Kieckowy bandzior "dyscyplinował" ministrantów.

Data: 2010-03-24 16:31:58
Autor: cyc
Kieckowy bandzior "dyscyplinował" ministrantów.

Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w

On sam uważa, że cała historia jest zmyślona. - Dzieci nie biję, masę lat już pracuję. Studiowałem pedagogikę i psychologię,

...........i umiejetnosc bezczelnego klamania !.

Gdyby taka sytuacja spotkala mojego wnuka , ktory jest ministrantem , to ksiadz oberwalby odemnie po pysku i zaliczyl siarczystego kopa prosto w tlusty zadek !.To jedyna droga "pozyskania " w Polsce sprawiedliwosci w rozliczeniu z ksiedzem .

Artur Borubar

cyc

Kieckowy bandzior "dyscyplinował" ministrantów.