Kiedy Macron zakaże internetu bo tam zdjęcia brutalności jego policji publikują?

Data: 2018-12-09 14:01:20
Autor: A. Filip
Kiedy Macron zakaże internetu bo tam zdjęcia brutalności jego policji publikują?
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-protesty-zoltych-kamizelek-wladze-francji-zarzadzily-weryfik,nId,2721168
[...] W sobotę eksperci wojskowi i policyjni z tego ośrodka zajmowali
się kontami, na których pojawiły się szczególnie drastyczne zdjęcia
osób - domniemanych uczestników ruchu "żółtych kamizelek" - które
rzekomo zostały ranne w sobotnich starciach z policją. [...]

Rzekomo?  100_000 policaji walczy po ulicach z suwerenem i żadnych
takich _prawdziwych_ zdjęć nie da się zrobić?

IMHO to wygląda jak bezczelne i bezwstydne zastraszanie:
Opublikuj zdjęcia brutalności policji Macrona a my cie znajdziemy i
będziemy nękać+.  Zdjęcia brutalności policji Putina to oczywiście
*też* będą musiały być fałszywki szpionów zachodka?

--
A. Filip

Data: 2018-12-09 05:16:07
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 14:02:07 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

będziemy nękać+.  Zdjęcia brutalności policji Putina to oczywiście
*też* będą musiały być fałszywki szpionów zachodka?

Ale na mieście inne krążą słuchy, niby CIAeje mieszały paluchy:)

https://youtu.be/zD5FnnnQbaw

Trochę wiary nie daję, nu ale różnie tam bywa.
W skrócie chodzi o powołanie UE armii, za czym pastują FR i DE, jak wiadomo
na czele NATO zawsze stoi nadszyszkownik z usa. Nu i jak Makra z Niemcem
powołają UE armię to wypchną USA z UE, a USA jak widać zaufania do UE
aż takiego nie mają:)

Data: 2018-12-09 14:44:55
Autor: A. Filip
bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
> [...]

na czele NATO zawsze stoi nadszyszkownik z usa. Nu i jak Makra z Niemcem
powołają UE armię to wypchną USA z UE, a USA jak widać zaufania do UE

Do końca swoich kadencji Europejskiej Armii ni złamanego wuja nie
stworzą.  Realistyczny cel to Wspólne (Europejskie) Dowództwo dla kilku
krajów.  Jak w formalny układ wpiszą "przewodnią rolę" Niemiec które
chcą tym USA wysiudać będzie interesujące [A].

A Polska może w tej kwestii Merkel "kibicować bez śladu pomagania".
Jak Merkel odniesie _umiarkowany_ sukces to szanse na przeniesienie baz
US Army z Niemiec do Polski _bardzo_ wzrosną IMHO.

[A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_Warszawski
Ustanowiono wspólne dowództwo Układu w Moskwie. Sztaby armii
poszczególnych państw członkowskich podlegały X Zarządowi Sztabu
Generalnego Sił Zbrojnych Związku Radzieckiego pełniącego rolę Sztabu
Zjednoczonych Sił Zbrojnych. Naczelny Dowódca Zjednoczonych Sił
Zbrojnych Układu Warszawskiego jednocześnie pełnił funkcję I Zastępcy
Ministra Obrony Związku Radzieckiego.

--
A. Filip

Data: 2018-12-09 17:32:29
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:82447f6a-6b3d-4ef0-8aa3-554886d6308egooglegroups.com...
> [...]

*też* będą musiały być fałszywki szpionów zachodka?

Ale na mieście inne krążą słuchy, niby CIAeje mieszały paluchy:)

Mało mnie obchodzi co masz  gaciach kiedy nażresz się grochu.

--
Pajdak

Data: 2018-12-09 20:10:01
Autor: silvio balconetti
Am 09.12.18 um 17:32 schrieb Pajdak:
> [...]

Ale na mieście inne krążą słuchy, niby CIAeje mieszały paluchy:)

Mało mnie obchodzi co masz  gaciach kiedy nażresz się grochu.

Bloomberg.com pisze o aktywnosci troll factory we Francji.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????????????????????????????????????????????????????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała Rodzina Radia Maryja" (MM).

Data: 2018-12-09 20:50:30
Autor: A. Filip
napisał:
> [...]

Mało mnie obchodzi co masz  gaciach kiedy nażresz się grochu.

Bloomberg.com pisze o aktywnosci troll factory we Francji.

So what?  Gdyby nie te trolle to Francuzi by Macrona po nogach całowali
za nowe podatki na benzynę?  Francuscy polityczni przeciwnicy Macrona
nie wyglądają (często) dla Macronistów jak trolle (Putina/Trumpa/...)?

Troll internetowy to także broń w ramach polityki wewnętrznej.
Przeważnie nie jest zbyt skuteczny, no chyba że nie napotka oporu trolli
strony przeciwnej.  Ile trolli ma Macron? ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-12-09 17:39:00
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jedź i zrób.

--
Pajdak

Kiedy Macron zakaże internetu bo tam zdjęcia brutalności jego policji publikują?