Kiedy Kucwajda nakręci film wg biografii Rycha?

Data: 2010-05-20 09:12:08
Autor: Piotr
Kiedy Kucwajda nakręci film wg biografii Rycha?
"Jak dowiedział się "DGP" do byłego menedżera Amiki Wronki, oskarżanego o
kierowanie mafią sędziowską, zgłosiło się duże wydawnictwo, które piórem
bardzo znanego w Polsce autora chce opisać karierę "Fryzjera". Szykuje się
bestseller, bo na kartach książki pojawi się wielu znanych w Polsce
działaczy, sędziów, piłkarzy, a także prezesów i sponsorów."

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/fryzjer-napisze-biografie-bedzie-tez-film,1,3227918,wiadomosc.html

Wszystko na sprzedaż, panie Wajda?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-20 09:43:51
Autor: Tomek

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ht2nc4$3rp$1news.onet.pl...
[...]

Niech zgadnę - Agora?
A Fryzjer zarobi na "bestselerze". Adaś też... Petunia non olet...
Tomek

Data: 2010-05-20 01:23:54
Autor: zbig
On 20 Maj, 09:43, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:ht2nc4$3rp$1news.onet.pl...

> [...]

Niech zgadnę - Agora?
A Fryzjer zarobi na "bestselerze". Adaś też... Petunia non olet...

Petunie to się hoduje w ogrodzie głąbie.

Data: 2010-05-20 10:36:20
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 01:23:54 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Petunie to się hoduje w ogrodzie głąbie.

Ale zrozumiałeś sens wypowiedzi? Czy też ta jedna literka to ci
uniemożliwiła?
Bo wiesz zbigu od rzetelności do zjadliwej upierdliwości tylko jeden krok.
Co prowadzi do języka nienawiści. Używasz języka nienawiści zbigu, i co
może dziwić, robisz to dosyć chętnie.
Piotr

Data: 2010-05-20 07:23:11
Autor: zbig
On 20 Maj, 10:36, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Co prowadzi do języka nienawiści. Używasz języka nienawiści zbigu, i co
Literówek nie czepiam się w zasadzie NIGDY. Chyba , że wyjdzie z tego
zabawny kalambur jak u Cyca ostatnio. Ale to tylko w ramach żartów.
Nie toleruję jednak mędrkowania przygłupów, jeszcze w dodatku silących
się na używanie łaciny, o której nie mają pojęcia.
To nie jest literówka ale błąd wynikający z ciemniactwa. Litera t jest
na tyle daleko od c , że nie ma mowy o pomyłce.
To zabawne, że taki cymbał pozwala sobie na formułowanie zarzutów
wobec tych, którym butów nawet godzien nie jest czyścić.

Data: 2010-05-20 16:33:54
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 07:23:11 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

Ale udało ci się zrozumieć sens?

[...]

Czy ty nie przesadzasz? To, że ktoś umie fotkę zrobić nie czyni z niego
autorytetu we wszystkich dziedzinach, czasem nawet w tej własnie też nie.
Nie dajmy się ogłupić medialnej hucpie komedianci zawsze słuzyli dworowi, a
jeszcze do niedawna z pogardy nie chowano ich truchła w poświęconej ziemii.
Czad unoszacy się z Holyłut miesza nam wartości, i zmniejsza możliwości
realnej oceny danej postaci. I z tego czadu wyłania się niejaki Polanski,
jako wielki Polak, kurwa mać.

Data: 2010-05-20 10:57:07
Autor: zbig
On 20 Maj, 16:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Czad unoszacy się z Holyłut miesza nam wartości, i zmniejsza możliwości
realnej oceny danej postaci. I z tego czadu wyłania się niejaki Polanski,
Nie przesadzam ani na jotę. W atakach na przedstawicieli
establishmentu kulturalnego widzę prostą a w zasadzie prostacką zawiść
nielotów wobec orłów.
A nb. Polański wielkim Polakiem jest.

Data: 2010-05-21 07:24:22
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 10:57:07 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

A nb. Polański wielkim Polakiem jest.

A w czym się ta "wielkość Polaka" zawiera? Piotr

Data: 2010-05-20 09:54:48
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 09:43:51 +0200, Tomek napisał(a):

Niech zgadnę - Agora?
A Fryzjer zarobi na "bestselerze". Adaś też... Petunia non olet...

Zgadza się, tylko po co tyle hałasu wokół małej rybki, kiedy tu pływają
takie tłuste karpie?
Panie Szechnik, dawaj pan buk o Rychu, mam już nawet awanturniczy
początek...
Rycho i Zbychu, jednom obstawiali michu...
Piotr

Data: 2010-05-20 12:41:59
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ht2pdu$1u77$1news.ett.com.ua...
[...]

Petunia to ci rośnie na czole kretynie.

--
stevep

Data: 2010-05-20 14:30:15
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 12:41:59 +0200, cirrus napisał(a):

Petunia to ci rośnie na czole kretynie.

Musicie zabawnie wyglądać, cyrkus, jak wiosna...
Piotr

Data: 2010-05-20 16:47:31
Autor: brat_olin
Kiedy Kucwajda nakręci film wg biografii Rycha?
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote

Wszystko na sprzedaż, panie Wajda?

Tu Wajda sie podsumowuje:
http://www.youtube.com/watch?v=lSOf_KV661s