Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy

Data: 2009-07-08 08:09:21
Autor: Dieter
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Jesienia 2008 pisalem, ze za rok bedzie w Polsce zle i tak bedzie. Nie da sie bazowac w nieskonczonosc na pierdoleniu glupot i polityce milosci uprawianej przez Rudego.

Ponizej ciekawy tekst opisujacy cuda Rudego i Vincentego.

Fragment:

"Minister finansów - Jan Vincent-Rostowski bardzo troszczy się o to by nasze dzieci nie płaciły za długi rodziców. Problem jednak w tym, przypomnijmy to, że tylko w latach 2007 - 2009 dług publiczny Skarbu Państwa wzrósł o ponad 150 mld zł, tylko przez te 3 lata. W 2010 przekroczymy pewnie poziom publicznego zadłużenia Skarbu Państwa w kwocie 800 mld zł łącznie. To prawdziwy rekord szybkości w zadłużaniu w ostatnich latach. A oto te rzekomo mocne fundamenty polskiej gospodarki. To dziś, przypomnijmy: 650 mld zł długu publicznego Skarbu Państwa, ok. 200 mld euro długów zagranicznych, 200 mld zł zadłużenia Polaków z tytułu kredytów hipotecznych, z czego olbrzymia cześć w walutach zagranicznych, w tym we franku szwajcarskim, 45 mld kredytów zagrożonych, na razie, na dziś, 17 mld zadłużenia na kartach kredytowych, 45 mld euro zadłużenia banków komercyjnych działających w Polsce, minimum 20 mld długów przedsiębiorstw z tytułu opcji walutowych, 271 mld wzajemnych zobowiązań przedsiębiorstw, coraz poważniejsze zatory płatnicze, niewypłacanie pensji i wynagrodzeń pracownikom na czas, rosnące bezrobocie - pod koniec roku może wzrosnąć aż o 600 tys. osób do nienotowanego od dawna poziomu na przełomie roku 2009/2010 rzędu 18 - 20 proc. $".

Calosc jest tutaj:

http://www.cafenews.pl/UrlRedirect/?url=http%3a%2f%2fwww.waluty.com.pl%2farticle.php%3fid%3d53570&feedid=49864&title=Wariant+argenty%C5%84ski+wkr%C3%B3tce+w+Polsce%3f

D.

Data: 2009-07-08 07:40:38
Autor: XXL
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Jesienia 2008 pisalem, ze za rok bedzie w Polsce zle i tak bedzie. Nie da sie bazowac w nieskonczonosc na pierdoleniu glupot i polityce milosci uprawianej przez Rudego.

Ponizej ciekawy tekst opisujacy cuda Rudego i Vincentego.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bardzo merytoryczna wypowiedź, jak każda Twoja na temat gospodarki :-)
Czy możesz mi odpowiedzieć jak Ty będąc dyletantem z ekonomii (sam to wielokrotnie pisałeś) możesz fachowo ocenić działania prof.
Rostowskiego? Jaki masz dorobek z ekonomii, że krytykujesz ministra finansów?

p.s. Jeżeli dla Ciebie autorytetem jest J.Szewczak - były doradca Samoobrony i LPR to nie dziwi nic.

Data: 2009-07-08 10:03:39
Autor: pluszowy miś

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h31ihl$c98$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dla mnie obecna ekipa rządząca to takie "nadmuchane balony", wielcy z zewnątrz, wnętrze puste, powietrze to ich PR, brakuje tylko igły która przedziurawiłaby ten PRowy balon, broni ich bowiem pancerz mediów... pozdr :)

Data: 2009-07-08 12:13:10
Autor: Duch
"pluszowy miś" <sebastorage@go2.pl> wrote in message news:h31kd3$ft5$1nemesis.news.neostrada.pl...

Dla mnie obecna ekipa rządząca to takie "nadmuchane balony", wielcy z zewnątrz, wnętrze puste, powietrze to ich PR, brakuje tylko igły która przedziurawiłaby ten PRowy balon, broni ich bowiem pancerz mediów... pozdr

Celne!
Duch

Data: 2009-07-08 10:05:17
Autor: Dieter
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Kiedy Ty sie wyleczysz z patrzenia na tytuly naukowe.  Ja to prosty chlopak jestem i do mnie tylko liczby przemawiaja, a jak widac te nie sa korzystne dla Polski.

D.

Data: 2009-07-09 19:18:35
Autor: Zbyszek
Dnia 08-07-2009 o 10:05:17 Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):

Kiedy Ty sie wyleczysz z patrzenia na tytuly naukowe.  Ja to prosty  chlopak
jestem i do mnie tylko liczby przemawiaja, a jak widac te nie sa  korzystne
dla Polski.

Te wyssane z palucha też ? Anatol juz o tym pisal.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-07-08 10:08:31
Autor: TT
[...]

Vincent Rostowski jest magistrem :)

TT

Data: 2009-07-08 08:26:31
Autor: Dombrek
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Dieter, pewnie za 10 minut obudzą się miłośnicy rudego cymbała i vincenta i zaatakują Cię personalnie. A ci bardziej merytoryczni powiedzą, że sadzisz farmazony, bo w Polsce jest lepiej niż w innych krajach.
Swoją drogą to dość ciekawe, że POwcy mają takich zagorzałych zwolenników, to takie Hitlerjugend w wydaniu polskim. Zresztą działania rudego cymbała są wyjątkowo zbieżne z działaniami Hitlera (vide: próba likwidacji kultury i edukacji w Polsce), tylko że rudzielec ma lepszy PR i garnitur z dobrego materiału.
Dombrek

Data: 2009-07-08 08:43:10
Autor: skippy

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h31e6o$sdj$1news.onet.pl...
[...]

Obydwaj pieprzycie kompletne farmazony.
To co jest opisane to nie dzieło Tuska z Vincentem tylko dzieło wszystkich mądrali po kolei, łącznie z Zytką, Kaczorami, rządem Buzka i LSD.
\Tak jak pisze, Dieter, to po prostu odwracanie uwagi od reszty rządzącej klasy politycznej.
Wszyscy po kolei spisali się tak samo.
I w tej pisaninie nie chodzi o poprawę czegokolwiek tylko o to, zeby swoi mogli manipulować w koryku, a nie obcy.

I dlatego nie głosowałem, wyrwałem się z pętli buraczanego oszołomienia..

Data: 2009-07-08 16:54:32
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h31fog$9hj$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

O! jeden cymbał już jest, przypomnę tym co nie wiedzą, jest to cymbał który pójdzie na wybory prezydenckie i będzie głosował na kogokolwiek byle tylko przeciw Lechowi Kaczyńskiemu - tak się cymbał boi lustracji swojej bolkowej rodzinki.

Data: 2009-07-08 10:27:13
Autor: ViRuS
[...]

W socjologii jest to dosc znane zjawisko. Otoz wyborcy PO wiedzą wewnętrznie, ze wyszli na głupkow glosując na PO, ale nie chca sie do tego przyznac i idą w zaparte obarczając coraz agresywniej tych któzy mowili "a nie mówiłem?" czyli głównie PIS. Czyli jest to takie typowo polskie upieranie się w głupocie. Niebezpieczne socjologiczne zjawisko, ale nie wiem jak się to fachowo nazywa.

Pozdr,L.

Data: 2009-07-08 08:54:48
Autor: XXL
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
ViRuS <bleble@bleble.pl> napisał(a): W socjologii jest to dosc znane zjawisko. Otoz wyborcy PO wiedzą wewnętrznie, ze wyszli na głupkow glosując na PO, ale nie chca sie do tego przyznac i idą w zaparte obarczając coraz agresywniej tych któzy mowili "a nie mówiłem?" czyli głównie PIS. Czyli jest to takie typowo polskie upieranie się w głupocie. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Widzę, ViRuS że macie z Dombrkiem co najmniej jedną wspólną cechę - obaj
mieliście mocno pod górkę do szkoły, prawda?
Kolega Dombrek chyba żadnej szkoły nie skończył bo pieprzy bez ładu i składu.

Data: 2009-07-08 10:59:42
Autor: Dieter
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Wiem, ze przywiazujesz wage do tytulow, a wiec informuje Cie, ze Dombrek bedzie mial wkrotce wyzszy tytul od Vincenta.

D.

Data: 2009-07-08 09:11:30
Autor: XXL
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Wiem, ze przywiazujesz wage do tytulow, a wiec informuje Cie, ze Dombrek bedzie mial wkrotce wyzszy tytul od Vincenta.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przywiązuję wagę przede wszystkim do logicznej i obiektywnej oceny
rzeczywistości a tego w wypowiedziach Dombrka i Virusa nie dostrzegłem.

Data: 2009-07-08 11:17:54
Autor: Robert
  XXL pisze:
[...]

Ocena gospodarki Vincenta sprzed kilku miesięcy rzeczywiście była obiektywna.

Wskaż 5 zalet i wad obecnego rządu, bo inaczej oskarżę Ciebie o brak obiektywizmu.

RM.

Data: 2009-07-08 11:36:45
Autor: Dieter
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Z logika i obiektywnoscia u Ciebie, to raczej bym polemizowal. Nie potrafisz zmieniac zdania pod wplywem nowych info.

D.

Data: 2009-07-08 11:17:29
Autor: ViRuS

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h31msn$l8$1inews.gazeta.pl...
> [...]
mieliście mocno pod górkę do szkoły, prawda?
Kolega Dombrek chyba żadnej szkoły nie skończył bo pieprzy bez ładu i składu.

Mi wystarczy mgr inż. i wcale nie musze udowadniać sobie swojej inteligencji poprzez glosowanie na "partie dla yntelygiencji". Pewnie w nastepnej kadencji specjalisci Tuska wmówią plebsowi, ze to elitarna partia dla szlachty i rycerstwa. I ktory Polak odpusci sobie taką okazję wydostania się z kompleksów? Hehe... (smiech rozpaczy).

Zeby bylo jasne - ja już od dawna nie biorę udziału w tej szopce zwanej wyborami demokratycznymi.

Pozdr,L.

Data: 2009-07-08 12:10:30
Autor: Duch
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
" XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h31msn$l8$1inews.gazeta.pl...

Kolejny merytoryczny argument - "do szkoly pod górkę" :(
Duch

Data: 2009-07-08 15:55:20
Autor: templariusz
 XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]
-- --

[...]
biedny człowieczku, żal mi Cie bo nie masz zdolności do samodzienego
myslenia , co do oceny kolegi Domberka - niech ci to Bog wybaczy

Data: 2009-07-08 13:16:09
Autor: Virck

"ViRuS" <bleble@bleble.pl> wrote in message news:h31lbh$npc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zupelnie odwrotnie...Zobacz, ze wyborcy PO nie ujadaja i nie skomla. Najbardziej szczekaja wyborcy PiS....To oni na sile chca wmowic tym z PO, ze wyszli na glupkow, na oszukanych. A tymczasem przy ostatnich wyborach wyborcy PO pokazali wiosce z PiS wielkie FUCK YOU....Zauwazylem, ze najbardziej narzekaja wlasnie ci co na PO nie glosowali.Im jest coraz gorzej....To oni czuja sie oszukami przez partie na ktora nie glosowali?..Oni sie po prostu w ten sposob chca odstresowac....To ich takie zyczenie, ze im gorzej tym lepiej, bo nie mieliscie racji a tylko my ja mielismy...To jest typowa Polska mentalnosc....

Data: 2009-07-08 13:26:04
Autor: TT
Virck napisał(a):
[...]

Zupelnie odwrotnie...Zobacz, ze wyborcy PiS nie ujadaja i nie skomla.
Najbardziej szczekaja wyborcy PO....To oni na sile chca wmowic tym z PiS, ze wyszli na glupkow, na oszukanych. A tymczasem przy ostatnich wyborach wyborcy PiS pokazali wiosce z PO wielkie FUCK YOU....Zauwazylem, ze
najbardziej narzekaja wlasnie ci co na PiS nie glosowali.Im jest coraz

Data: 2009-07-08 13:36:47
Autor: Virck

"TT" <tt333tt@op.pl> wrote in message news:h31voi$d54$1news.onet.pl...
Virck napisał(a):
[...]

Od razu widac, ze jestes glupi gnoj, bo chcialo ci sie przerabiac moj tekst....Nalezysz wlasnie do takich sfrustrowanych cepow dla ktorych ich prawda jest jedyna prawda....Sam juz nic w tej betonowej glowie nie potrafisz wymyslic?
Moze wez rozaniec i pomodl sie do obrazka Jaroslawa aby wrocil ...-;))))

Data: 2009-07-08 14:02:50
Autor: Jerzy Olszewski
Virck pisze:

[...]

Ciebie nikt nie obrażał, a Ty obrażasz innych. Kto zatem jest sfrustrowany ?

Data: 2009-07-08 14:06:13
Autor: TT
Virck napisał(a):
[...]

Moze wez wlacz TVN i pomodl sie do obrazka Donalda aby stał się cud ....-;))))

Data: 2009-07-08 16:54:46
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "Virck" <virck@verizon.com> napisał w wiadomości news:008ba14a$0$9734$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Już nie skaml sfrustrowany cymbale zapakowany w akcje w 2007, bo jak cię jeszcze troche przyciśnie - a przyciśnie - to skonczysz na linie, jak przystało na prostego POmyjaka oderwanego od zmywaka do urny.

Data: 2009-07-08 16:49:27
Autor: Gonzo

"mow mi kondonek" <guerra@civil.es> wrote in message news:h32cts$j77$3news.onet.pl...
przystało na prostego POmyjaka oderwanego od zmywaka do urny.

Zmywak praca jak kazda inna, skad w wyborcach pisu taka opinia o uczciwej, ciezkiej pracy?
A ile te zmywaki kaski do banana republic of poland przesylaja...

Data: 2009-07-08 18:41:58
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "Gonzo" <gonzo@ned.net> napisał w wiadomości news:h32f6c$pa8$1news.onet.pl...

[...]

Nie chodzi o pracę, a o głupotę zmywakowego elektoratu ryżego cymbała.

Data: 2009-07-08 17:13:11
Autor: Virck
[...]

Twoj poziom nadaje sie jedynie do kloupa i tam juz jestes ...Bye...

Data: 2009-07-08 13:50:46
Autor: flower

Najbardziej szczekaja wyborcy PiS....To oni na sile chca wmowic tym z PO,
ze
wyszli na glupkow, na oszukanych. A tymczasem (...)

....A tymczasem podatki zostały obniżone, abonament zniesiony, fotoradary
zlikwidowane a drogi poprawione skutkiem czego nie giną już na drogach
ludzie tak jak za PiS, mamy drugą Irlandię, mamy cud, nic nie podrożało...
Co pominąłem? Może że prostestów żadnych już nie ma, jak za PiS? No, i
oczywiście zapanowała wreszcie sprawiedliwość - nie ciąga się przez dwa lata
poprzednich ministrów nie mogąc znaleźć ani jednego zarzutu.
Tak, masz rację, na głupków wychodzą ci, którzy teraz gardłują że to kryzys
jest winny, ale kiedy Donek Kaczora w debacie zglebił bo obiecał cud (nie
dodał "No, chyba że będzie kryzys") i wytknął mu ceny jabłek, to nie byli
tacy ęteligętni jak teraz żeby zauważyć, że to była wina przymrozków.
--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-08 14:02:24
Autor: Virck

"flower" <flower19737@wp.pl> wrote in message news:h321bn$o0c$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale ty przeciez nie glosowales chyba na PO wiec nie czujesz sie oszukany? Jako wyborca INNEJ partii chyba nie pojdziesz bic tych co zaglosowali inaczej i pomimo niespelnienia obietnic nie narzekaja i zyje im sie zupelnie dobrze...Baaaa nadal daje 40% poparcie tym klamcom....-;))) Wiec..??? Coz chcialbys zrobic? Moze jako typowy Polak chcialbys aby oni wymarli, albo moze wypedzic ich z kraju? Tylko jak tu sie pozbyc tych 10 mln ludzi co mysla inaczej niz ty i nie przeszkadza im tak jak jest..??

Data: 2009-07-08 14:20:54
Autor: flower

> [...]
dobrze...Baaaa nadal daje 40% poparcie tym klamcom....-;))) Wiec..??? Coz
chcialbys zrobic? Moze jako typowy Polak chcialbys aby oni wymarli,

Myślisz że tak myślą o nas wyborcy PO? (przecież to oni są w większości,
więc to chyba raczej oni są typowi..?). To bardzo źle o tobie świadczy,
przecież nie wszyscy oni są źli.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-08 14:27:00
Autor: Virck

"flower" <flower19737@wp.pl> wrote in message news:h323hj$88p$1nemesis.news.neostrada.pl...
Myślisz że tak myślą o nas wyborcy PO? (przecież to oni są w większości,
więc to chyba raczej oni są typowi..?). To bardzo źle o tobie świadczy,
przecież nie wszyscy oni są źli.

Ja mysle, ze nie ma bardziej zlosliwych i otumanionych w swych przekonaniach ludzi jak wyborcy PiS....Jak widze gebe jednego z drugim w telewizorni to od razu bije z niej czysta zacofana wiocha...Jak sie taki odezwie to normalnie rozwiewa o sobie wszelkie watpliowsci...Acha i zeby bylo jasne. ja mam w dupie polityke, politykow, partie itd. Ja nie mieszkam w Polsce, mam podwojne obywatelstwo i patrze na to kompletnie z boku i obiektywnie. Nikomu nie wierze. Zadne obiecanki do mnie nie docieraja....Wiec nie czuje sie w zaden sposob oszukany...

Data: 2009-07-08 14:32:23
Autor: flower

> [...]
od
razu bije z niej czysta zacofana wiocha...

No ba. A jeszcze jak się taki odezwie..!

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-08 14:55:34
Autor: TT
Virck napisał(a):
[...]

ludzi jak wyborcy PO....Jak widze gebe jednego z drugim w telewizorni to od

Data: 2009-07-08 07:49:21
Autor: andrew08
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Hehe , jak Dieter zalozy watek , to az sie gotuje .
Oczywiscie jakikolwiek temat by nie byl ,to knioty   zawsze spowadza
go do rangi ``ty pisdzielcu i poparancu ``    no ale nic taka natura
bezmozgowcow .
Juz latwiej Wisle zawrocic  , niz niektorych tu z glupoty wyleczyc.

Co ogolnie slychac drogi Dieterze , cicho tak byles , badales ,
odpoczywales , bedziesz odpoczywal ???

Wychodzi obecnie na to ze bedziemy sie korekcic na surowcach do czasu
twoich jesiennych prognoz .

Pozdrawiam

Data: 2009-07-08 23:22:19
Autor: Dieter
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
U mnie bez sensacji, badania, rzemioslo (trading), choc w poniedzialek mala odmiana - jade do Gdanska na pare dni na male warsztaty wykresowe i zwiedzanie miasta.

D.

Data: 2009-07-09 07:16:53
Autor: XXL
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): U mnie bez sensacji, badania, rzemioslo (trading), choc w poniedzialek mala odmiana - jade do Gdanska na pare dni na male warsztaty wykresowe i zwiedzanie miasta.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No to może po tych "warsztatach wykresowych" doczekamy się wreszcie Twojej
prognozy dla WIG20 do jesieni.
Swego czasu założyłeś taki wątek, obiecywałeś że swój typ podasz na końcu,
żeby niczego nie sugerować i......zrobiłeś z gęby cholewę.
Chociaż już teraz widać, że Twoja wcześniejsza prognoza hossy od 5 stycznia 2009r. do listopada 2009r. jest wielkim niewypałem.

Data: 2009-07-09 09:54:39
Autor: skippy
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy

Użytkownik " XXL"

wcześniejsza prognoza hossy
od 5 stycznia 2009r. do listopada 2009r. jest wielkim niewypałem.

bez przesady

Data: 2009-07-09 12:25:12
Autor: Dieter
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Tys jest jednym, wielkim niewypalem.

D.

Data: 2009-07-09 08:34:45
Autor: Robert
Dieter pisze:
U mnie bez sensacji, badania, rzemioslo (trading), choc w poniedzialek mala odmiana - jade do Gdanska na pare dni na male warsztaty wykresowe i zwiedzanie miasta.

To jakieś warsztaty dla szerszego grona ?

RM.

Data: 2009-07-08 16:54:39
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "Virck" <virck@verizon.com> napisał w wiadomości news:008ba74b$0$9720$c3e8da3news.astraweb.com...

Tylko jak tu sie pozbyc tych 10 mln ludzi co mysla inaczej niz ty i nie przeszkadza im tak jak jest..??

Zlustrować bolków i na ruszta te parówy Kiszczaka, proste? bo jebana ryża lodziarnia za bardzo łeb podnosi.

Data: 2009-07-09 11:20:38
Autor: dino

Użytkownik "mow mi kondonek" <guerra@civil.es> napisał w wiadomości news:h32ctk$j77$2news.onet.pl...
[...]

Wsszystkie:
http://ma.blox.pl/resource/magd.jpg

Data: 2009-07-12 15:27:05
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "dino" <no@on.no> napisał w wiadomości news:h34dbp$el1$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

skippy... spierdalaj kochanie z tym swoim - na szczęście zdechłym już żydkiem-piratem drogowym - którego musi teraz zastępować TW Karol alias Buzek...
Dawaj swoją starą! (może być w masce)

Data: 2009-07-08 16:54:57
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "Virck" <virck@verizon.com> napisał w wiadomości news:008b9c75$0$9713$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

A jak tam twoje akcje cymbale? dalej kisisz staraty (od 2007 :)) i modlisz się o wzrost gospodarczy?
....prawdziwy kryzys dopiero przed tobą, serducho nie wytrzyma.
:)

Data: 2009-07-08 17:14:42
Autor: Virck

"mow mi kondonek" <guerra@civil.es> wrote in message news:h32cu0$j77$4news.onet.pl...
[...]

W 2008 mialem niewiele bo 88 tys zysku. w tym tez nie narzekam, bo do dzis procentowo na wielu spolkach ponad 200%.....A ty sobie lizaka mozesz isc kupic i polizac...Bye....

Data: 2009-07-08 17:51:12
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "Virck" <virck@verizon.com> napisał w wiadomości news:008bd457$1$9701$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

To czemu się tak frustrujesz cymbale i bluzgasz gdy tylko ktoś napisze o perspektywie spadków?
Zarabiiaj dalej :), a w przerwach pucuj buty kondonka.

Data: 2009-07-11 15:50:49
Autor: Dzerro
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Użytkownik "ViRuS":

http://pl.wikipedia.org/wiki/Racjonalizacja

Data: 2009-07-08 14:35:13
Autor: WITO
On 8 Lip, 08:26, "Dombrek" <domb...@poczta.onet.pl> wrote:
Dieter, pewnie za 10 minut obudzą się miłośnicy rudego cymbała i vincenta i
zaatakują Cię personalnie.

:-\ Dombrek, nie przystoi...

A co do cytowanego 'eksperta' gazety finansowej to poproszę o zadanie
sobie trudu i sprawdzenie ile sprostowań zamieściła GF do tekstów Pana
Szewczaka. Jako smaczek: http://tiny.pl/hhq84.

pzdr
WITO

Data: 2009-07-08 08:31:55
Autor: george

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:h31d6j$m6j$1inews.gazeta.pl...
[...]

sorki Dieter, ale ja w kwestii formalnej, dlaczego ten głupi chuj co to pisał dodał do tego artykułu
200 mld hipotek cymbałów hipoteczno - walutowych ? Nic mnie tak nie wkurwia z rana jak manipulacje.
Co ma do tego Vincent  albo Rudy ? Reszta moze sie zgadza ale mi sie nie chce sprawdzać głupot.

george

Data: 2009-07-08 08:42:34
Autor: Dieter
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Bo to zwykle wyborcy Rudego:)

D.

Data: 2009-07-08 08:43:03
Autor: george
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:h31f4s$slo$1inews.gazeta.pl...
Bo to zwykle wyborcy Rudego:)

aaa, no to przepraszam że sie uniosłem :)
george

Data: 2009-07-08 14:05:26
Autor: Pafcik
[...]

ciesz się że nie dopisał tych wszystkich popegeerowców co na kreskę i zeszycik wino kupuja po sklepikach wiejskich

jakby ich podsumować to pewnie by sie cos uzbierało, a to taka sama wina Tuska jak i 200 mld kredytów hipotecznych

swoją drogą jak rozumiem lepiej by było gdyby firmy budowlane nie budowały a ludzie nie kupowali mieszkań ?

Data: 2009-07-08 14:22:45
Autor: george

"Pafcik" <spam@stop.pl> wrote in message news:h32225$lbm$1inews.gazeta.pl...

[...]

właśnie, kolega poruszył ważną kwestię.
Czy to naprawdę nasz problem że Austriacy nam "domki i mieszkania" za swoje oszczędności pobudowali ?
Wiem że sie spodziewają że im oddamy z procentem... ale czekaj tatka latka.
Był taki kawał i Mośku co nie mógł spać bo nabral kredytu u kumpla Aarona i sie przewracał z boku na bok tak ze sie Rachela go pyta co sie tak przewala. Mosze mówi ze sie martwi bo nie ma z czego spłacać.
A Rachela.. ty sie nie bój .. to juz problem Aarona zebyś Ty miał z czego...

george

Data: 2009-07-08 14:32:00
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:h3237l$sm8$1atlantis.news.neostrada.pl...

właśnie, kolega poruszył ważną kwestię.
Czy to naprawdę nasz problem że Austriacy nam "domki i mieszkania" za swoje oszczędności pobudowali ?
Wiem że sie spodziewają że im oddamy z procentem... ale czekaj tatka latka.
.... george

.... Banki pożyczając prawie nic nie ryzykują, ryzykują tylko pożyczający(długofalowe zadłużenie zniewalające na lata, dekady) ... pozdr :)

Data: 2009-07-08 09:12:38
Autor: skippy
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Nie weryfikowałem ale wstępnie wygląda ok
http://jerry.excel.pl/gielda/dlug.gif
PO dorobiła następny piękny schodek, którego akurat tu jeszcze nie ma..

Ponieważ jak widać wszyscy po kolei majstrowali tak samo, powstaje kilka bardzo prostych pytań.

Data: 2009-07-08 10:00:14
Autor: Anatol

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h31d6j$m6j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekawy bo podający fałszywe dane ?

[...]

W kwestii formalnej :

dług SP na koniec kwietnia wynosi 601 mld PLN
http://www.mf.gov.pl/_files_/dlug_publiczny/zadluzenie/publikacje/zsp_2009_04.pdf

a dług finansów publicznych na koniec marca 627 mld PLN :
http://www.mf.gov.pl/_files_/dlug_publiczny/zadluzenie/publikacje/zsfp_2009_i.pdf

i od grudnia 2007 wzrósl o 100 mld PLN, z czego 50 mld PLN to wzrost wyceny długu zagranicznego a nie nowy dług zagraniczny. Dług zagraniczny w dewizach spadł od grudnia 2007 - o 17 mld USD w przypadku sektora publicznego :

http://nbp.pl/statystyka/dwn/zadl99_09kw.xls

[...]

601 mld PLN

ok. 200 mld euro długów zagranicznych,

167 mld EUR

200 mld zł zadłużenia Polaków z tytułu kredytów hipotecznych,

Co złego jest w kredytach hiptecznych ? Czyżby inwestowanie z lewarem było patologiczne a tylko za 100% posiadanej gotówki jest normalne ?

, minimum 20 mld długów przedsiębiorstw z tytułu opcji walutowych,

4,5 mld PLN :

http://www.bankier.pl/wiadomosc/KNF-Negatywna-wycena-zaangazowania-firm-w-opcje-FX-to-ok-4-5-mld-zl-w-pol-IV-1943936.html

Anatol

Data: 2009-07-08 10:49:12
Autor: totus
Anatol wrote:

[...]

Szkoda prądu. Naprawdę nie warto. Każdy musi mieć swój świat, w którym się dobrze czuje. Podrzucę coś jeszcze. Za stanowisko dla Buzka PO oddała Niemcom Pomorze Zachodnie. Koszty rządzenia PO są makabrycznie wielkie. PiS będzie to musiał odrabiać przez dziesiątki lat. Dobrym rozwiązaniem jest kotwica budżetowa w wysokości 30 mld. To jest o niebo lepsze niż dziura w budżecie centralnym na 27 mld.

Data: 2009-07-08 10:48:29
Autor: maciej
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Dieter napisał:

[...]

Jak długo będzie stało koryto tak długo nieudacznicy i szkodnicy (AWS, SLD, PiS, PO, Samoobrona, LPR i ci o których juz zapomniałem) będš się do niego pchać i dla własnych interesów wpędzać kraj w kłopoty.

Jak długo ludzie sš grabieni z pieniędzy podatkami tak długo nic dobrego zrobić się nie da. I nie ważne czy rudy, czy na kaczych łapach, czy może drobny pijaczek będzie o to obwiniany.

Data: 2009-07-08 09:06:34
Autor: XXL
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a): Jak długo będzie stało koryto tak długo nieudacznicy i szkodnicy (AWS, SLD, PiS, PO, Samoobrona, LPR i ci o których juz zapomniałem) będą się do niego pchać i dla własnych interesów wpędzać kraj w kłopoty.

Jak długo ludzie są grabieni z pieniędzy podatkami tak długo nic dobrego zrobić się nie da. I nie ważne czy rudy, czy na kaczych łapach, czy może drobny pijaczek będzie o to obwiniany. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Sami nieudacznicy i szkodnicy rządzili Polską przez ostatnie 20 lat?
Żadnych pozytywnych zmian nie zauważyłeś?
Czy znasz kraj gdzie nie ma podatków i dlaczego Twoim zdaniem partia, która
chce najniższych z możliwych podatków ma w Polsce tylko 1% poparcia?

Data: 2009-07-08 11:20:51
Autor: Maciej Zywno
  XXL wrote:
Czy znasz kraj gdzie nie ma podatków i dlaczego Twoim zdaniem partia, która
chce najniższych z możliwych podatków ma w Polsce tylko 1% poparcia?

chyba taka natura ludzka, wiec caly mainstream to mniej lub bardziej socjalistyczne partie.. lepiej miec "bezplatna" sluzbe zdrowia niz platna, lepiej miec "bezplatna" edukacje niz platna.. zreszta sam wiesz dobrze co chodzi..

Data: 2009-07-08 09:36:15
Autor: XXL
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Maciej Zywno <milosc@gazeta.pl> napisał(a): chyba taka natura ludzka, wiec caly mainstream to mniej lub bardziej socjalistyczne partie.. lepiej miec "bezplatna" sluzbe zdrowia niz platna, lepiej miec "bezplatna" edukacje niz platna.. zreszta sam wiesz dobrze co chodzi..
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie bujaj w obłokach jak partia J.K.Mikke.
Ludzkość już dawno odrzuciła monarchię do której nawołuje UPR bo monarchia to
nic innego jak forma dyktatury.
Każde społeczeństwo to mieszanina różnych ludzi a nie tylko przedsiębiorczych,
dynamicznych, zaradnych, młodych, zdrowych i pięknych.
Dlatego partia, która głosi skrajny program dla wybranych jest skazana na klęskę.

Data: 2009-07-08 12:49:28
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h31paf$be4$1inews.gazeta.pl...
Dlatego partia, która głosi skrajny program dla wybranych jest skazana na klęskę.

UPR jest skazana na niebyt przez melanż PO-PIS-LSD z zupełnie innych powodów.

Data: 2009-07-08 11:56:19
Autor: XXL
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a): UPR jest skazana na niebyt przez melanż PO-PIS-LSD z zupełnie innych powodów.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie wprowadzaj niepotrzebnie spiskowej teorii dziejów.
UPR lansując anachroniczny program XIX-wiecznego kapitalizmu, wprowadzenie
monarchii w Polsce w miejsce demokracji,  wypisując bzdury, że Polska jest
płatnikiem netto w UE itp. sama skutecznie się wyeliminowała z życia
politycznego i funkcjonuje jedynie w felietonach i publicystyce.
Klęska w wyborach do Europarlamentu jest gwoździem do trumny tej kanapowej
partii i wielkim ciosem dla zagorzałych zwolenników typu Endriu, sys29.

Data: 2009-07-08 14:00:11
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h321h3$iv0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie niepotrzebnie tylko tak jest .
Leppera z Giertychem PiS starał sie utopić, UPR jest blokowana kompletnie.
Tak wyglada druga strona medalu na którym z pierwszej jest PO-PIS-LSD.

Pozdrawiam.

Data: 2009-07-09 12:26:27
Autor: Endriu
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy

Klęska w wyborach do Europarlamentu jest gwoździem do trumny tej kanapowej
partii ....

To fakt Uniosceptytczne ugrupowania zostały wycięte w pień.
Może to i nawet lepiej.

Grunt to znajomość co najmniej dwóch języków. Angielski i niemiecki to podstawa .....
Trzeba się przygotowac do ostrej konkurencji ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-07-08 10:56:10
Autor: Maciej Zywno
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
maciej wrote:
Jak długo będzie stało koryto tak długo nieudacznicy i szkodnicy Jak długo ludzie sš grabieni z pieniędzy podatkami

ale co szkodzi ulzyc sobie na necie :)))
MaciejZ

Data: 2009-07-08 12:08:38
Autor: Duch
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:h31d6j$m6j$1inews.gazeta.pl...

Dlug Polski jest wielki.
Nikt o tym nie pisze.
Jeszcze w okolicach roku 2002 czytalem w Najwyzszym Czasie,
ze zadluzenie panstwa to 180 mld zlotych ale ze w niedlugim czasie
moze wzrosnac do 400 mld.
Aktulanie dlug podchodzi pod 600 mld.

Na dlug Polski sklada sie:
- coroczny deficyt budzetowy wrzucaony w obligacje.
- zadluzenie przedsieborstw (kredyty)
- zadluzenie zwyklych obywateli (np. kredyty mieszkaniowe).

Co z tego ze mamy wzrost okolo 1% skoro jest to wzrost ... na kredyt?

Duch

Data: 2009-07-08 12:33:48
Autor: totus
Duch wrote:

[...]

Są dwie metody. Zadłużać się bądź nie. No oczywiście lepiej się nie zadłużać. Dobry jest taki scenariusz. Skończyć dobre studia gdzieś w wieku 28 lat. Zatrudnić się na podwójną średnią krajową. Ożenić się bądź wyjść za mąż, jak kto lubi. Mieć dzieci. Mieszkać w wynajętym mieszkaniu. Odkładać miesięcznie 1500,-. Już po 200 m-cach mamy własne mieszkanie. Ani przez moment nie jesteśmy białym murzynem dla banków. Nie dajemy się rolować ani robić w czekoladę. Jesteśmy prawdziwi Polacy. Oczywiście kalkulację, że czynsz za wynajem zbliżony jest do raty kredytu odrzucamy. Lepiej płacić kamienicznikowi polskiemu niż dać się rolować na kursie franka oraz tuczyć jakieś żydowskie banki. No chyba żeby to były polskie banki. Polskie banki są najlepsze na świecie. Krem z kremów to państwowe polskie banki, takie jak PKO BP. Wtedy sytuację można jeszcze raz przemyśleć i dojść do wniosku, że w takim wypadku lepiej nie mieć rodziny, mieszkać u rodziców, oszczędzać w PKO BP 3000,-/m-c. 100 m-cy jak z bicza strzelił. Polska od morza do morza, nie oddamy ani guzika.
PS
Duch, a Ty jak długo już oszczędzasz? Ile Ci jeszcze zostało?

Data: 2009-07-08 12:59:50
Autor: skippy
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy

Uzytkownik "Duch"

Na dlug Polski sklada sie:
- zadluzenie przedsieborstw (kredyty)
- zadluzenie zwyklych obywateli (np. kredyty mieszkaniowe).

Szczyt bredni i pomieszania pojec.

Data: 2009-07-08 13:11:40
Autor: Maciej Bojko
On Wed, 8 Jul 2009 12:08:38 +0200, "Duch" <no-user@net.com> wrote:

Dlug Polski jest wielki.
Nikt o tym nie pisze.
Jeszcze w okolicach roku 2002 czytalem w Najwyzszym Czasie,

Ot, korwinlogika: czytałem o tym, mimo że nikt o tym nie pisze.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-07-09 09:03:15
Autor: Skiba
Duch <no-user@net.com> napisał(a):
Co z tego ze mamy wzrost okolo 1% skoro jest to wzrost ... na kredyt?

Duch

Wszystkim oszczypłotom z pisiarni podrzucę receptę na to, aby wreszcie poczuli się jak ryby w wodzie.
Wasza partia MUSI wygrać wybory!
Czy wystarczy waszego życia na to, aby pisiory objęły teki rządowe? Tak!
Warunek jest jeden - prezes musi odejść razem z bratem, wtedy KTOŚ może was poprze i sklecicie nowa koalicję?
W przeciwnym razie skazani jesteście na życie w ciągłym stresie, każdego dnia zyjcie ze świadomością, że macie dożywocie. Wyrok w imieniu WOLNEGO kraju wydał na was NARÓD! Jesteście w mniejszości, jesteście brzydcy jak wasza reprezentatka Marzena Wróbel. Dlaczego głosujecie na takie potwory?

Data: 2009-07-09 12:03:47
Autor: totus
 Skiba wrote:

[...]

Zmień kompres bo ten się już zgrzał. No i zrób siku to Ci ulży. Coś wyraźnie naciska Cie na mózg.

Data: 2009-07-09 13:53:28
Autor: Skiba
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
Zmień kompres bo ten się już zgrzał. No i zrób siku to Ci ulży. Coś
wyraźnie
naciska Cie na mózg.

Myślisz, że ja mam to samo co ty? --

Data: 2009-07-09 15:54:34
Autor: totus
 Skiba wrote:

totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):

Zmień kompres bo ten się już zgrzał. No i zrób siku to Ci ulży. Coś
wyraźnie
naciska Cie na mózg.

Myślisz, że ja mam to samo co ty?

ja już to zrobiłem. Pomaga. Spróbuj.

Data: 2009-07-09 19:13:51
Autor: Zbyszek
Dnia 08-07-2009 o 12:08:38 Duch <no-user@net.com> napisał(a):

Na dlug Polski sklada sie:
- coroczny deficyt budzetowy wrzucaony w obligacje.
- zadluzenie przedsieborstw (kredyty)
- zadluzenie zwyklych obywateli (np. kredyty mieszkaniowe).

zgadza sie, ale warto zauważyć, że częśc długu jest zewnętrznego a część  zewnętrznego,
do tego wiele osób myli dług budzetu z długiem Polski, jaki wymieniłeś.
w samym cytowanym artykule podaje sie mnóstwo liczb, których wale bym nie  sumował, bo to nieraz te same pieniadze.
Autor jest znany z artykulów typu "koniec świata" i chyba lubi straszyc.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-07-09 19:31:09
Autor: skippy
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy

I w ten sposób zamiast o giełdzie, wykresach, cyklach - główne watki na grupie sa opanowane przez oszołomów, frustratów i naganiaczy politycznych.
Wszystko przesiakniete oszołomieniem, manipulacją i kłamstwami.
Za sprawą dwóch ludzi.
Zrobiliście tu se tubę naganiania na kaczorów i reszta lezy w błocie bo o niczym innym praktycznie nie piszecie.

chwd

Data: 2009-07-09 21:13:44
Autor: marfi
Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h35a3j$mcp$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

  A Ty im dostarczasz paliwa?

--
marfi

Data: 2009-07-09 21:28:23
Autor: skippy

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:h35g43$1dn$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nigdy nie zaczynałem aczkolwiek po wyrażeniu tej opinii przestaję w ogóle.

Data: 2009-07-09 11:54:43
Autor: Endriu
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Ponizej ciekawy tekst opisujacy cuda Rudego i Vincentego.

Dieter. Wytłumacz mi jedno.
Jak mozna utyskiwać na wyborców PO, będąc jednocześnie wyborcą PO .... ?.

http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/msg/88162e7a509cdaf9?hl=pl

" [...] Glosowalem na Marte Patene. [...]"

http://www.patena.pl/

Wytłumacz mi to jakoś logiocznie bo ja tego swoim prostym chłopskim rozumem naprawdę nie pojmuję.....

Klniesz na swoja własną głupotę ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy