kierunku przestępstwa znęcania, a ono jest ścigane z urzędu - mówi Jerzy Szkapiak, prokurator rejonowy w Lwówku Śląskim.

Wynik śledztwa będzie ważny dla zwierzchników księdza. On sam uważa, że cała historia jest zmyślona. - Dzieci nie biję, masę lat już pracuję. Studiowałem pedagogikę i psychologię, więc dzieci nie wyprowadzają mnie z równowagi - tłumaczy ksiądz J.

Takie rzeczy zdarzały się podobno od kilku lat. Dzieci nie wiedziały, że powinny poprosić o pomoc dorosłych. - Nasze dzieci się nie skarżyły. Były zastraszone, więc nic nam nie mówiły - mówi Renata Wójcik, mama jednego z chłopców.

Metody, jakie miał stosować duchowny wobec podopiecznych, to bicie, szarpanie za uszy, uderzanie dłońmi chłopców o ławkę, duszenie. - Jeden z chłopców, który idzie do komunii mówił, że jak go proboszcz złapał za szyję, to aż mu oczy wyszły na wierzch - relacjonuje Irena Czyżniewska.

http://wiadomosci.onet.pl/2145766,11,okrutne_metody_dyscyplinowania_ministrantow,item.html

Artur Borubar

--

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 274 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-24 16:31:58
Autor: cyc
Kieckowy bandzior "dyscyplinował" ministrantów.

Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w

On sam uważa, że cała historia jest zmyślona. - Dzieci nie biję, masę lat już pracuję. Studiowałem pedagogikę i psychologię,

...........i umiejetnosc bezczelnego klamania !.

Gdyby taka sytuacja spotkala mojego wnuka , ktory jest ministrantem , to ksiadz oberwalby odemnie po pysku i zaliczyl siarczystego kopa prosto w tlusty zadek !.To jedyna droga "pozyskania " w Polsce sprawiedliwosci w rozliczeniu z ksiedzem .

Artur Borubar

cyc

Kieckowy bandzior "dyscyplinował" ministrantów.