Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy

Data: 2009-07-08 08:31:55
Autor: george
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:h31d6j$m6j$1inews.gazeta.pl...
Jesienia 2008 pisalem, ze za rok bedzie w Polsce zle i tak bedzie. Nie da sie bazowac w nieskonczonosc na pierdoleniu glupot i polityce milosci uprawianej przez Rudego.

Ponizej ciekawy tekst opisujacy cuda Rudego i Vincentego.

Fragment:

"Minister finansów - Jan Vincent-Rostowski bardzo troszczy się o to by nasze dzieci nie płaciły za długi rodziców. Problem jednak w tym, przypomnijmy to, że tylko w latach 2007 - 2009 dług publiczny Skarbu Państwa wzrósł o ponad 150 mld zł, tylko przez te 3 lata. W 2010 przekroczymy pewnie poziom publicznego zadłużenia Skarbu Państwa w kwocie 800 mld zł łącznie. To prawdziwy rekord szybkości w zadłużaniu w ostatnich latach. A oto te rzekomo mocne fundamenty polskiej gospodarki. To dziś, przypomnijmy: 650 mld zł długu publicznego Skarbu Państwa, ok. 200 mld euro długów zagranicznych, 200 mld zł zadłużenia Polaków z tytułu kredytów hipotecznych, z czego olbrzymia cześć w walutach zagranicznych, w tym we franku szwajcarskim, 45 mld kredytów zagrożonych, na razie, na dziś, 17 mld zadłużenia na kartach kredytowych, 45 mld euro zadłużenia banków komercyjnych działających w Polsce, minimum 20 mld długów przedsiębiorstw z tytułu opcji walutowych, 271 mld wzajemnych zobowiązań przedsiębiorstw, coraz poważniejsze zatory płatnicze, niewypłacanie pensji i wynagrodzeń pracownikom na czas, rosnące bezrobocie - pod koniec roku może wzrosnąć aż o 600 tys. osób do nienotowanego od dawna poziomu na przełomie roku 2009/2010 rzędu 18 - 20 proc. $".

sorki Dieter, ale ja w kwestii formalnej, dlaczego ten głupi chuj co to pisał dodał do tego artykułu
200 mld hipotek cymbałów hipoteczno - walutowych ? Nic mnie tak nie wkurwia z rana jak manipulacje.
Co ma do tego Vincent  albo Rudy ? Reszta moze sie zgadza ale mi sie nie chce sprawdzać głupot.

george

Data: 2009-07-08 08:42:34
Autor: Dieter
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
Bo to zwykle wyborcy Rudego:)

D.

Data: 2009-07-08 08:43:03
Autor: george
Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:h31f4s$slo$1inews.gazeta.pl...
Bo to zwykle wyborcy Rudego:)

aaa, no to przepraszam że sie uniosłem :)
george

Data: 2009-07-08 14:05:26
Autor: Pafcik
[...]

ciesz się że nie dopisał tych wszystkich popegeerowców co na kreskę i zeszycik wino kupuja po sklepikach wiejskich

jakby ich podsumować to pewnie by sie cos uzbierało, a to taka sama wina Tuska jak i 200 mld kredytów hipotecznych

swoją drogą jak rozumiem lepiej by było gdyby firmy budowlane nie budowały a ludzie nie kupowali mieszkań ?

Data: 2009-07-08 14:22:45
Autor: george

"Pafcik" <spam@stop.pl> wrote in message news:h32225$lbm$1inews.gazeta.pl...

[...]

właśnie, kolega poruszył ważną kwestię.
Czy to naprawdę nasz problem że Austriacy nam "domki i mieszkania" za swoje oszczędności pobudowali ?
Wiem że sie spodziewają że im oddamy z procentem... ale czekaj tatka latka.
Był taki kawał i Mośku co nie mógł spać bo nabral kredytu u kumpla Aarona i sie przewracał z boku na bok tak ze sie Rachela go pyta co sie tak przewala. Mosze mówi ze sie martwi bo nie ma z czego spłacać.
A Rachela.. ty sie nie bój .. to juz problem Aarona zebyś Ty miał z czego...

george

Data: 2009-07-08 14:32:00
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:h3237l$sm8$1atlantis.news.neostrada.pl...

właśnie, kolega poruszył ważną kwestię.
Czy to naprawdę nasz problem że Austriacy nam "domki i mieszkania" za swoje oszczędności pobudowali ?
Wiem że sie spodziewają że im oddamy z procentem... ale czekaj tatka latka.
.... george

.... Banki pożyczając prawie nic nie ryzykują, ryzykują tylko pożyczający(długofalowe zadłużenie zniewalające na lata, dekady) ... pozdr :)

Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy