Kiedy Budapeszt w Polsce?

Data: 2012-01-02 06:09:19
Autor: stevep
Kiedy Budapeszt w Polsce?
# 1 stycznia na Węgrzech weszła w życie ustawa przeforsowana przez  premiera Wiktora Orbana, na mocy której w kraju obowiązywać będzie  najwyższy w UE podatek VAT wynoszący 27 proc. Podwyżka VAT ma załatać  dziury w węgierskim budżecie - wyjaśnia AFP. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjc64

--
stevep

Data: 2012-01-01 21:32:49
Autor: HaMMeR
Kiedy Budapeszt w Polsce?
On 2 Sty, 06:09, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
[...]

Ale chyba wiesz dlaczego?! Bez niedomowien gnoju!

Data: 2012-01-02 11:57:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Kiedy Budapeszt w Polsce?

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:862d4636-f78a-4b7a-baaf-1ab719fe32d9i8g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Ja nie wiem! Na podpaski Orbanowi nie starcza?

Kiedy Budapeszt w Polsce?