Kiedy?

Data: 2012-04-21 07:02:52
Autor: stevep
Kiedy?
# Z opóźnieniem dochodzą do nas informacje o przenikliwości Antoniego  Macierewicza. 2 lutego w Montrealu polityk PiS mówił do Polonii : - To  rosyjski polityk wydał rozkaz, żeby w Smoleńsku tupolew schodził do  lądowania, by zamordować prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Musimy dojść do  tego polityka, by postawić go przed Trybunałem Sprawiedliwości i skazać.

  Spotkanie odbyło się 2 lutego w Towarzystwie Białego Orła. Oprócz szefa  zespołu PiS ds. katastrofy smoleńskiej, lansujących tezę zamachu ekspertów  tego gremium dr Wiesława Biniendy i dr Kazimierza Nowaczyka (pierwszy jest  specjalistą od wytrzymałości materiałów kompozytowych; drugi nie jest  nawet inżynierem, zajmował się fotoluminescencją, a obecnie jest  administratorem sieci komputerowej) wzięło udział ok. setki Polonusów.

  Pod koniec spotkania Macierewicz mówił tak: - Wiemy, że ogromną rolę w  tym całym dramacie odgrywał generał siedzący w Moskwie w dowództwie  transportowego lotnictwa Rosji o kryptonimie "Logika", który wydał rozkaz,  żeby ten samolot schodził do lądowania. Wiemy to na pewno, znamy jego  nazwisko. Jak państwo się domyślacie, w Rosji generałowie tego typu  rozkazów, o takiej wadze, sami nie wymyślają, sami ich nie podejmują.  Musiał być polityk, który dał mu takie polecenie. My do tego polityka  musimy dojść i musimy mu udowodnić odpowiedzialność za to, co się stało.  Jest to niezbędne, żeby tego polityka postawić przed Trybunałem  Sprawiedliwości i skazać. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpjbn

--
stevep

Data: 2012-04-21 08:15:29
Autor: Tymon
Kiedy?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wc3my2v150oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ten rozkaz wydano przez telefon satelitarny bezposrednio samemu prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu.

BomBel

Data: 2012-04-21 10:23:38
Autor: pluton
Kiedy?

Ten rozkaz wydano przez telefon satelitarny bezposrednio samemu
prezydentowi
Lechowi Kaczyńskiemu.

Moje najnowsze badania pokazują, że Jarosław nie wydawał Lechowi żadnych
poleceń, a jedynie jeszcze raz zalecil mu czujnosc.
Oto fragment stenogramu z rozmowy:

J: "Pamietaj, ze ten zdrajca bedzie chcial odpalic bombe tuz przed
ladowaniem. Trzymaj swoja bombe w pogotowiu, najlepiej juz ja
naszykuj."
L: "Dobra, wiem. Nie martw sie, mam go na oku. Na pewno zdaze odpalic
pierwszy, zalatwie tego gnoja."

Nullification

Data: 2012-04-21 17:08:48
Autor: matusm
Kiedy?

[...]

Robia co chca,mozna nawet zestrzelic samolot a nik sie nie upomni o zabitych bo nadal działa ruskie KGB w Polsce,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Kiedy?