Kiedy Obama (D) nawiedza powodzian? Jak Trump (R) już to zrobi :-)

Data: 2016-08-24 08:51:20
Autor: A. Filip
Kiedy Obama (D) nawiedza powodzian? Jak Trump (R) już to zrobi :-)
http://www.tvn24.pl/obama-odwiedza-tereny-zalane-powodzia-w-luizjanie,670745,s.html
24 sierpnia 2016, 7:46
Prezydent USA Barack Obama przybył we wtorek do Luizjany, aby
odwiedzić tereny dotknięte katastrofalną powodzią w tym stanie.[...]
Prezydent przebywał do niedzieli na urlopie w nadmorskim kurorcie
Martha's Vineyard w stanie Massachusetts, gdzie grał w golfa i
podejmował gości, jak satyryk Larry David i koszykarz Alonzo Mourning.
Komunikat o podróży Obamy do Luizjany ogłoszono nazajutrz po wizycie
tam kandydata partii republikańskiej, Donalda Trumpa, [...]
Rzecznik Białego Domu Josh Ernest zapytany, czy krytyka ze strony
republikańskiego kandydata skłoniła prezydenta do przyjazdu na tereny
powodziowe, odpowiedział: "Oczywiście nie". [...]

Oczywiście że nie! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Kiedy Obama (D) nawiedza powodzian? Jak Trump (R) już to zrobi :-)