Kiedy Getin Up zwraca za paliwo?

Data: 2013-07-10 02:08:37
Autor: ls
Kiedy Getin Up zwraca za paliwo?
Wydawalo mi sie, ze 10.
Pytam, bo powinienem po raz pierwszy dostac zwrot

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-10 12:07:33
Autor: Pit
W dniu 2013-07-10 11:08, ls pisze:
Wydawalo mi sie, ze 10.
Pytam, bo powinienem po raz pierwszy dostac zwrot

Dzisiaj zwrócił.

Pit

Data: 2013-07-10 12:08:15
Autor: lolekanabolek
Kiedy Getin Up zwraca za paliwo?
W dniu 2013-07-10 11:08, ls pisze:
Wydawalo mi sie, ze 10.
Pytam, bo powinienem po raz pierwszy dostac zwrot

dzisiaj, część osób już dostały, ale to chyba dotyczy tych osób, które już miały wcześniej konta
ja też czekam na pierwszy zwrot, konto zakładane w czerwcu, pierwszy zakup też w czerwcu
jak zakładałem konto to się pytałem, czy za zakupy paliwa w czerwcu będzie zwrot, usłyszałem, że tak

na razie wygląda na to, że trzeba będzie wieczorem reklamować

Marcin

Data: 2013-07-10 03:36:06
Autor: ls
Kiedy Getin Up zwraca za paliwo?
W dniu ¶roda, 10 lipca 2013 12:08:15 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

(...)
ja też czekam na pierwszy zwrot, konto zakładane w czerwcu, pierwszy zakup też w czerwcu

Jestem w tej samej sytuacji

jak zakładałem konto to się pytałem, czy za zakupy paliwa w czerwcu będzie zwrot, usłyszałem, że tak
na razie wygl±da na to, że trzeba będzie wieczorem reklamować

Czekam do jutra i bede reklamowal

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-11 08:04:18
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-07-10 12:36, ls pisze:
W dniu ¶roda, 10 lipca 2013 12:08:15 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

Czekam do jutra i bede reklamowal

rano zadzwoniłem, a po 5 min pojawiła się premia

Marcin

Data: 2013-07-11 00:09:11
Autor: ls
Kiedy Getin Up zwraca za paliwo?
W dniu czwartek, 11 lipca 2013 08:04:18 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

rano zadzwoni�em, a po 5 min pojawi�a si� premia

U mnie obylo sie bez dzwonienia: dzis po zalogowaniu premia jest.
Oby tylko jutro nie zniknela, jak u dziadow z BGZ...

--
pozdr.
ls

Kiedy Getin Up zwraca za paliwo?