Kiedy F-16?

Data: 2009-03-07 01:10:54
Autor: jack
Kiedy F-16?
Lot Migiem 29 dla zwykłych śmiertelników:
http://www.wyjatkowyprezent.pl/lot-samolotem-migiem-29-fulcrum
Ciekawe kiedy bedzie mozna polatać F-16 -tkami?
pozdro.jack

Data: 2009-03-07 01:17:14
Autor: Gatar
Kiedy F-16?
jack pisze:

Ciekawe kiedy bedzie mozna polatać F-16 -tkami?
pozdro.jack

Cytat "Dostępność prezentu: Rosja."
Kiedy na F-16 ?
Wtedy, gdy go kupią Rosjanie. :-)
Tam można i na innych samolotach bojowych.

pzdr
Gatar

Data: 2009-03-07 08:38:47
Autor: Sqeeb
Kiedy F-16?
On Sat, 07 Mar 2009 01:17:14 +0100
Gatar <gatar@wytnijtpoczta.onet.pl> wrote:

Cytat "Dostępność prezentu: Rosja."
Kiedy na F-16 ?
Wtedy, gdy go kupią Rosjanie. :-)
Tam można i na innych samolotach bojowych.

Sądzisz że nasze siły zbrojne też na to wpadną?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-07 11:13:23
Autor: Gatar
Kiedy F-16?
Sqeeb pisze:

Sądzisz że nasze siły zbrojne też na to wpadną?

Hmmm, znając, w pewny stopniu ludzi za to odpowiedzialnych to raczej nie. Na razie, czasami "wożą" vipów i takie tam różne osoby medialne.

pzdr Gatar

Data: 2009-03-08 12:41:38
Autor: jack
Kiedy F-16?
Sqeeb pisze:
> Hmmm, znając, w pewny stopniu ludzi za to odpowiedzialnych to raczej nie. Na razie, czasami "wożą" vipów i takie tam różne osoby medialne.

pzdr Gatar
Tak z ciekawośći.Czy ktoś orientuje sie ile kosztuje godzina lotu takiego F-16 w
Polsce??
Zastanawiam sie czy ta skromna sumka by wystarczyła na pokrycie kosztów?
Pozdro.jack

Data: 2009-03-08 19:54:17
Autor: Maciek
Kiedy F-16?

http://www.serwis-militarny.net/cennik.php

Data: 2009-03-08 20:50:14
Autor: Sqeeb
Kiedy F-16?
On Sun, 08 Mar 2009 19:54:17 +0100
Maciek <maciekgo@polobox.pl> wrote:

jack wrote:
> Tak z ciekawośći.Czy ktoś orientuje sie ile kosztuje godzina lotu takiego F-16 w
> Polsce??

http://www.serwis-militarny.net/cennik.php

Mógłby ktoś z grupowiczów zweryfikować ten 'cennik'?
Bo mi sie wydaje, że te ceny albo nie w USD albo o jedno 0 za dużo mają.
F-16C Bock50/52 25 mln USD?! a nie 2.5?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-08 21:49:28
Autor: Marcin Luty
Kiedy F-16?
Mógłby ktoś z grupowiczów zweryfikować ten 'cennik'?
Bo mi sie wydaje, że te ceny albo nie w USD albo o jedno 0 za dużo mają.
F-16C Bock50/52 25 mln USD?! a nie 2.5?

2,5 mln USD to nie wiem czy na Sokola starczy...

--
ml

Data: 2009-03-08 22:58:19
Autor: JJR
Kiedy F-16?
Użytkownik "Marcin Luty" <marcin.luty.no@spam.gmail.com> napisał w
wiadomości news:gp1bh7$3dl$1nemesis.news.neostrada.pl...
> Mógłby ktoś z grupowiczów zweryfikować ten 'cennik'?
> Bo mi sie wydaje, że te ceny albo nie w USD albo o jedno 0 za dużo mają.
> F-16C Bock50/52 25 mln USD?! a nie 2.5?

2,5 mln USD to nie wiem czy na Sokola starczy...

Pytanie było o koszt godziny lotu, a w odpowiedzi padła cena samolotu.
Stara zasada pszczół mówi: najpierw czytać, potem pisać ;)

--
pzdr,
Jędrzej

<jacuss> mnie to chociaż po politechnice
do łopaty wezmą,a ty co po ASP będziesz robił?
<Olo> pasy malował :)

Data: 2009-03-08 22:30:05
Autor: adarek07
Kiedy F-16?
JJR wrote:

[...]

Dobra zasada. ;)

Na dole podanej strony sa "KOSZTY EKSPLOATACYJNE SPRZĘTU - CENY GODZINY LOTU (PLN)".

Pozdr,
Darek.

Data: 2009-03-09 13:14:25
Autor: JJR
Kiedy F-16?
Użytkownik "adarek07" <adarek07@gmail.com> napisał

Dobra zasada. ;)

Na dole podanej strony sa "KOSZTY EKSPLOATACYJNE SPRZĘTU - CENY GODZINY
LOTU (PLN)".

Zasada obowiązuje nadal - w cytowanym przez mnie poście ktoś podał kwotę 25
dużych zielonych baniek i do tego się odnosiłem :))

Data: 2009-03-09 13:54:25
Autor: Sqeeb
Kiedy F-16?
On Mon, 9 Mar 2009 13:14:25 +0100
"JJR" <jaxa@uni.wroc.ANTYSPAM.pl> wrote:

> Na dole podanej strony sa "KOSZTY EKSPLOATACYJNE SPRZĘTU - CENY GODZINY
> LOTU (PLN)".

Zasada obowi±zuje nadal - w cytowanym przez mnie po¶cie kto¶ podał kwotę 25
dużych zielonych baniek i do tego się odnosiłem :))

Przeczytacie po łebkach pół wątku a potem czepiacie się że ktos coś ;-P

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-09 08:56:51
Autor: Marcin Luty
Kiedy F-16?

Użytkownik "JJR" <jaxa@uni.wroc.ANTYSPAM.pl> napisał w wiadomości news:gp17a6$apn$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Pytanie było o koszt godziny lotu, a w odpowiedzi padła cena samolotu.
Stara zasada pszczół mówi: najpierw czytać, potem pisać ;)

Wiec moze przeczytaj o co kolega Sqeeb zapytal - bo ja tam pytania o godzine lotu nie widze :-)

--
ml

Data: 2009-03-09 09:28:27
Autor: Gatar
Kiedy F-16?
Marcin Luty pisze:

Wiec moze przeczytaj o co kolega Sqeeb zapytal - bo ja tam pytania o godzine lotu nie widze :-)

Kol. Sqeeb zapytał: "Czy ktoś orientuje sie ile kosztuje godzina lotu takiego F-16 w Polsce??" i dostał odpowiedź ... 46850 zł godzina lotu.

pzdr
Gatar

Data: 2009-03-09 10:51:01
Autor: Sqeeb
Kiedy F-16?
On Mon, 09 Mar 2009 09:28:27 +0100
> [...]

Kol. Sqeeb zapytał: "Czy ktoś orientuje sie ile kosztuje godzina lotu takiego F-16 w Polsce??" i dostał odpowiedź ... 46850 zł godzina lotu.

Kol. Gatar niech pokaże palcem gdzie to napisałem ;->

Nie musze znać wątku żeby poznać że to nie moje słowa.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-09 17:53:37
Autor: Gatar
Kiedy F-16?
Sqeeb pisze:

Kol. Gatar niech pokaże palcem gdzie to napisałem ;->

Nie musze znać wątku żeby poznać że to nie moje słowa.

Fakt. Przepraszam, to słowa Jacka.
pzdr Gatar

Data: 2009-03-09 21:29:43
Autor: Maciek
Kiedy F-16?
JJR wrote:

Pytanie było o koszt godziny lotu, a w odpowiedzi padła cena samolotu.
Stara zasada pszczół mówi: najpierw czytać, potem pisać ;)
A zjechałeś na dół strony? Było najpierw czytać.
Maciek

Data: 2009-03-09 22:19:24
Autor: JJR
Kiedy F-16?
Użytkownik "Maciek" <maciekgo@polobox.pl> napisał w wiadomości
JJR wrote:

> Pytanie było o koszt godziny lotu, a w odpowiedzi padła cena samolotu.
> Stara zasada pszczół mówi: najpierw czytać, potem pisać ;)

A zjechałeś na dół strony? Było najpierw czytać.

Rece opadają. Już mi raz ktoś o tym napisał a ty nie przeczytałeś. I
piszesz.

Ale przynajmniej mam łatwiej bo tylko przekleję:
"w cytowanym przez mnie poście ktoś podał kwotę 25
dużych zielonych baniek i to do niej się odnosiłem"
Popatrz parę postów w górę i nie bedziesz miał wątpliwości.

--
pzdr,
Jędrzej

Na początku był chaos. Od tamtej pory entropia wciąż rośnie.

Data: 2009-03-10 20:19:10
Autor: Maciek
Kiedy F-16?
JJR wrote:

[...]

Przeczytałem pytanie - ile kosztuje godzina lotu, bo pytający chciał polatać F16. Zacytowałem stronę, na której owszem są ceny zakupu samolotów ale też i koszty eksploatacji. W ten sposób uświadamia sobie ile taka zabawa moze kosztować.
To Ty zarzuciłeś mi odpowiedź nie na temat, choć odpowiedź była. Potem się wykręcasz, zarzucając innym, że nie czytają pytania. Trudno się przyznać do głupiej pomyłki?
EOT
Maciek

Data: 2009-03-10 20:34:38
Autor: JJR
Kiedy F-16?
[...]

Pisałem, żebyś się najpierw przyjrzał wątkowi. Niczego nie zarzucałem
tobie - dwóch ludzi w odpowiedzi na twój post uparło się przy 2,5 mln USD i
to im odpowiadałem .

Minimum luzu i trochę dystansu wobec siebie bardzo się w życiu przydaje.

--
pzdr,
Jędrzej

Kiedy F-16?